Обмеження на користування кредитними коштами
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 15
- +
- +15
-
- olexey designer
- 2 сентября 2025, 12:48
- #
Через це багато клієнтів пішло, тому що манобанк в плані кредитного ліміту дуже ненадійний, зараз є а через півдня вже 0. Вам тільки міняти банк на інший, навіть якщо кредитний ліміт підіймуть тимчасов через підтримку, аби ви заспокоїлися, через місяць його заново обнулять
Судячи з того, що таке в мене вже третій раз, Ви маєте рацію. Вже розглядаю застосунки та умови інших банків і виявляю що за останні роки всі непогано модернізувалися і пропонують хороший функціонал застосунків, вигідні умови, зручний інтерфейс. Благо ринкова економіка і широкий перелік банків дають можливості не зациклюватися на одному банку, який «витирає ноги» об своїх постійних та сумлінних клієнтів.
Написала в службу підтримки Моно, а там суцільні шаблонні відповіді. Таке враження що горохом об стіну
Написала в службу підтримки Моно, а там суцільні шаблонні відповіді. Таке враження що горохом об стіну
- +
- 0
-
- fotograf chunt
- 3 сентября 2025, 12:07
- #
У оператора всего лишь есть готовый набор фраз и шаблонов клиенту, который он может отправить в ответ, за самодеятельность штраф от зарплаты, больше он ничего лишнего он ответить не может, иначе окажется на улице без работы
Тоді оператор від автовідповідача не особливо і відрізняється :)
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 4 сентября 2025, 10:11
- #
Добре він — хейтер, який сюди ходить як на роботу з 5 акаунтів.
Але ви як клієнт що чекаєете від підтримки першої лінії? Бесіди за кавою, чи режим сповідальні?
Якщо підтримка першої лінії не буде праювати напіавтоматизовано, готуйтесь сидіти годинами ні лінії.
Але ви як клієнт що чекаєете від підтримки першої лінії? Бесіди за кавою, чи режим сповідальні?
Якщо підтримка першої лінії не буде праювати напіавтоматизовано, готуйтесь сидіти годинами ні лінії.
Хороший клиент это тот который платит проценты. А вы просто 0 клиент который сидить в льготном периоде. Своей головой подумать сложно в капиталистическом мире.
Вот если бы хотябы расрочки бы брала или другого ряда кредиты я думаю на скоринг врятли бы попала.
И по поводу других банков тоже самое будет. Просто чуть попозже может на 2 год или 3. Перестань жить в розовых очках
Вот если бы хотябы расрочки бы брала или другого ряда кредиты я думаю на скоринг врятли бы попала.
И по поводу других банков тоже самое будет. Просто чуть попозже может на 2 год или 3. Перестань жить в розовых очках
Маячня, на картках практично не тримаю значні суми, всі розрахунки за рахунок кредитних багато років, нікто нічого не знижував, так я серед тих клієнтів які платять 0 за кредитні. Останній раз зрізали кредитні ліміти у 02.2022, так це всі банки зробили, потім поступово повернули
Купа оплат частинами. Карта використовується в тому режимі, який дозволяють умови користування картою. Які рожеві окуляри, про що мова…
Вибачте, а нащо тоді банки видають картки з пільговим періодом, ще й змагаючись між собою у кого цей період більший, якщо їм це так не вигідно.
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 5 сентября 2025, 8:10
- #
Та пересічні за звичай трошки не розуміють, як воно працює.
Навіть у пільговому періоді, інтерчейнж капає з кожної транзакції, але хіба це поясниш…
Навіть у пільговому періоді, інтерчейнж капає з кожної транзакції, але хіба це поясниш…
- +
- 0
-
- SergeyNina
- 3 сентября 2025, 5:09
- #
У вас будет тоже самое и дальше.
Вам установят лимит потом его обнулят.
Оформите кредитку в другом банке.
Если вы будете активно пользоваться кредитным лимитом в льготном периоде в другом банке будет тоже самое через некоторое время.
Возможно вы живёте или работаете зоне риска для банка (около военных объектов).
Вам установят лимит потом его обнулят.
Оформите кредитку в другом банке.
Если вы будете активно пользоваться кредитным лимитом в льготном периоде в другом банке будет тоже самое через некоторое время.
Возможно вы живёте или работаете зоне риска для банка (около военных объектов).
Та ніяких ризиків. Офіційна заробітна плата, десятки оформлених і сплачених оплат частинами, щомісячний трафік коштів по рахунку, проживання в Києві, військових об'єктів навколо жодних немає. Тому і дивує, що ніхто в банку не може пояснити чому система періодично обнуляє ліміт і банк його відновлює тільки після аналізу в індивідуальному порядку.
Тому оформлюю картки в декількох інших банках що мають зручний користувацький інтерфейс і умови, буду диверсифікувати або повністю на інший банк переходити.
Тому оформлюю картки в декількох інших банках що мають зручний користувацький інтерфейс і умови, буду диверсифікувати або повністю на інший банк переходити.
- +
- 0
-
- SergeyNina
- 3 сентября 2025, 22:04
- #
Сотрудники с которыми вы общаетесь только передают в it отдел информацию там уже решают в закрытом режиме где ошибка и исправлять её или нет.
У банка где-то сбой в программе.
Оформите несколько карт в разных банках.
Это будет повторяться скорее всего пока не исправят баг.
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 3 сентября 2025, 10:54
- #
Відгук — типова годівниця для хейтерні, якій не те що кредитний ліміт не встановили, а взагалі поперли з банку на мороз.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 42 | 42.3693 |
| EUR | 49.25 | 49.95 |
| Все курсы банка | ||
Але вже втретє за останні роки я стикаюся з абсолютно неприйнятною ситуацією: банк без попереджень обнуляє мій кредитний ліміт та блокує можливість користуватися продуктами, якими я активно користувалася роками. Вчора знову сталося те саме — картка перестала працювати як кредитна, залишивши мене в магазині перед фактом.
Минулого року я вже писала про таку саму підставу, і тоді банк визнав це «помилкою» та «індивідуально розглянув ситуацію». Але чому я повинна терпіти це знову? Чому порядний, лояльний клієнт стає заручником внутрішніх збоїв чи недоліків у системі ризик-менеджменту?
Я хочу чесної відповіді від банку: чому мене, клієнта з високим оборотом, без жодних прострочок і з ідеальною кредитною історією, банк постійно ставить у принизливу ситуацію, обнуляючи ліміт?
Якщо ситуація не буде виправлена найближчим часом, мені не залишиться іншого виходу, як остаточно відмовитися від картки та перейти в інший банк. На ринку достатньо сучасних, цифрових і надійних рішень, які не принижують своїх клієнтів подібними «сюрпризами».
Монобанк завжди подавав себе як сервіс, що піклується про клієнтів і будує довіру. Але після третього такого випадку довіри більше немає. І якщо найближчим часом мій кредитний ліміт не буде відновлено, банк остаточно втратить мене як клієнтку.
На доступ до кредитного ліміту та його розмір впливає багато чинників. Скорингова модель аналізує комплекс параметрів — тому рішення банку може змінюватися.
Ми вже передали ваш запит на індивідуальний розгляд і додатково поінформували вас у пуш-повідомленні про результат.
Щиро перепрошуємо за неприємні враження.