Незаконне блокування рахунку ФОП
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
-
- olexey designer
- 11 августа 2025, 18:07
- #
Ну ви ж бачили рекламу фоп — «все по 0» тепер зрозуміло де безкоштовний сир? А трошки б платили в іншому банку — вам дають прямий номер менеджера якій відповідає за ваш бізнес, а не рандомного ботооператора, який вперше бачить ваш фоп та який місяць назад розвозив шаву в глово, та чекати декілька годин, поки передасть заявку наверх кому-то хто більше тямить у фопах
Иди поплач в другое место. В привате и других то же самое будет. Когда дело касаеться фин мона всегда все туго
- +
- 0
-
- fotograf chunt
- 12 августа 2025, 19:15
- #
Как видно, моно оказался полностью неправ, клиент имеет право отстаивать свои интересы. Сотрудник поддержки обязан всячески переубеждать клиента в правоте банка и отговаривать от жалоб в контролирующие органы и публикации негативных отзывов, теперь его ждет штраф за слабую работу с клиентом
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 42 | 42.3693 |
| EUR | 49.35 | 49.99 |
| Все курсы банка | ||
09.08.2025 банк без жодного попередження заблокував мій рахунок. Я залишився без доступу до власних коштів на 2 дні, що спричинило мені фінансові збитки на понад 50 тисяч гривень і величезний стрес.
Після численних звернень банк визнав, що це була їхня помилка. І що ви думаєте? Як «компенсацію» мені запропонували… футболку! Так, звичайну футболку замість реальних грошей і вибачень.
Ще гірше — банк почав рухатись і вирішувати питання тільки після того, як я подав офіційну скаргу в НБУ. При цьому працівники банку просили не виносити цю проблему на загал і не скаржитись.
Це свавілля, яке ставить під загрозу бізнес і життя клієнтів. Якщо для вас важливі гроші і повага — будьте обережні з Monobank.
Дійсно, на жаль, сталася помилка через що і було відмовлено в обслуговуванні
Ми вже пропрацьовуємо її, щоб в майбутньому подібних ситуацій не повторювалось
Додатково написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації