Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
l56gires 5 июля 2023, 13:21
Монобанк зі свого боку вчасно відреагував, пояснив ситуацію мені, порадили звернутись у поліцію.

Але якщо Вам на ОЛХ попався продавець Назар із карткою моно: 5375 4141 3536 0286, не майте з ним справи. Шахрай товару не надсилає, я вносила мінімальну передплату 100грн, тому не так страшно, але все ж неприємно) Майте на увазі.
monobank
Ответ банка
5 июля 2023, 14:08
Нам шкода, що сталася така ситуація
Рекомендуємо всім клієнтам не переказувати кошти неперевіреним продавцям (працювати тільки за післяплатою)
Евгений Тимонин 4 июля 2023, 6:09
И так начну с того что в начале мая заблочили карту якобы из-за долга по стараниям госс исполнителя, дозвонится на гарячую линию было не реально, далее через чат бот выяснил причину блокировки дозвонился с горем пополам к исполнителю на мой вопрос что это такое услышал ответ что ни каких производств и стягнень по моему фопу который уже закрыт с 2021 года нет отсюда вопрос по чему карту не разблокируете? Крайне не рекомендую связыватся с О.Гороховским и его шарагой так как даже лицензии от НБУ у них нет, а работают они по лицензии Универсал банка то есть в случае чего претензии предъявить не кому
monobank
Ответ банка
monobankua 4 июля 2023, 11:21
Розуміємо, що ця ситуація вас засмутила.
Рух коштів на вашій карті було обмежено на підставі отриманого листа від виконавчої служби про встановлення арешту.
Раніше КМУ дозволив фіз. особам робити видаткові операції з арештованих рахунків, якщо сума арешту з виконавчого провадження не перевищувала 100 000 грн, а також не встановлювався арешт на нові рахунки.
Проте 06.05 набув чинності Закон України, згідно з яким Банки вимушені встановлювати обмеження на рахунки Клієнта незалежно від суми арешту та дати відкриття рахунку, в разі отримання постанови про арешт коштів від виконавчої служби.

Раніше ми отримали від виконавчої служби постанову про арешт.
Направили вам в чат постанову, що отримав банк.

Як і встановлення арешту, так і його зняття відбувається за запитом виконавця.
Якщо впровадження закрите та арешт знято, то виконавча служба може надіслати нам документ на юридичну адресу банку. Також виконавча служба може відправити постанову про зняття арешту з накладеним ЕЦП по електронній пошті УніверсалБанку contact@universalbank.com.ua.

Ми надішлемо вам пуш-повідомлення, як тільки виконавча служба зніме арешт з ваших рахунків.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Oleksii Ch 3 июля 2023, 15:29
Розкладав на початку нового місяця гроші по банках, та випадково поповнив банку на 20.000 з чорної картки, де був тільки кредитний ліміт і нуль власних коштів. Хотів з білої, але перемикав картки та останньою залишилась чорна. З неї і списало через мою неуважність цього разу.

Комісія 799 гривень з гаком. І стало так шкода та неприємно — краще бі ці гроші пішли до когось із знайомих волонтерів.

Пишу в підтримку:
«Добрий день. Зробив помилкову операцію — поповнив банку з чорної картки в рахунок кредитного ліміту замість білої, де було достатньо коштів. Чи можна відмінити цю економічно безглузду операцію? Допоможіть будь ласка, комісія 800 гривень просто на рівному місці»

Розумію, що це такі собі аргументи, треба бути уважнішим, але спроба — не випроба, як то кажуть. Підтримка створила запит на відповідального менеджера та попросила почекать до 5 робочіх днів.

А сьогодні операцію з поповнення банки відмінили разом з поверненням комісії.

Дуже приємно, що банк ставиться до адекватних клієнтів з відповідною адекватністю.
Дякую операторам підтримки, та тому, хто приймав рішення.
monobank
Ответ банка
monobankua 3 июля 2023, 16:28
Глибоко вдячні, що знайшли час і оцінили нашу роботу! Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує нас працювати ще краще :)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Андрій Taran 3 июля 2023, 9:42
Дуже вдячний банку за взаємовигідну співпрацю. Протягом останніх 5.5 років банк завжди давав найкращий сервіс, ставився з розумінням до моїх звернень та забезпечував можливість користуватися коштами на стільки на скільки вимагали мої потреби. Так, інколи виникали питання в роботі, але у порівнянні з роботою інших банків, монобанк — ТОП. Тому ставлю найвищу оцінку.
monobank
Ответ банка
monobankua 3 июля 2023, 12:08
Сердечно дякуємо за вашу підтримку :)
Минфин
Ответ администратора
14 июля 2023, 18:47
Відгук не зарахований (на 05.07.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Проблема решена
Krusha 30 июня 2023, 19:20
Доброго дня! Виникла така ситуація: в мене було відкрито виконавче провадження, на рахунок наклали обмеження, це все зрозуміло, але виконавче провадження вже закрито, а рахунок так і не відкрито, до того я військовий, а на час військового стану, військовослужбовці отримували відстрочку!
Слів бракує щоб висловити свою думку!
monobank
Ответ банка
monobankua 30 июня 2023, 20:24
В обов'язки банку входить накладення арешту або списання за запитом виконавчої служби в рамках поточного законодавства.
06.05 набув чинності Закон України, згідно з яким Банки вимушені встановлювати обмеження на рахунки клієнта, в разі отримання постанови про арешт коштів від виконавчої служби.
Як і встановлення арешту, так і цього зняття відбувається за запитом виконавця.
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Проблема решена
Elenakoladincev 29 июня 2023, 7:23
Итак, давайте представлять зовут меня Елена, не отношусь к клиентам жалобщикам и тем не менее в банке разочарована, я прописана в Луганске, но последние 9 лет проживаю в Днепре имею справку переселенца, все документы в полном порядке, в мае месяце прошу консультацию у банка по системам международных переводов ожидая перевод с Америки, мне любезно предоставляют в чате список я выбираю SWIFT перевод и передаю данные отправителю, согласно данных переводов перевод может идти до 6ти дней в назначенную дату перевод так и не поступает на счёт, начинаю с этим банком списываться, уточнять почему нет поступления средств на счёт, получаю ответ «Банки-посередники можуть призупиняти/повертати такі платежі. Враховується належність населеного пункту до тимчасово окупованої території з 24.02.2022 та Донецької/Луганської області/АР Крим. Ми дуже намагаємося вплинути на їхнє рішення, але, на жаль, на даний момент воно залишається незмінним.» На вопрос на каком основании вы блокируется платёж если я нахожусь 9 лет на территории Украины, ответ оператора «Підкажіть, будь ласка, у вас є документ, що підтверджує проживання на підконтрольній території України (це може бути штамп у паспорті про зміну прописки (повний розворот) чи довідка про переселення)?» Я отвечаю: «конечно есть» и отправляю документ следует ответ оператора мы все исправили (заметьте с банком с 2019 года) спасибо что предоставили данные, на вопрос «почему не внесли сразу? и почему при консультации до отправки денег не перепроверили информацию» Ответ «просим прощение за невнимательность сотрудника» а далее пошло все интереснее, счёт отправителя из-за санкций заблокировали, деньги так и не поступили, пересылаю квитанции об отправке операторы отписывались что не все данные я отправила, то квитанция не того формата, то непонятно какой счёт, начали выкручиваться одним словом, на вопрос кто понедельник ет ответственность за мои фин потери из-за вашей ошибки ответ «у отправителя могли заблокировать счёт по другой причине, а у вас мы просим прощения «отправитель отправляет уведомления о фин мониторинге из-за санкций, банк наш морозится, мы не виноваты и так далее… 5юна вопрос прошу предоставить контакты специалиста мониторинга банка, мне сказали что не имеют право, пишите письмо, т. е. «живые» специалисты отсутствуют, теперь этот банк использую только как украинский счёт просто для временного хранения денег, грубо говоря транзитный счёт.
monobank
Ответ банка
monobankua 29 июня 2023, 15:29
Дійсно ситуація, що виникла с переказом, неприємна
На жаль, зі сторони банку відсутня можливість вплинути на політику банків-посередників, які приймають участь під час проведення даного типу платежів.
Тому ми не рекомендуємо використовувати адресу
тимчасово непідконтрольних територій для отримання SWIFT-переказів.
Раніше при реєстрації була вказана інша адреса.
Після вашого звернення та надання нової адреси, довідка про переселення успішно зафіксована, інформація актуалізована.
Додатково інформуємо, що ви можете надіслати платіж через Western Union, RIA, Moneygram.
Платежі через дані сервіси проходять успішно незалежно від прописки.
Із Монобанком працюю вже 4 роки. До вчора вважав його найкращим. Вчора з’ясував (ситуація стосувалась мене особисто), що Монобанк утримує комісію 0,9% з інвестицій у валютні військові облігації, які прямують на підвищення обороноздатності України. Такий собі мародерський збір приватного банку на гроші громадян, які бажають допомогти своїй країні в умовах повномасштабної війни.
monobank
Ответ банка
28 июня 2023, 15:56
При виплаті облігацій ми не утримуємо жодної комісії
У випадку, якщо ви будете знімати готівку з картки, то, дійсно, буде комісія згідно з тарифами
Проблема решена
Наталя Грицишин 27 июня 2023, 15:06
Добрий день. У 2021 році Монобанк подав до суду, виграв. На початку 2022 року почав знову нараховувати проценти.
В 2022 році взяв виконавчий лист у суді і в 2023 році звернувся до приватного виконавця.
З жовтня місяця 2022 року по березень 2023 року я почала вносити кошти за рішенням суду без виконавчого (внесено 2736 грн).
Була направлена заява і квитанції в банк
про відрахування коштів за кредитом. Про те банк відмовився списати кошти, вказуючи на те що, відсотки після суду були нараховані законно, так як це політика банку.
Сума боргу становила 35294 грн і виконавчий збір 2270 грн.
Я мама в декреті і мені важко виплатити цей борг і ще плюс 10% виконавцю.
monobank
Ответ банка
27 июня 2023, 18:47
Розуміємо, що ситуація неприємна
Списання відсотків були у період 01.11.21 — 01.02.22 згідно Умов та Правил банку 5.19. та 8.20.
Рекомендуємо погасити борг якомога швидше в повному обсязі
Проблема решена
AlionaSemykina 27 июня 2023, 11:32
Маю отримати спадок. У кожному банку трохи відрізняються умови, тому подзвонила на гарячу лінію для уточнення. Оператор мене запевнила, що отримати гроші я можу тільки після особистого подання документів у Києві. Я сказала, що мені не зручно їхати в Київ, запитала, чи можу я надіслати документи НП чи електронкою, вайбером. Ні, тільки їхати. Ок, 300+ км, майже 2000 тисячі грн на білети витрачені для того, щоб почути здивоване «а чого Ви приїхали, треба було вайбером документи скинути». Оператор банку переконувала мене, що не могли мене так проконсультувати, це я щось неправильно зрозуміла, поки я шукала запис телефонної розмови з оператором гарячої лінії. Послухала, вибачилася, дала мені два льодяника 😂
В вайбері мене мурижать вже три тижні, сьогодні народили причину-некоректно сфотографований один із документів, після нової фотографії мені вже вшосте обіцяли протягом 5 днів вирішити моє питання.
Я дуже розчарована, бо інші два банки, про які я була відверто гіршої думки, ніж про Моно, за 3 і 5 днів вже перерахували спадки на мої рахунки. Моно за три тижні навіть не виніс рішення.
monobank
Ответ банка
monobankua 7 июля 2023, 17:57
Нам дуже прикро що сталась така ситуація, та за те що виплата спадку зайняла стільки часу.
На жаль, при зверненні у підтримку Універсал Банку не було отримано чіткої відповіді де було відкрито рахунок, через це непорозуміння, консультація була надана згідно процесів Універсал Банку.
Бачимо що питання вже було вирішене у день написання відгуку.
Додатково написали вам в особистому повідомленні.
Володимир Філімонець 25 июня 2023, 14:10
Я в тікток робив збір для ЗСУ
Розпочав з 1 червня
19 червня мені заблокували тікток канал, не знаю за що, напевно за те що номер карти виставляв
Я цей канал видалив з свого телефону взагалі
До нього доступу немаю тепер взагалі
Але люди гроші ще продовжували скидати
22 червня мені прийшло сповіщення в монобанк щоб я показав документи чи щось типу того щоб доказати за що я отримав ці кошти
А на другий день я помітив що я не можу перекидати гроші на карту
Скажіть будь ласка що мені робити?
У мене немає не чого чим би я міг доказати звідки ці гроші
Ви би могли б на приклад зняти обмеження щоб я міг скинути гроші за ЗСУ?
Мені неяких проблем непотрібно, я просто хочу щоб мені зняли обмеження, і я скинув гроші куди треба
І надалі користуватись банком.
Чи це без доказів неможливо?
monobank
Ответ банка
25 июня 2023, 16:52
Для уточнення та перевірки інформації, написали вам в особистому повідомленні
CatInCan 24 июня 2023, 19:04
Буду ставити оцінку та писати коментар до кожної послуги банку:

1. Комунальні платежі — двійка. Багато скарг на затримку та нульові реакції від банку.
2. Фінмоніторінг — двійка. Багато скарг на відмови в обслуговуванні та зайві перевірки.
3. Зручність застосунку — пʼять. Справді зручно.
4. Поповнення карток — пʼять. Можна покласти як готівку в терміналі без комісії, так й надати посилання на поповнення картки.
5. Депозити — чотири. Не дуже високий відсоток, але це хочаб працює.
6. Безпека — пʼять. Є всі необхідні налаштування для підвищення безпеки.
7. Кредити — двійка. Ліміт є нестабільним та може бути зміненим «бо математична модель так сказала».
8. Клієнтоорієнтованість — пʼять. Відповідають швидко та якісно. Проблем з підтримкою не мав.
9. Швидкість зарахувань — три. Деякі платежі проходять повільно, але входять в строки (5 діб). Не є проблемою.
10. Консьєрж сервіс — пʼять. Я в захваті. Вирішують такі питання, що я б сам не зробив. Але маю сказати, що це не дешево.

Сумарно — 4. В цілому все добре, але будь ласка зробіть щось з вашим фінмоном та зробіть щось для підвищення якості проведення комунальних платежів (без зайвих посередників)
monobank
Ответ банка
25 июня 2023, 11:48
Дякуємо за відгук
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам. Уточнення походження коштів не означає, що ми відмовляємо в обслуговуванні. У разі, якщо банк отримує достатні пояснення щодо підозрілих операцій, перевірка не впливає на можливість обслуговування
Банк не зацікавлений у відмові в обслуговуванні клієнтам, оскільки частково отримує прибуток від розрахунків клієнтів
Monopoly1 23 июня 2023, 23:31
Я був дуже здивований коли тільки зʼявився Mono та думав що це якась маячня.

Бо як то кажуть занадто гарно щоб бути правдою. І так воно і є.

Те що є ТІЛЬКІ в Mono: блокування оплат за кордоном, якщо не збігається країна (щось таке є і у пумбі але там потрібно додавати вручну), банки (у тому числі й ті, що захищені дія.підпис), мерч, shaketopay (ви навіть не уявляєте наскільки це зручно у компанії друзів), динамічний CVV (начебто тількі в Mono), відсутність відділень, а отже ніяких явок у них для підтвердження особи (як це іноді буває у пумбі), можливість змінювати ліміт з застосунку

Але при при всіх плюсах є і мінуси: відсутність «throwaway» (карток дані яких не страшно «злити») карток для інтернету, якісь трабли з комунальними послугами (на зараз все гаразд, але факт є факт).

Отже, банк по перше для тих кому не потрібне зняття готівки, по друге у звʼязку з сотнями скарг на відмови в обслуговуванні рекомендую мати хочаб 2 рахунки у різних банках (на випадок якщо когось з цих банків вкусить бджола). Ну і не шукати способи оплати криптовалют (з цим проблеми у більшості банків, всі «дякую» «розумникам» які займалися крутками бірж).

Але фінмон у Mono дійсно дуже дивний, тож використовувати його як єдиний банк я не можу. Але мати в ньому рахунок (хай буде навіть з 1000 гривень) цілком зручно.
monobank
Ответ банка
24 июня 2023, 12:55
Дякуємо за відгук
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам. Уточнення походження коштів не означає, що ми відмовляємо в обслуговуванні. У разі, якщо банк отримує достатні пояснення щодо підозрілих операцій, перевірка не впливає на можливість обслуговування
GalyaGalya 23 июня 2023, 21:03
З’ясовується, що 07 березня 2023 року НБУ ліквідовує ліцензію Ibox bank, однак monobank здійснює оплати клієнтів через ibox, видає квитанцію про здійснення оплати, однак кошти ibox bank постачальнику послуг так і не зарахував. Через це маю заборгованість за доставку газу у Львівгазу. Щомісяця дзвоню і у Монобанк, де постійно вішають локшину, що кошти ibox bank почергово перераховує. Крім цього, телефонувала двічі у «Айбоксбанк». Перший раз порекомендували написати заяву на повернення коштів і надіслати квитанцію від Монобанку. Одразу зробила це. 22 квітня 2023 р відправила рекомендований лист, який айбоксбанк отримав 27.04.2023. Далі знову довго чекаю на оплату, але марно. Знову телефоную до Айбоксу, де отримую відповідь, що я не є їхньою клієнткою, тому маю звертатися до Монобанку. Так і футболять, як м’ячик. Телефоную Монобанку і відповідь знову така сама: «айбокс банк» почергово перераховує кошти. У мене виникає запитання: невже 7 березня був такий великий наплив оплат, що минуло більше 3 місяців, і за цей час не можна перерахувати кошти? Також питання до Моно: знаючи, що айбоксу ліквідували ліцензію, а чому ви безвідповідально перераховували кошти айбоксу, а не повертали своїм клієнтам гроші?
monobank
Ответ банка
26 июня 2023, 13:30
Айбокс Банк був партнером по комунальним платежам, тобто спершу кошти зараховувалися до них, а потім компаніям, які заключили з ними договір.
Оскільки у них відкликали ліцензію, а кошти їм вже були перераховані, вони їх мають перерахувати компаніям, щоб виконати свої зобов'язання згідно з договорами. Вони вже почали робити перерахування, незабаром всі кошти надійдуть до компаній.
Проблема решена
Дмитро Бею 23 июня 2023, 11:49
Все началось с того что в 2019 году монобанк по указу исполнительной службы, наложил ограничение на использование ВСЕХ средств на счету. Для сравнения, другие банки делают минус по карте конкретной суммы долга перед исполнительной службой. Я тогда находился в Польше, работал в порту. Все деньги были заблокированы, и я жил до следующей зарплаты, которую получал уже на другой банк, почти без еды.

Далее 2022 год, по приказу Парламента, счета людей у которых долг по картам менее 100 000 грн — разблокированы. Монобанк разблокировал мой счет.

Далее 2023 год. Май, карты снова блокируются, во всех банках. Я уже имея возможность, погасил долги перед государством, и закрыл исполнительное производство. Все счета во всех банках КРОМЕ монобанка разблокировались на следующий день.

Я думал «Ну, пройдет время и его разблокируют». Нет. Я погасил долг 30 апреля 2023 года. Сегодня 23 июня 2023 года, когда я пишу этот отзыв. Я предупреждал операторов «поддержки» монобанка, что мне придется сделать этот отзыв.

Все пошло в такой последовательности: Я примерно 7 мая, написал в поддержку, задал вопрос: «Когда ваш банк разблокирует средства на моем счету? Во всех других банках мне разблокировали все средства, но ваш нет.»

На что мне пришел ответ, что конкретно их «банку» нужно особое приглашение, лично от исполнителя моего дела. И что пока они не получат письмо с разблокировкой средств, они ничего не могут сделать.

Это продолжалось каждую неделю. Дошло до того что я уже поехал к исполнителю, было куча бумажной волокиты, и я вместе с исполнителем пошли на почту, и сделали заказное письмо на юридический адрес Монобанка, куда положили при мне заключение о закрытии исполнительного производства, и отправили это письмо 14 июня. Бумагу накладную, получил исполнитель. И к сожалению просто выкинул ее, как и другой мусор. Сегодня 23 июня. Я был на отделении почты, чтобы узнать приходил ли какой либо ответ, ответа не было. (мы заказали получение отчета о доставке). Письмо в монобанке никто не принимал. Но оно было доставлено. Я пишу этот отзыв, потому что никто из монобанка не хочет помочь мне с разблокировкой счета, и у меня вопрос к вашему руководству. Повторяющийся вопрос. Почему во всех банках кроме вашего у меня все разблокировано?
monobank
Ответ банка
23 июня 2023, 15:23
Приносимо вибачення, що питання вирішувалось так довго
Ми отримали вашого листа, після чого питання було у роботі у відповідальних співробітників
На поточний момент, всі обмеження зняті, надіслали вам про це повідомлення у застосунок
Полезный комментарий
Дмитро Бею 23 июня 2023, 15:33
Вопрос решен, в этот же день. Спасибо!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Nikond 23 июня 2023, 11:29
В монобанке очень много пасется мошенников. Простота открытия счета тянет за собой негативные последствия.
Мошенник на ОЛХ. Карта 5375 4141 2559 6964, 5375414125596964 Сергей Б., телефон +380673592003. Берет предоплату и не отправляет товар.
monobank
Ответ банка
23 июня 2023, 13:50
Нам дуже прикро, що сталася така ситуація
Рекомендуємо купувати товари тільки у перевірених продавців або за допомогою накладеного платежу
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Katechka 22 июня 2023, 23:37
В банке нет ничего (абсолютно!) из того, что дают другие банки конкуренты.

Например: оплата в транспорте по QR (и как вы предлагаете решить мне эту проблему?), лимит на количество карт (пол беды, но неудобно, но если это от махинаторов защитит ну и пусть), нет возможности оформить исключительно дебет (навязывают черную карту)

Поговорила со знакомым помог выставить лимит в ноль однако в договоре указано, что банк может менять лимит по своему усмотрению (то есть будут у вас личности маргинального типа по поводу долгов или нет — вопрос).

Очень не нравится отсутствие нормального сервиса связи с техподдержкой. Есть более-менее удобный бот в телеграмме, но у него нет галочки, что может теоретически послужить мошенникам (бота в контакты не добавить). У меня нет претензий к саппорту, только к тому как с ними связаться.

Сейчас убрали почти весь кешбек в то время как ПУМБ даёт 2% даже на комунку (добавьте категорию хотя бы…)

В остально банк как банк. Шуму навели будто революционный проект, а на деле не могут сделать оплату в транспорте. Такое ощущение будто Моно остановился в развитии где-то в 2020.

Не могу рекомендовать этот банк (учитывая то, что он и не банк то и вовсе, а «банковская услуга» (в договоре написано))
monobank
Ответ банка
23 июня 2023, 13:45
Дійсно, кредитний ліміт може бути змінено автоматично, але ми про це надсилаємо повідомлення у застосунок. Якщо ж ви взагалі не плануєте користуватися кредитними коштами, ми можемо встановити обмеження вручну, для цього просимо написати нам в особистому повідомленні ваш номер телефону, який вказано в застосунку моно

При зверненні до підтримки зберігається вся ваша переписка, тож таким чином можна переконатися, що вам пишуть не шахраї

Щомісяця ми надаємо можливість обрати 2 банківські категорії з 6
Також, працюємо над тим, щоб кожного місяця зростала кількість партнерських категорій, які ви можете обирати без обмежень
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Lolik1837 22 июня 2023, 17:48
Дорогой Моно. Сейчас, как никогда, увеличилось количество жалоб, что ваш банк стремительно «испаскудился » в последнее время. И по качеству обслуживания и по ценам на ваши услуги.

Увы, но и я добавлю свой голос к этому многомиллионному хору ваших критиков.
Решил я сегодня купить военные ОВГЗ со сроком погашения 26.06.2024 г.. Хочу, как и миллионы украинцев, помочь своему государству. Зашел в приложение Монобанка и вижу цену на облигацию 1064.04 грн со ставкой доходности 15% для покупателя

Дай-ка, думаю, сравню с ценами у других продавцов. Захожу в «Дию» и вижу, что ЭТИ ЖЕ ВОЕННЫЕ ОБЛИГАЦИИ продаются у других продавцов (ICU, Укргазбанк и др.) по цене намного ниже — 1028,84 грн, при ставке доходности для покупателя 19−19,25%.
Дорогой Монобанк, ни хе.а себе разница 1064 грн против 1028 грн и годовая ставка 15% против 19%, естественно, в вашу пользу!!!

Я понимаю, что каждый продавец вправе выставлять свою цену, но ведь вы НАЖИВАЕТЕСЬ НА ЖЕЛАНИИ ЛЮДЕЙ ПОМОЧЬ ГОСУДАРСТВУ В ТЯЖЕЛОЕ ВРЕМЯ !!.. Когда люди несут свои деньги для помощи государству, покупая эти военные ОВГЗ, вы, просто зажравшись, дерете с них три шкуры!!!

А вы вообще задумывались, даже с коммерческой точки зрения, скольких клиентов вы потеряли из — за своей жадности? Вы понимаете, что чем вкладываться в ваши жадные схемы под 15%, выгоднее даже просто положить деньги на депозит со ставкой 19%, даже с учетом налогов? И эти деньги, в результате, не пойдут в ОВГЗ для нашего государства, не помогут ему в трудную минуту!

Я в очередной раз, дорогой Монобанк, убеждаюсь, что вы действительно «испаскудились «до предела. Вы подняли стоимость ваших комиссий, вы больше всех пытаетесь со своей жадностью «урвать» с людей за ОВГЗ (и не только), качество обслуживания по валютным депозитам достигло дна. Все, что от вас осталось — это более менее нормальное приложение. Но люди все больше умнеют и все меньше обращают внимание на эту внешнюю мишуру и больше на реальные достоинства.

Я не буду, как некоторые, фальшиво плакать, что я отказываюсь от ваших услуг. Но я еще больше убедился, что был прав, когда решил, что Моно- это банк для крайне ограниченных функций. Максимум — сходить в супермаркет в счет кредитных средств и купить какой то товар по «оплате частями»

На большее вы, со свое жадностью, не годитесь. Вы ребята, уху ели!
monobank
Ответ банка
23 июня 2023, 13:33
Наразі встановився загальний тренд на зниження ставки прибутковості військових облігацій у гривні
Нові випуски облігацій у гривні починають випускатися за зниженою ставкою, ніж раніше. Кожен учасник ринку має свої ціни
У клієнта завжди є можливість купити облігацію за найвигіднішими для себе умовами у будь-якого учасника ринку. Незалежно від того, де куплено облігацію, держава отримає заплановану суму від продажу. Наше основне завдання дати найкращий сервіс, який допоможе залучити в економіку країни якнайбільше інвесторів фізичних осіб і впевнені, що це залучення не повинно здійснюватися за найвищою прибутковістю
Проблема решена
rykov 22 июня 2023, 14:40
Являюсь ФОПом, в том числе имею счёт в моно. На протяжении года моно постепенно повышал кредитный лимит по карте, и вот вчера получил очередное повышение лимита до 60к. но вдруг через 24 часа после повышения банк решает снести лимит в 0. (резко и без каких либо предупреждений)

Тех поддержка уклоняется от ответов и отправляет автоответчик с шаблонной отпиской про «высокоинтеллектуальную супер систему скоринга», которая на протяжении года постепенно повышала лимит и через 24 часа после повышения решила убрать всё в 0. (такое поведение выглядит ведь очень логично и высокоинтеллектуально).

Вывод: с такими «надежными» ИТ системами банка и свои деньги доверять страшно, такими темпами может дойти и до блокировок личных финансов. Нужно переносить личный счет и счет ФОПа в другой банк.
monobank
Ответ банка
22 июня 2023, 15:22
Написали вам особисті повідомлення для уточнення інформації.
Проблема решена
Vadim8282 22 июня 2023, 9:42
3 дня мы пытались закрыть счет моей жены, пока она не написала сюда. Думал это просто ошибка. Но теперь настал мой черед закрыть счет. Как окащалось, задача не из легких. 4й день я жду. Списываюсь по 3 раза на день с тех подержкой. Каждый раз его обещают закрыть именно «сегодня». То в середине дня, то в конце. Счет так и висит. Но зато они сказали что им жаль что я испытываю негативные эмоции
monobank
Ответ банка
22 июня 2023, 9:53
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Maxirn 22 июня 2023, 2:01
Дуже сподобалась клієнтоорієнтованість техпідтримки. Не знаю хто що про них пише але мені завжди допомагали.

Монокотик додає шарму застосунку. Муркотіння при поповненні — топ. Так, це дрібниця, але якщо відкинути особисті почуття, то саме це придає банку того самого шарму. Дуже добре що «мерч» інтегрований в систему моно.

Стікери. Так у моно є стікери в телеграмі. Не знаю чи офіційні, але навіть такі дрібниці продумані. До речі про стікери: у них є і фізичні :)

Банки. А саме залізна банка. Тепер всі кошти саме в ній. Супер надійна річ.

За те, що прибрали ворожу мову — окреме дякую. І хай зараз полетять тапки, але в Україні державна мова — Українська.

Дуже сподобалось примусове 3DS та змінний CVV (здається таке є тільки у Моно)

Тільки ось я боюся попасти у категорію «відмовлених», тож тримаю на рахунку не більше 2000. Сподіваюсь це не стане проблемою. Мене підтримка вже заспокоювала, але я ще досі боюся XD З приводу скарг на відсутність додаткових карток… Так, окрема картка яку можна було б перевипускати (у випадку якихось проблем) багато разів була у нагоді. Але найбільше хотілося б додати перемикач який заборонить списувати підписки.

Нажаль, перечитавши багато відгуків та багато публікацій на багатьох ресурсах я прийшов до висновку, що фінмон — страх клієнтів Моно номер один. Багато людей пише що вини у багатьох випадках відмовляють в обслуговуванні замість перевірок (сподіваюсь що це неправда, але я маю на це привернути увагу).

І ще. При переведені $/€ приберіть мікроскопічну стрілку біля $/€. Так я знаю що можна перемкнути валюту тапнувши по ній, але де це написано? Стрілка непомітна, тож це довелося дивитись мануал на ютубі як це повинно відбуватися. Чи може хоч трохи збільшити її?

Забув згадати про ігри в застосунку банку. Це справді топ. Допомагають у чергах:)

Що ще? Прикро що ніяк не можливо зробити запис нового PIN на чип картки без проведення карткою операцій саме чипом. Так це не провина банку, але зараз складно зробити це у сучасних магазинах (усі звикли до NFC).

За eSIM в застосунку ще один плюс. Це справді зручно. Але я не зрозумів що за підтримка зʼявляється у тому меню? Хотів написати оператору, а відповіли з Моно XD Кешбек — ще один плюс. Так не дуже великий, але ніхто вам й не зобовʼязаний його давати, тож дякую й за це. Як раз комісії частково перекриває.

Дратує неможливість обрати платіжну систему без перевипуску картки. Неприємно

Ще у моно є одяг та пиво. Я не жартую ;)

Все подобається окрім того, що занадто багато скарг на відмови замість фінмону. У мене немає з цим проблем (сподіваюсь і не буде) але якщо писати то писати обʼєктивно
monobank
Ответ банка
22 июня 2023, 9:49
Глибоко вдячні, що знайшли час і оцінили нашу роботу! Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує нас працювати ще краще :)
Новий PIN-код буде дійсний відразу після зміни старого. За винятком випадків, коли PIN запитується не в режимі реального часу. Наприклад, при оплаті в літаках.
Для впевненості в записі нового PIN-коду на картку ви можете провести пару операцій з перевірки балансу по картці в банкоматі, це допоможе оновити інформацію на чіпі картки.
Минфин
Ответ администратора
24 июня 2023, 9:20
Відгук не зарахований (на 24.06.2023).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.87 41.3206
EUR 44.84 45.4401
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.87 41.3206
EUR 44.84 45.4401
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝