Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Відгук

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Sk123456789 7 августа 2025, 21:58
Відгук щодо досвіду обслуговування в АТ «Універсал Банк» (Monobank)
Хочу поділитися своїм досвідом співпраці з АТ «Універсал Банк» (бренд Monobank), який, на жаль, виявився вкрай неприємним і викликав у мене глибоке розчарування.
📆 З 19 червня 2025 року по 7 серпня 2025 року банк безпідставно утримував мої кошти. Протягом цього часу я надала всі запитувані документи та пояснення, однак банк у відповідь неодноразово повідомляв, що наданої інформації «недостатньо». Останні мої звернення взагалі були проігноровані, і відповідь була отримана лише після повторного нагадування з мого боку.
🔄 Після цього банк прийняв рішення припинити зі мною співпрацю. Я подала запит на повернення власних коштів. Представники банку повідомили, що протягом трьох днів в додатку з’явиться вікно для введення реквізитів іншого банку. Вікно з’явилося лише в останній день. Я вчасно ввела реквізити, і, згідно з інформацією від банку, кошти мали надійти протягом одного банківського дня.
🔔 Особливо важливим було те, що повинні були бути повернені всі кошти та не залишатися жодних зобов’язань.
❗️Однак мені було повернуто лише 110 714 грн замість 160 000 грн, тобто майже 50 000 грн залишились на рахунку або були утримані банком без пояснення причин.
📩 У подальших зверненнях я неодноразово просила банк пояснити:
• Чому повернута не вся сума?
• Коли очікувати залишок?
• Які підстави для часткового утримання?
У відповідь — лише фраза, що «інформація уточнюється», без жодних конкретних строків або документальних пояснень. По сьогоднішній день залишок моїх коштів не повернуто, а офіційної аргументованої відповіді я не отримала, як і протягом усіх попередніх двох місяців.

Я звертаюся з цим відгуком не для того, щоб дискредитувати банк, а з надією на відкритість, відповідальність та дотримання норм чинного законодавства України, зокрема:
• Закону України «Про банки і банківську діяльність» (ст. 55),
• Закону України «Про захист прав споживачів»,
• Закону України «Про фінансовий моніторинг».
📝 Сподіваюся, що банк надасть належне пояснення, поверне залишок моїх коштів та зробить усе можливе для відновлення довіри.
monobank
Ответ банка
monobankua 8 августа 2025, 13:38
Розуміємо ваше розчарування.
Відповідно до вимог законодавства банки зобов’язані перевіряти всі операції клієнтів та, за потреби, запитувати додаткові документи й пояснення щодо походження коштів.
Щодо обслуговування, банк приймає зважене рішення на основі аналізу багатьох параметрів та даних із різних перевірених джерел.
Перепрошуємо за складнощі, з якими ви зіткнулися під час виведення коштів. Колеги наразі працюють над вашим питанням, і найближчим часом у застосунку з’явиться можливість вивести залишок коштів. Ми обов’язково проінформуємо вас, щойно ця функція стане доступною.
Додатково перевіримо комунікації з підтримкою та вживемо відповідних заходів

Комментарии - 5

+
0
ch777
ch777
7 августа 2025, 22:28
#
Ще одного клієнта обібрав цей псевдобанк, для початку напишіть НБУ що на вимогу виданий не весь залишок коштів з рахунку, якщо й там ігнор в суд або поліцію повідомити про шахрайство и викрадені гроші. Раджу ще освітити вашу проблему в фейсбуці чи ютубі як поводяться з клієнтами ботооператори в підтримці
+
+38
SergeyNina
SergeyNina
8 августа 2025, 0:21
#
В таких случаях как ваш вам нужно было сразу обращаться к регулятору (нбу). Не закрывать счёт этом вы соглашаетесь что банк прав.
Тезисы — банк отказывается принимать справки о доходах и указывает что их недостаточно или не принимает их.
Банк не принимает в качестве справок о доходах выиграши в казино, возврат долга и все остальное что нельзя проверить.
Сразу напишу — если были операции с криптовалютой, ставки на спорт, казино или аналогичное то обращение в нбу бессмысленно.
+
+40
MarselKN
MarselKN
8 августа 2025, 9:46
#
Без chatgpt уже и отзыв написать не могут
+
0
fotograf chunt
fotograf chunt
8 августа 2025, 14:41
#
В поддержке давно чатжпт используют для генерации ответа клиента, задача оператора всего лишь проверить ответ и отправить клиенту, поэтому и самый низкоквалифицированный персонал за минималку годится
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
10 августа 2025, 19:55
#
Хейтери перейшли в стадію жалюгідності =)
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42 42.3693
EUR 49.35 49.99
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42 42.3693
EUR 49.35 49.99
Все курсы банка