Ситуація з припиненням обслуговування.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
Нічого вони не будуть переосмислювати, а переосмислювати треба вам, яким банкам довіряти гроші та не користуватись недобанками які не мають ні адреси ні жодного відделення, где переважна більшість клієнтів прокручує гроші сумнівного походження, за рахунок яких вони добре заробляють
Иди поплачь еще, в любом банке будет также, потому что согласно ДКБО банк в одностороннем порядке может разорвать и отправить лесом без обьяснения причины.
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 1 июля 2025, 23:34
- #
где переважна більшість клієнтів прокручує гроші сумнівного походження, за рахунок яких вони добре заробляють
О, щось новеньке — пролетарська ненависть до тих, хто добре заробляє.
Хейтери все більше розкривають свою людську природу — злі, заздрісні та бідні =)
О, щось новеньке — пролетарська ненависть до тих, хто добре заробляє.
Хейтери все більше розкривають свою людську природу — злі, заздрісні та бідні =)
- +
- +15
-
- SergeyNina
- 1 июля 2025, 22:05
- #
Ничего не поменяется. Банк не может вам назвать причину. Это продолжается годами. Если занимались криптой, казино, ставки на спорт или любой криминал то в другом банке будет тоже самое.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 42.1 | 42.5405 |
| EUR | 49.26 | 49.96 |
| Все курсы банка | ||
Жодного пояснення, жодної вимоги надати документи чи уточнень. Я не отримав ані запиту, ані навіть натяку на те, що банк має до мене якісь питання. Якби це було потрібно — я б без проблем надав усі необхідні документи. Але мені навіть не дали такої можливості.
Коли я звернувся до служби підтримки, то, м’яко кажучи, не отримав жодної адекватної відповіді. У відповідь було лише сухе «обслуговування припинено», без будь-яких підстав чи деталей. Я кілька разів намагався оскаржити це рішення — мене просто ігнорували або відмовляли без пояснень. Жодної причини блокування мого акаунту мені так і не надали.
Це виглядає як повна відсутність прозорості та поваги до клієнта. Вважаю таке ставлення неприпустимим, особливо враховуючи, що мова йде про фінансову установу, якій люди довіряють свої гроші.
Сподіваюся, що цей відгук приверне увагу до подібних ситуацій та змусить Monobank переосмислити своє ставлення до лояльних клієнтів.
Банк приймає зважені рішення щодо можливості подальшого обслуговування клієнта, спираючись на аналіз даних і інформацію з різних перевірених джерел. Це внутрішні процеси — тому, на жаль, ми не можемо розголошувати деталі або точні причини.
На сьогодні обслуговування за вашим рахунком не поновлено. Якщо рішення буде переглянуто — ми обов’язково повідомимо.