Банкомат не видав гроші за картки Монобанка
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
- +
- +17
-
- Oleksii Ch
- 31 июля 2025, 12:44
- #
Нажаль приват та ощад ніколи не повертають добровільно невидані банкоматом кошти.
Бо це ціла низка дій, включно з позачерговою інкасацією, відписками про стан банкомату, тощо.
За це керівники підрозділів залишаються без премій. Тому ніхто і пальцем не ворухне, поки міжнародна платіжна система не принесе в дзьобі запит на оскарження.
Для порівняння, гроші, які не видав з чорної картки турецкий банкомат, повернулися на 11й день самі, без жодних заморочок.
Бо це ціла низка дій, включно з позачерговою інкасацією, відписками про стан банкомату, тощо.
За це керівники підрозділів залишаються без премій. Тому ніхто і пальцем не ворухне, поки міжнародна платіжна система не принесе в дзьобі запит на оскарження.
Для порівняння, гроші, які не видав з чорної картки турецкий банкомат, повернулися на 11й день самі, без жодних заморочок.
- +
- +15
-
- Oleksii Ch
- 31 июля 2025, 12:49
- #
Не раджу ніколи користуватись банкоматами привату та ощаду, щоб зняти з картки іншого банку відчутні суми, особливо в разі нагальної потреби. Або принаймні розбивайте операції.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 42.1 | 42.5405 |
| EUR | 49.3 | 49.99 |
| Все курсы банка | ||
Хочемо трішки підказати, чому, на жаль, оскарження платежу не відбувається так швидко, як очікується:
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок. Саме тому ми очікували цей термін до подання диспуту
Оскільки в банк надійшов запит на остаточне списання, ми запустили процес оскарження операції, надіславши запит до платіжної системи та очікуємо відповідь на нього. Дійсно, термін очікування першої відповіді до 60 днів, але як правило ми отримуємо її раніше Цей термін встановлено платіжною системою, а не нашим банком
Наразі питання в роботі у колег. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб воно було вирішено якомога швидше