Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Працівники банку не компетентні

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Juliamusna 22 августа 2025, 14:07
Мій тато користується кнопочним телефоном, але є і смартфон яким він користуватися не вміє, але йому потрібен додаток Дія, щоб зайти в кабінет водія, вирішили зробити через моно банк, коли намагалися зареєструвати дію зʼявляється напис помилка відеоварифікації, я вирішила подзвонити на гарячу лінію банку, зі свого номера пояснила ситуацію, опера попросила продиктувати телефон тата, і заблокувала карту, вона що хвора я їй все пояснила, на карті немає і не було коштів, навіщо блокувати, таким чином ви втрачаєте клієнтів і потенційних клієнтів, я розчарована і більше теж користуватися послугами вашого банку не буду!!!
monobank
Ответ банка
monobankua 22 августа 2025, 17:25
Щиро перепрошуємо за неприємні враження.
monobank — це банк у телефоні, тому для користування його можливостями потрібен смартфон та навички роботи з ним.
Коли банк отримує сигнал, що треті особи можуть мати доступ до пристрою, застосунку чи картки клієнта, з міркувань безпеки може бути проведене тимчасове блокування до з’ясування всіх обставин та звернення самого клієнта. Це робиться виключно заради безпеки.
Ваші звернення до служби підтримки ми вже передали на перевірку якості консультації та вживемо заходів.
Вибачте, будь ласка, за негативні емоції

Комментарии - 7

+
+45
ByNastasya
ByNastasya
22 августа 2025, 14:11
#
Дайте спробую вгадати,ви сказали ,що маєте доступ до його застосунку?
+
+66
MarselKN
MarselKN
22 августа 2025, 14:15
#
Монобанк не для тех кто не умеет пользоваться смартфоном.
Я так понимаю у вас доступ к приложению папы, и не важно есть там деньги или нет. Блокировка обоснована. Ведь можно оформить кредит или гонять деньги по карте для отмывания.
+
+66
Qwerty1999
Qwerty1999
22 августа 2025, 15:07
#
«є і смартфон яким він користуватися не вміє»

Права на управління авто має, ПДР знає, керувати авто вміє,
а як тицяти пальцем у екран смартфона — так такі беспорадні,
що диву даюсь.

Не вміє користуватись смартфоном — так проплатіть батькові
курси компьютерної грамотності де навчать користуватись
і компьютером і смартфоном. Жалко грошей — навчіть свого
батька самі як користуватись смартфоном, бо якось же навчився
він користуватись кнопочним телефоном, то й смартфоном зможе
навчитись користуватись, звісно, якщо захоче…
+
+36
Oleksii Ch
Oleksii Ch
22 августа 2025, 17:22
#
Я бачу, тут дось додати вже зайве…
+
0
SergeyNina
SergeyNina
23 августа 2025, 0:07
#
Идите в абанк или приват, можно пумб. Только через отделение все делайте иначе будет тоже самое. Не устанавливайте несколько приложений разных клиентов на одно устройство будет блокировка всех клиентов. Если отцу сложно пользоваться смартфоном из-за зрения купите лупу увеличительную или очки
+
0
olezhkafp
olezhkafp
1 сентября 2025, 12:05
#
Це в мене було майже те саме — я звернувся в підтримку, бо мамі не нарахували кешбек, і картки їй заблокували)))
При цьому пунк 6.2. Клієнт зобов’язується:
6.2.7. Не передавати Платіжну картку та / або номер мобільного телефону та / або мобільний телефон, що використовується для Мобільного застосунку у користування третім особам.

на який потім зіслалися в підтримці порушений не було, бо ніхто мені картку не передавав, а вона була додана до мого гугл гаманця. І якщо хтось тут скаже, що це також передача картки — то НІТ! це не одне й те саме. При цьому навіть сам Гороховський у себе в телеграмі писав, що вони додали нову функцію в застосунку, щоб можна було бачити з якого пристрою була зроблена оплата, цитата:
Також у подробицях транзакції ви бачите який пристрій зробив цю оплату. Особливо корисно для тих, хто дає доступ до картки ще комусь для спільного користування

І хоча картки розблокували через кілька годин, проте все-таки незручність «з нічого/на пустому місці» створили
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
1 сентября 2025, 17:52
#
Так функцію передачі керування для того і додали, щоб це робити з відома банку.
А от дропи ніколи не будуь офіційну функцію використовувати, бо покупець ніколи не погодиться себе світити =)
Все що за рамками вбудованого функціоналу — порушення та bannable offence
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42 42.3693
EUR 49.35 49.99
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42 42.3693
EUR 49.35 49.99
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Працівники банку не компетентні