Шаблонні відповіді замість сервісу
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
- +
- 0
-
- olexey designer
- 10 мая 2025, 15:23
- #
Якщо в манобанку у вас забрали кредитний ліміт це надовго краще переходьте у інший нормальний банк де насипають скільки завгодно грошей
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 42 | 42.3693 |
| EUR | 49.23 | 49.9301 |
| Все курсы банка | ||
До цього часу підтримка відповідає шаблонно, не вникаючи в суть звернень. Постійно твердять про свої «переваги», які були актуальні 10 років тому. Складається враження, що в Monobank не знають, що інші банки вже давно оновили умови й пропонують значно кращий сервіс.
Наприклад, у ПУМБ: вищі ліміти, нормальне ставлення до клієнта, ті самі кешбеки й оплата комуналки без проблем. А у вас цього немає.
Висновок: рівень сервісу погіршився, ставлення формальне, умови слабкі. Витрачати час на цей банк більше не бачу сенсу.
Рішення щодо кредитних лімітів дійсно розглядається індивідуально і ухвалюється системою на основі комплексного аналізу багатьох параметрів і факторів.
Написали вам в особисті повідомлення, щоб уточнити дані для аналізу ситуації та перевірки комунікацій.