Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Нікому не рекомендую зв’язувати з цим банком

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
AlexsandraSich 25 августа 2025, 12:25
В суботу зранку подзвонили зі служби підтримки сказали що є заборгованість за кредитом в розмірі 76000 з копійками, на що я була в шоці, бо навіть ліміту такого на картці не маю. Перевірили сказали проблема з їх сторони, на наступний день почало писати що протермінований платіж (хоча все сплачувала вчасно) і що треба негайно покласти гроші (є 30 тисяч кредиту котрі оплачувала все вчасно, активно користувалась карткою,), потім прибрали ліміт з розстрочки та заблокували користування карткою. В підтримці завжди відповідають шаблонно, 3-й день підтримка просто пишуть що є технічна помилка і все ніякого рішення немає, хоча є всі підтвердження того що гроші на картку заходили, картка в пільговому періоді, все справки по заборгованості що її немає також є, скріншоти та переписки з банком також є. Підтримка нічого не робить. Не рекомендую нікому зв’язуватись з цим банком якщо не хочете потім витрачати гроші на адвоката, та нерви
monobank
Ответ банка
monobankua 25 августа 2025, 14:32
Нам дуже прикро, що ви зіткнулися з такою складною ситуацією.
Розуміємо, наскільки неприємно бачити помилкову інформацію про заборгованість, особливо коли всі платежі вносилися вчасно.

Дійсно, з нашого боку виникли технічні труднощі, які можуть вплинути на відображення даних щодо кредитного ліміту чи боргу.

Зараз ми вже підключили всіх відповідальних фахівців, і команда працює над виправленням цієї проблеми. Дуже просимо ще трохи часу — щойно питання буде остаточно вирішене, ми одразу повідомимо вам.
Щиро перепрошуємо за ці труднощі та дякуємо за ваше терпіння і розуміння

Комментарии - 26

+
+23
Cheluskin
Cheluskin
25 августа 2025, 13:43
#
Согласен. Так называемая «служба турботи» в реальности служба тортур. Банк уходит в разнос. Тут они еще перекрывают негатив проплаченными отзывами с аккаунтов созданных в день отзыва и которые не отвечают в комментариях. А на остальных сайтах полный ад. И все сломалось последние полгода. Очевидно, что долго функционировать такой бизнес не сможет. Не удивлюсь объявлению о банкротстве в ближайшее время.
+
+30
MarselKN
MarselKN
25 августа 2025, 14:36
#
Отрицательные отзывы тоже с анкаутов однодневок.
Авторам положительных отзывов нет смыла сидеть на сайте, написали благодарность оператору и вышли.
Больше вопросов к авторам отрицательных отзывов, которые не появляются на сайте после их написания. Не заинтересованы в решении вопроса? Боты? Дропы? Разочаровалась? Просто выплеснули негатив?
+
+23
Cheluskin
Cheluskin
25 августа 2025, 22:46
#
Понимаю, что никакой мотивации писать положительные отзывы не существует. Топать на Минфин, регаться, чтобы написать что моно топ, потому что, сюрприз, выполняет договор и работу за которую им неплохо платят. В этом и вопрос, откуда они появляются с завидной для других банков регулярностью. Я точно больше 6 лет им пользуюсь и ни разу они не просили пойти на Минфин и поблагодарить. Т. е. это вероятнее всего не клиенты банка. Повторюсь, разница с другим площадками на порядки в сторону негатива. Причем часто трешового и жесткого негатива. Объяснить это рациональной логикой сложно. Но я сейчас собираю некоторую аналитику по моно на разных ресурсах, думаю получится многое прояснить. Спойлер — это адовый ад.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
26 августа 2025, 6:02
#
Мамчін аналітик коли збиратиме дані, нехай подумає ще про контекст та розмір вибірки порівняно з 7 мільйонами клієнтів.
+
+15
Cheluskin
Cheluskin
26 августа 2025, 9:04
#
Уровень вашей аналитики проверяется за одну секунду. И выясняется, что в реальности 9,8млн клиентов. Точность не ваша сильная сторона.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
27 августа 2025, 11:48
#
Та і не претендую на аналітику.
Це ти тут щічкі рожеві надмухаєш, а я тебе трошки на землю спускаю.

Добре. Порівнювати півтора-землекопи, які скаржіться — однаково із 7кк, або з 9.8кк клієнтів однаково беспонтова справа, бо всі значення будуть в рамках стат.похибки.

Зараз ти своєю відповіддю тупо осоромився, бо дуже хтів підловити, а вистрелив собі в ногу.
+
+10
fotograf chunt
fotograf chunt
27 августа 2025, 16:18
#
Нету там никаких 9.8 млн большинство мертые аккаунты или давно закрывшие счета, скоро приват перебьют таким образом. Нарисовать что угодно можно
+
0
SergeyNina
SergeyNina
28 августа 2025, 21:23
#
В отделении, А банка сказали что у них 30% клиентов вообще не используют толком выданные карты и персонал ругают за это. Мне звонили чтобы активне использовал.
В других банках со слов сотрудников тоже самое.
У меня тоже мертвый аккаунт монобанка так как зарплата идёт в пумб и большая часть переводится в доллары и евро, ранее переводил в золото. Держу карту монобанка для оплаты проезда если проездной не сработает.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
31 августа 2025, 12:45
#
Звісно, краще за всіх знає невдаха з інтернета, який вже другий рік не може пробачіти монабанку, що його вигнали на мороз як собацюру =)
+
+10
ch777
ch777
27 августа 2025, 18:54
#
Це тому що в них найнята купа банківських ботів які відпрацювують свою миску супу та пишуть лише те що володар наказує, типова риторика, що клієнт сам у всьому винуватий, щось крутив або не прочитав дрібним шрифтом. У іншого взагалі всі клієнти тупо дропи по замовчуванню
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
31 августа 2025, 12:46
#
Я готовий побитися об заклад, ти за мою «миску супу» зараз продаси всіх рідних оптом, тільки ніхто не пропонує =)
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
25 августа 2025, 16:47
#
О, полку брехунів прибуло…
Вітаю серед місцевих блазнів, яким монобанк ногу відтоптав =)
+
0
Cheluskin
Cheluskin
25 августа 2025, 22:37
#
🤦
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
26 августа 2025, 6:00
#
Очевидно, что долго функционировать такой бизнес не сможет. Не удивлюсь объявлению о банкротстве в ближайшее время.

Ще можна нявкнуть про тимчасову адміністрацію та брак ліцензії.
Бо так сказали півтора землекопи на якомусь сайті
+
+13
Cheluskin
Cheluskin
26 августа 2025, 9:08
#
«Нявкнуть» непроверенную информацию, это по вашей части, как мы уже выяснили.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
26 августа 2025, 10:58
#
Очевидно, что долго функционировать такой бизнес не сможет. Не удивлюсь объявлению о банкротстве в ближайшее время.

Це факти, чи ваші вигадки, продиктовані пекучим сумлінням?
Якщо не факти, то брехня.
+
+29
Cheluskin
Cheluskin
26 августа 2025, 19:56
#
Бизнес, систематически сталкивающийся с негативом из-за плохого обслуживания, в подавляющем большинстве случаев не сможет удержаться на плаву в долгосрочной перспективе. Это связано с цепной реакцией разрушительных последствий, затрагивающих все ключевые аспекты его деятельности: от оттока клиентов и падения продаж до разрушения репутации и неспособности привлекать новые кадры.
+
+15
Я. ..
Я. ..
27 августа 2025, 11:18
#
Раз вже на те пішло, то в Україні немає банку де вони систематично не стикаються з негативом через погане обслуговування.

Достатньо зайти у відгуки інших банків на тому ж Мінфіні і почитати реальні, живі відгуки.

Будь-який банк обирай, приматбанк, безпОщад, а-банк, райфмордор, універсал, укрексім, укрсиб, укргаз, сенс банк, пумб, взагалі не важливо який, усюди ти знайдеш відгуки про блокування рахунку, десь ще є приколи з списанням за видумані «комісії», десь тобі розкажуть про приколи з депозитами, якісь банки можуть самовільно відкривати тобі кредити і списувати їх, в когось є комісія за переказ власних коштів після розірвання договору обслуговування.

Ще раз повторюсь, БУДЬ-ЯКИЙ банк візьми, не буде такого щоб там не було живих негативних відгуків)

А в моно просто веселіше за всіх інших, бо тут багато молоді злобної тусить, тож і відгуки частіше строчать з більш епічними історіями, от і все, в умовному приматі чи безпОщаді в основному пенсіонери сидять, от наприклад в приматі є ряд відгуків про те, як людина брала кредит на авто, виплатила кредит на авто, а потім у МВС після спроби перереєструвати на себе авто, МВС-ники кажуть, що чому банк посилає їх до МВС, якщо примат знає шо в них купа виконавчих проваджень і банку заборонено відчуження авто, і виходить людина кредит сплатила, але авто не належить людині, і ні продати, ні зареєструвати на себе не можна.

Тому більш чесно буде аналізувати хоча б кілька банків, бо якщо почати копатися в одному банку, то всі будуть погані)
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
27 августа 2025, 11:43
#
Це пусті балачки.
Статистично кількість скарг настільки мізерна порівнято з клієнтською базою, що робити якісь висновки можна тільки заради брехні. Тут такі вже сидять, дехто з 5 акаунтів.
+
+10
ch777
ch777
28 августа 2025, 11:55
#
Нажаль вони вже напилосмоктили вже дуже багато грошей, це ще почалося, коли запустили фопа «все по 0», валютні лошки почали мішками заносити шестизнакові суми, та навіть записувалися в чергу щоб першими отримати рахунок фопа.
Навіть курс покупки валюти для дурнів поставили нижче, чим у привата, й це їх не зупинило. Зараз грошей від тупих фопів хоч лопатою греби то вони придумали раздавати їх у кредит «до завтра» під 200−500%
+
+13
SergeyNina
SergeyNina
29 августа 2025, 0:48
#
Альтернативных продуктов мало. Монобанк закрывает глаза на небольшие нарушения клиентов, ещё Ощадбанк и Приватбанк + Пумб немного позволяют нарушать правила и закрывать глаза на небольшие нарушения клиентов фоп и физ лиц.
+
+10
fotograf chunt
fotograf chunt
27 августа 2025, 16:16
#
Там в службе турботы сидят операторы с минимальным уровнем знаний, задача лишь скопировать готовый ответ от ИИ клиенту и проверить на ошибки, как только более сложный вопрос, на него придется ждать часами пока кто-то более опытный возьметв работу
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
31 августа 2025, 12:43
#
Так працює будь яка служба підтримки, якщо кількість клієніт обчислюється сотнями тисяч та мільйонами.

Тобі, брехун та хейтер, напене було б приємніше чекати в черзі по 3 години, поки десяток операторів «з максимальним рівнем знань» обслуговує запити на зразок «як мені перевести гроші з рахунку на рахунок» або «де подивитись, що магазин повернув кошти»
+
+30
MarselKN
MarselKN
25 августа 2025, 14:30
#
Так, а что поддержка может сделать? Они ж не программисты или техн.специалисты чтоб починить то что поломалось. Они передали проблему куда надо и теперь нужно только ждать. Ведь никто не отрицает (с ваших слов) что есть техническая ошибка. Не игнорируют вас. Меньше паники — просто подождите, была суббота и воскресенье. Скорее всего в рабочие дни все починят
+
+25
SergeyNina
SergeyNina
25 августа 2025, 21:58
#
Поддержка с которой вы общались не может решить эту проблему.
Поддержка передала программистам информацию об возникшей ошибке и они ее исправят.
Для исправления нужно время и содействие клиентов которые опишут проблему верно.
Банк видит проблему и ее решает.
Увы это не очень быстро выходит сейчас по понятным причинам.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
26 августа 2025, 6:03
#
Це ніколи не було швидко, бо навіть критична помилка проходить повний процесс розробки.
Бо інакше можна зпросто пофіксити одне, а зламати інше.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42.1 42.5405
EUR 49.3 49.99
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42.1 42.5405
EUR 49.3 49.99
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Нікому не рекомендую зв’язувати з цим банком