×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 40.87 | 41.3206 |
EUR | 44.84 | 45.4401 |
Все курсы банка |
Відгук не про монобанк, а про шахрая, щоб інші користувачі не втратили свої кошти.
Але якщо Вам на ОЛХ попався продавець Назар із карткою моно: 5375 4141 3536 0286, не майте з ним справи. Шахрай товару не надсилає, я вносила мінімальну передплату 100грн, тому не так страшно, але все ж неприємно) Майте на увазі.
Рекомендуємо всім клієнтам не переказувати кошти неперевіреним продавцям (працювати тільки за післяплатою)
Комментарии (5)
Mono Bank это вообще шарага
Рух коштів на вашій карті було обмежено на підставі отриманого листа від виконавчої служби про встановлення арешту.
Раніше КМУ дозволив фіз. особам робити видаткові операції з арештованих рахунків, якщо сума арешту з виконавчого провадження не перевищувала 100 000 грн, а також не встановлювався арешт на нові рахунки.
Проте 06.05 набув чинності Закон України, згідно з яким Банки вимушені встановлювати обмеження на рахунки Клієнта незалежно від суми арешту та дати відкриття рахунку, в разі отримання постанови про арешт коштів від виконавчої служби.
Раніше ми отримали від виконавчої служби постанову про арешт.
Направили вам в чат постанову, що отримав банк.
Як і встановлення арешту, так і його зняття відбувається за запитом виконавця.
Якщо впровадження закрите та арешт знято, то виконавча служба може надіслати нам документ на юридичну адресу банку. Також виконавча служба може відправити постанову про зняття арешту з накладеним ЕЦП по електронній пошті УніверсалБанку contact@universalbank.com.ua.
Ми надішлемо вам пуш-повідомлення, як тільки виконавча служба зніме арешт з ваших рахунків.
Комментарии (26)
Історія власної неуважності, яку підтримка допомогла вирішити
Комісія 799 гривень з гаком. І стало так шкода та неприємно — краще бі ці гроші пішли до когось із знайомих волонтерів.
Пишу в підтримку:
«Добрий день. Зробив помилкову операцію — поповнив банку з чорної картки в рахунок кредитного ліміту замість білої, де було достатньо коштів. Чи можна відмінити цю економічно безглузду операцію? Допоможіть будь ласка, комісія 800 гривень просто на рівному місці»
Розумію, що це такі собі аргументи, треба бути уважнішим, але спроба — не випроба, як то кажуть. Підтримка створила запит на відповідального менеджера та попросила почекать до 5 робочіх днів.
А сьогодні операцію з поповнення банки відмінили разом з поверненням комісії.
Дуже приємно, що банк ставиться до адекватних клієнтів з відповідною адекватністю.
Дякую операторам підтримки, та тому, хто приймав рішення.
Комментарии (24)
Дякую за розуміння та підтримку!
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Написать комментарий
Арешт рахунків
Слів бракує щоб висловити свою думку!
06.05 набув чинності Закон України, згідно з яким Банки вимушені встановлювати обмеження на рахунки клієнта, в разі отримання постанови про арешт коштів від виконавчої служби.
Як і встановлення арешту, так і цього зняття відбувається за запитом виконавця.
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Комментарии (3)
Ужасный банк
На жаль, зі сторони банку відсутня можливість вплинути на політику банків-посередників, які приймають участь під час проведення даного типу платежів.
Тому ми не рекомендуємо використовувати адресу
тимчасово непідконтрольних територій для отримання SWIFT-переказів.
Раніше при реєстрації була вказана інша адреса.
Після вашого звернення та надання нової адреси, довідка про переселення успішно зафіксована, інформація актуалізована.
Додатково інформуємо, що ви можете надіслати платіж через Western Union, RIA, Moneygram.
Платежі через дані сервіси проходять успішно незалежно від прописки.
Комментарии (4)
Був найкращий банк (до вчора)
У випадку, якщо ви будете знімати готівку з картки, то, дійсно, буде комісія згідно з тарифами
Комментарии (26)
Проценти по кредиту після суду
В 2022 році взяв виконавчий лист у суді і в 2023 році звернувся до приватного виконавця.
З жовтня місяця 2022 року по березень 2023 року я почала вносити кошти за рішенням суду без виконавчого (внесено 2736 грн).
Була направлена заява і квитанції в банк
про відрахування коштів за кредитом. Про те банк відмовився списати кошти, вказуючи на те що, відсотки після суду були нараховані законно, так як це політика банку.
Сума боргу становила 35294 грн і виконавчий збір 2270 грн.
Я мама в декреті і мені важко виплатити цей борг і ще плюс 10% виконавцю.
Списання відсотків були у період 01.11.21 — 01.02.22 згідно Умов та Правил банку 5.19. та 8.20.
Рекомендуємо погасити борг якомога швидше в повному обсязі
Комментарии (6)
Спадок
В вайбері мене мурижать вже три тижні, сьогодні народили причину-некоректно сфотографований один із документів, після нової фотографії мені вже вшосте обіцяли протягом 5 днів вирішити моє питання.
Я дуже розчарована, бо інші два банки, про які я була відверто гіршої думки, ніж про Моно, за 3 і 5 днів вже перерахували спадки на мої рахунки. Моно за три тижні навіть не виніс рішення.
На жаль, при зверненні у підтримку Універсал Банку не було отримано чіткої відповіді де було відкрито рахунок, через це непорозуміння, консультація була надана згідно процесів Універсал Банку.
Бачимо що питання вже було вирішене у день написання відгуку.
Додатково написали вам в особистому повідомленні.
Комментарии (8)
Це скоріше не відгук, а запитання
Розпочав з 1 червня
19 червня мені заблокували тікток канал, не знаю за що, напевно за те що номер карти виставляв
Я цей канал видалив з свого телефону взагалі
До нього доступу немаю тепер взагалі
Але люди гроші ще продовжували скидати
22 червня мені прийшло сповіщення в монобанк щоб я показав документи чи щось типу того щоб доказати за що я отримав ці кошти
А на другий день я помітив що я не можу перекидати гроші на карту
Скажіть будь ласка що мені робити?
У мене немає не чого чим би я міг доказати звідки ці гроші
Ви би могли б на приклад зняти обмеження щоб я міг скинути гроші за ЗСУ?
Мені неяких проблем непотрібно, я просто хочу щоб мені зняли обмеження, і я скинув гроші куди треба
І надалі користуватись банком.
Чи це без доказів неможливо?
Комментарии (2)
Оцінка кожної служби банку
1. Комунальні платежі — двійка. Багато скарг на затримку та нульові реакції від банку.
2. Фінмоніторінг — двійка. Багато скарг на відмови в обслуговуванні та зайві перевірки.
3. Зручність застосунку — пʼять. Справді зручно.
4. Поповнення карток — пʼять. Можна покласти як готівку в терміналі без комісії, так й надати посилання на поповнення картки.
5. Депозити — чотири. Не дуже високий відсоток, але це хочаб працює.
6. Безпека — пʼять. Є всі необхідні налаштування для підвищення безпеки.
7. Кредити — двійка. Ліміт є нестабільним та може бути зміненим «бо математична модель так сказала».
8. Клієнтоорієнтованість — пʼять. Відповідають швидко та якісно. Проблем з підтримкою не мав.
9. Швидкість зарахувань — три. Деякі платежі проходять повільно, але входять в строки (5 діб). Не є проблемою.
10. Консьєрж сервіс — пʼять. Я в захваті. Вирішують такі питання, що я б сам не зробив. Але маю сказати, що це не дешево.
Сумарно — 4. В цілому все добре, але будь ласка зробіть щось з вашим фінмоном та зробіть щось для підвищення якості проведення комунальних платежів (без зайвих посередників)
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам. Уточнення походження коштів не означає, що ми відмовляємо в обслуговуванні. У разі, якщо банк отримує достатні пояснення щодо підозрілих операцій, перевірка не впливає на можливість обслуговування
Банк не зацікавлений у відмові в обслуговуванні клієнтам, оскільки частково отримує прибуток від розрахунків клієнтів
Комментарии (10)
Маю визначити що банк зробив багато роботи
Бо як то кажуть занадто гарно щоб бути правдою. І так воно і є.
Те що є ТІЛЬКІ в Mono: блокування оплат за кордоном, якщо не збігається країна (щось таке є і у пумбі але там потрібно додавати вручну), банки (у тому числі й ті, що захищені дія.підпис), мерч, shaketopay (ви навіть не уявляєте наскільки це зручно у компанії друзів), динамічний CVV (начебто тількі в Mono), відсутність відділень, а отже ніяких явок у них для підтвердження особи (як це іноді буває у пумбі), можливість змінювати ліміт з застосунку
Але при при всіх плюсах є і мінуси: відсутність «throwaway» (карток дані яких не страшно «злити») карток для інтернету, якісь трабли з комунальними послугами (на зараз все гаразд, але факт є факт).
Отже, банк по перше для тих кому не потрібне зняття готівки, по друге у звʼязку з сотнями скарг на відмови в обслуговуванні рекомендую мати хочаб 2 рахунки у різних банках (на випадок якщо когось з цих банків вкусить бджола). Ну і не шукати способи оплати криптовалют (з цим проблеми у більшості банків, всі «дякую» «розумникам» які займалися крутками бірж).
Але фінмон у Mono дійсно дуже дивний, тож використовувати його як єдиний банк я не можу. Але мати в ньому рахунок (хай буде навіть з 1000 гривень) цілком зручно.
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам. Уточнення походження коштів не означає, що ми відмовляємо в обслуговуванні. У разі, якщо банк отримує достатні пояснення щодо підозрілих операцій, перевірка не впливає на можливість обслуговування
Комментарии (9)
Monobank i Ibox bank
Оскільки у них відкликали ліцензію, а кошти їм вже були перераховані, вони їх мають перерахувати компаніям, щоб виконати свої зобов'язання згідно з договорами. Вони вже почали робити перерахування, незабаром всі кошти надійдуть до компаній.
Комментарии (10)
Monobank никак не идет на встречу клиенту своего банка, и не хочет помочь.
Далее 2022 год, по приказу Парламента, счета людей у которых долг по картам менее 100 000 грн — разблокированы. Монобанк разблокировал мой счет.
Далее 2023 год. Май, карты снова блокируются, во всех банках. Я уже имея возможность, погасил долги перед государством, и закрыл исполнительное производство. Все счета во всех банках КРОМЕ монобанка разблокировались на следующий день.
Я думал «Ну, пройдет время и его разблокируют». Нет. Я погасил долг 30 апреля 2023 года. Сегодня 23 июня 2023 года, когда я пишу этот отзыв. Я предупреждал операторов «поддержки» монобанка, что мне придется сделать этот отзыв.
Все пошло в такой последовательности: Я примерно 7 мая, написал в поддержку, задал вопрос: «Когда ваш банк разблокирует средства на моем счету? Во всех других банках мне разблокировали все средства, но ваш нет.»
На что мне пришел ответ, что конкретно их «банку» нужно особое приглашение, лично от исполнителя моего дела. И что пока они не получат письмо с разблокировкой средств, они ничего не могут сделать.
Это продолжалось каждую неделю. Дошло до того что я уже поехал к исполнителю, было куча бумажной волокиты, и я вместе с исполнителем пошли на почту, и сделали заказное письмо на юридический адрес Монобанка, куда положили при мне заключение о закрытии исполнительного производства, и отправили это письмо 14 июня. Бумагу накладную, получил исполнитель. И к сожалению просто выкинул ее, как и другой мусор. Сегодня 23 июня. Я был на отделении почты, чтобы узнать приходил ли какой либо ответ, ответа не было. (мы заказали получение отчета о доставке). Письмо в монобанке никто не принимал. Но оно было доставлено. Я пишу этот отзыв, потому что никто из монобанка не хочет помочь мне с разблокировкой счета, и у меня вопрос к вашему руководству. Повторяющийся вопрос. Почему во всех банках кроме вашего у меня все разблокировано?
Ми отримали вашого листа, після чого питання було у роботі у відповідальних співробітників
На поточний момент, всі обмеження зняті, надіслали вам про це повідомлення у застосунок
Комментарии (5)
Монобанк 5375 4141 2559 6964, 5375414125596964
Мошенник на ОЛХ. Карта 5375 4141 2559 6964, 5375414125596964 Сергей Б., телефон +380673592003. Берет предоплату и не отправляет товар.
Рекомендуємо купувати товари тільки у перевірених продавців або за допомогою накладеного платежу
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Комментарии (4)
Банк — обрезок
Например: оплата в транспорте по QR (и как вы предлагаете решить мне эту проблему?), лимит на количество карт (пол беды, но неудобно, но если это от махинаторов защитит ну и пусть), нет возможности оформить исключительно дебет (навязывают черную карту)
Поговорила со знакомым помог выставить лимит в ноль однако в договоре указано, что банк может менять лимит по своему усмотрению (то есть будут у вас личности маргинального типа по поводу долгов или нет — вопрос).
Очень не нравится отсутствие нормального сервиса связи с техподдержкой. Есть более-менее удобный бот в телеграмме, но у него нет галочки, что может теоретически послужить мошенникам (бота в контакты не добавить). У меня нет претензий к саппорту, только к тому как с ними связаться.
Сейчас убрали почти весь кешбек в то время как ПУМБ даёт 2% даже на комунку (добавьте категорию хотя бы…)
В остально банк как банк. Шуму навели будто революционный проект, а на деле не могут сделать оплату в транспорте. Такое ощущение будто Моно остановился в развитии где-то в 2020.
Не могу рекомендовать этот банк (учитывая то, что он и не банк то и вовсе, а «банковская услуга» (в договоре написано))
При зверненні до підтримки зберігається вся ваша переписка, тож таким чином можна переконатися, що вам пишуть не шахраї
Щомісяця ми надаємо можливість обрати 2 банківські категорії з 6
Також, працюємо над тим, щоб кожного місяця зростала кількість партнерських категорій, які ви можете обирати без обмежень
Комментарии (21)
Увы. Моно Банк зажрался и «испаскудился вкрай »
Увы, но и я добавлю свой голос к этому многомиллионному хору ваших критиков.
Решил я сегодня купить военные ОВГЗ со сроком погашения 26.06.2024 г.. Хочу, как и миллионы украинцев, помочь своему государству. Зашел в приложение Монобанка и вижу цену на облигацию 1064.04 грн со ставкой доходности 15% для покупателя
Дай-ка, думаю, сравню с ценами у других продавцов. Захожу в «Дию» и вижу, что ЭТИ ЖЕ ВОЕННЫЕ ОБЛИГАЦИИ продаются у других продавцов (ICU, Укргазбанк и др.) по цене намного ниже — 1028,84 грн, при ставке доходности для покупателя 19−19,25%.
Дорогой Монобанк, ни хе.а себе разница 1064 грн против 1028 грн и годовая ставка 15% против 19%, естественно, в вашу пользу!!!
Я понимаю, что каждый продавец вправе выставлять свою цену, но ведь вы НАЖИВАЕТЕСЬ НА ЖЕЛАНИИ ЛЮДЕЙ ПОМОЧЬ ГОСУДАРСТВУ В ТЯЖЕЛОЕ ВРЕМЯ !!.. Когда люди несут свои деньги для помощи государству, покупая эти военные ОВГЗ, вы, просто зажравшись, дерете с них три шкуры!!!
А вы вообще задумывались, даже с коммерческой точки зрения, скольких клиентов вы потеряли из — за своей жадности? Вы понимаете, что чем вкладываться в ваши жадные схемы под 15%, выгоднее даже просто положить деньги на депозит со ставкой 19%, даже с учетом налогов? И эти деньги, в результате, не пойдут в ОВГЗ для нашего государства, не помогут ему в трудную минуту!
Я в очередной раз, дорогой Монобанк, убеждаюсь, что вы действительно «испаскудились «до предела. Вы подняли стоимость ваших комиссий, вы больше всех пытаетесь со своей жадностью «урвать» с людей за ОВГЗ (и не только), качество обслуживания по валютным депозитам достигло дна. Все, что от вас осталось — это более менее нормальное приложение. Но люди все больше умнеют и все меньше обращают внимание на эту внешнюю мишуру и больше на реальные достоинства.
Я не буду, как некоторые, фальшиво плакать, что я отказываюсь от ваших услуг. Но я еще больше убедился, что был прав, когда решил, что Моно- это банк для крайне ограниченных функций. Максимум — сходить в супермаркет в счет кредитных средств и купить какой то товар по «оплате частями»
На большее вы, со свое жадностью, не годитесь. Вы ребята, уху ели!
Нові випуски облігацій у гривні починають випускатися за зниженою ставкою, ніж раніше. Кожен учасник ринку має свої ціни
У клієнта завжди є можливість купити облігацію за найвигіднішими для себе умовами у будь-якого учасника ринку. Незалежно від того, де куплено облігацію, держава отримає заплановану суму від продажу. Наше основне завдання дати найкращий сервіс, який допоможе залучити в економіку країни якнайбільше інвесторів фізичних осіб і впевнені, що це залучення не повинно здійснюватися за найвищою прибутковістю
Комментарии (76)
Ненадёжный банк с нестабильными системами
Тех поддержка уклоняется от ответов и отправляет автоответчик с шаблонной отпиской про «высокоинтеллектуальную супер систему скоринга», которая на протяжении года постепенно повышала лимит и через 24 часа после повышения решила убрать всё в 0. (такое поведение выглядит ведь очень логично и высокоинтеллектуально).
Вывод: с такими «надежными» ИТ системами банка и свои деньги доверять страшно, такими темпами может дойти и до блокировок личных финансов. Нужно переносить личный счет и счет ФОПа в другой банк.
Комментарии (12)
Монобанк снова не закрівает счет
Комментарии (6)
Все сподобалося
Монокотик додає шарму застосунку. Муркотіння при поповненні — топ. Так, це дрібниця, але якщо відкинути особисті почуття, то саме це придає банку того самого шарму. Дуже добре що «мерч» інтегрований в систему моно.
Стікери. Так у моно є стікери в телеграмі. Не знаю чи офіційні, але навіть такі дрібниці продумані. До речі про стікери: у них є і фізичні :)
Банки. А саме залізна банка. Тепер всі кошти саме в ній. Супер надійна річ.
За те, що прибрали ворожу мову — окреме дякую. І хай зараз полетять тапки, але в Україні державна мова — Українська.
Дуже сподобалось примусове 3DS та змінний CVV (здається таке є тільки у Моно)
Тільки ось я боюся попасти у категорію «відмовлених», тож тримаю на рахунку не більше 2000. Сподіваюсь це не стане проблемою. Мене підтримка вже заспокоювала, але я ще досі боюся XD З приводу скарг на відсутність додаткових карток… Так, окрема картка яку можна було б перевипускати (у випадку якихось проблем) багато разів була у нагоді. Але найбільше хотілося б додати перемикач який заборонить списувати підписки.
Нажаль, перечитавши багато відгуків та багато публікацій на багатьох ресурсах я прийшов до висновку, що фінмон — страх клієнтів Моно номер один. Багато людей пише що вини у багатьох випадках відмовляють в обслуговуванні замість перевірок (сподіваюсь що це неправда, але я маю на це привернути увагу).
І ще. При переведені $/€ приберіть мікроскопічну стрілку біля $/€. Так я знаю що можна перемкнути валюту тапнувши по ній, але де це написано? Стрілка непомітна, тож це довелося дивитись мануал на ютубі як це повинно відбуватися. Чи може хоч трохи збільшити її?
Забув згадати про ігри в застосунку банку. Це справді топ. Допомагають у чергах:)
Що ще? Прикро що ніяк не можливо зробити запис нового PIN на чип картки без проведення карткою операцій саме чипом. Так це не провина банку, але зараз складно зробити це у сучасних магазинах (усі звикли до NFC).
За eSIM в застосунку ще один плюс. Це справді зручно. Але я не зрозумів що за підтримка зʼявляється у тому меню? Хотів написати оператору, а відповіли з Моно XD Кешбек — ще один плюс. Так не дуже великий, але ніхто вам й не зобовʼязаний його давати, тож дякую й за це. Як раз комісії частково перекриває.
Дратує неможливість обрати платіжну систему без перевипуску картки. Неприємно
Ще у моно є одяг та пиво. Я не жартую ;)
Все подобається окрім того, що занадто багато скарг на відмови замість фінмону. У мене немає з цим проблем (сподіваюсь і не буде) але якщо писати то писати обʼєктивно
Новий PIN-код буде дійсний відразу після зміни старого. За винятком випадків, коли PIN запитується не в режимі реального часу. Наприклад, при оплаті в літаках.
Для впевненості в записі нового PIN-коду на картку ви можете провести пару операцій з перевірки балансу по картці в банкоматі, це допоможе оновити інформацію на чіпі картки.
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Комментарии (3)