Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Розчарований в банку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Vitalii99 9 мая 2025, 21:24
Клієнт монобанку вже багато років, по карті оберт грошей також немаленький. До цього моменту основною карткою для розрахунків всюди була саме картка моно. З самого початку дали приємний кредитний ліміт на картку і розстрочку, доволі часто ними користувався. Знов ж таки, основні кредитні витрати та розстрочки брав саме в цьому банку. Постійно мені їх підвищували, історія в мене позитивна, слідкую за нею в УБКІ. Але от сталась дуже неприємна ситуація. Звернувся в підтримку з деякими питаннями. В процесі діалогу служба підтримки монобанк дізнались, що я військовий. Запропонували мені надати підтверджуючі документи для надання кредитних канікул, як військовому. Подумав, всяке в житті буває. Завжди закриваю всі кредити завчасно, а тут ще проценти не будуть нараховуватись, треба робити. Надав документи, сказали, протягом доби звʼяжеться спеціаліст. Наступного дня мені пише спеціаліст зі служби підтримки монобанк Сергій наступне: «Вітаю, мене звати Сергій, служба турботи monobank. Пишу вам з питання припинення нарахування відсотків по кредитній картці, в зв’язку з проходженням військової служби.
Повідомляємо, що вам надані кредитні канікули і призупинено нарахування відсотків при наявності заборгованості з 24.02.2022.
Бачимо, що ви зараз не використовуєте кредитний ліміт і не маєте заборгованості.
І маємо ще одну новину. Кредитний ліміт буде зменшено. Бо ми маємо розраховуватися з вкладниками депозитів, а це стає дедалі складніше
Це ніяк не вплине на ваші безвідсоткові умови і сподіваємося, не зробить ваше користування менш зручним.
Дякуємо вам за захист!» Я був трохи в шоці, бо мене не попереджали спеціалісти монобанку про зменшення кредитного ліміту. Зайшовши в додаток і перевіривши ліміт, я побачив, що дійсно, зменшили ліміт на 50 000 та прибрали мені можливість брати розстрочку. Мене це сильно обурило, бо я часто користувався розстрочкою в монобанку, а тут мені її не те що зменшили, а взагалі прибрали. Я написав, що про це мене не попереджали, і такі «кредитні канікули» мені не треба. На що я отримав шаблонну відповідь: «Нам дуже шкода, що виникла дана ситуація. Ми можемо зафіксувати ваше звернення як ідею, наші фахівці обов’язково його розглянуть.» Тобто «ідея» попереджати на майбутнє клієнтів, що у разі надання цих кредитних канікул може бути зменшено кредитний ліміт? Чи як виходить? Я почав питати службу підтримки про дану ситуацію. Бо виходить розстрочка мені недоступна, а це для мене було дуже важливо. Я почав отримувати також шаблонні відповіді по типу «Зафіксувати ваше звернення як ідею?», «Ми не можемо на разі переглянути кредитні ліміти, на жаль.»… Ця ситуація мене дуже сильно почала обурювати. Зі слів підтримки вийшла така ситуація, що мене воно цінують як клієнта і військового, але кредитні ліміти прибирають, і це для них складне рішення, але забезпечить фінансову стабільність банку. Я що там, мільйони використовував кредитів? Чи щось робив що якось прям сильно впливало на роботу банку? Або що це за банк тоді, що треба прибирати клієнту можливість розстрочки, бо інакше банк буде фінансово нестабільний? Далі я попросив зменшити кредитний ліміт, який залишився на картку, а не на розстрочку, що вийшло для них також проблематично, бо вони «не можуть на разі переглянути кредитні ліміти, на жаль.» Ну і постійно отримував шаблонну відповідь: «Для вас як для військового пільга з нульовими відсотками залишається без змін. На жаль, зменшення лімітів — це вимушене, але важливе рішення, щоб підтримати стабільну роботу банку та виконати зобов’язання перед усіма клієнтами.» І тут я бачу, мені взагалі у цьому банку прибрали всі кредитні ліміти, повністю, взагалі… Немає слів. Я просив зменшити до певної грані. Бо розстрочка недоступна, кредитний ліміт великий без розстрочки не треба і я запланував звертатись в інший банк за наданням мені лімітів. А мені не те що зменшили, а взагалі прибрали. Я написав з сарказмом, що мені зробили ліміт повністю 0, на що отримав відповідь: «Чудово, що ваше питання вирішене. Ми завжди на зв’язку для вирішення питань». Зрозумів, що немає сенсу щось зʼясовувати. Є інші банки, які можуть надати мені комфортні умови.
Але по ітогу, ви тільки вдумайтесь логічно. Мені надали кредитні канікули, але можливість брати кредит взагалі прибрали. Нонсенс. Абсолютно нелогічно. Ще й обурило відношення, як до клієнта. Абсолютно шаблонні відповіді. Типу клієнтом більше/менше — їм все одно. Планував відкрити великий депозит, але тепер точно не в цьому банку. Як мені сказала служба підтримки монобанку: «Щодо лімітів — дійсно, вони зменшуються. Це непросте для нас рішення, зміни по кредитній політиці вводяться для збереження фінансової стабільності банку, адже ми маємо розрахуватися з вкладниками депозитів». Хіба це надійний банк, якщо я один можу зробити його фінансово нестабільним зі своїми кредитними лімітами? Або якщо я відкриваю депозит, комусь також прибирають кредитні ліміти, тобто обмежують когось, щоб розрахуватись зі мною? Ще ладно, якщо я б не користувався карткою монобанку, але ж я тільки нею і користувався. Видно, що я активний клієнт, і так вийшло в ітозі.
Ось так в один момент втратив довіру та повагу до колись улюбленого банку.
monobank
Ответ банка
monobankua 10 мая 2025, 14:47
Нам справді дуже шкода, що ця ситуація викликала у вас розчарування та негативні емоції, і що ваше сприйняття банку змінилося через це рішення.
Рішення щодо кредитних лімітів, у тому числі їх зменшення або тимчасове скасування, ухвалюються банком на основі комплексного аналізу багатьох факторів. Для нас важливо зберігати фінансову стабільність і виконувати зобов’язання перед усіма клієнтами, зокрема й вкладниками.
Додатково передали ваші звернення до служби підтримки для перевірки якості комунікацій і вживемо необхідних заходів.

Комментарии - 13

+
0
MarselKN
MarselKN
9 мая 2025, 22:53
#
Пишите заявление, что отказываетесь от кредитных каникул, тогда лимиты могут вернуть
+
0
Vitalii99
Vitalii99
10 мая 2025, 2:42
#
Хотів одразу так зробити, але відмовили, сказали, що повернути все, як було, неможливо.
+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
10 мая 2025, 1:20
#
Обнови данные в других банках сразу кредитный лимит в 0 уйдет…
+
0
Vitalii99
Vitalii99
10 мая 2025, 2:48
#
Є ще декілька банків, клієнтом яких я є, всі в курсі, що я військовий, але не обмежують у кредитах абсолютно, навіть навпаки, знаючі про дохід, пропонують ще більше ліміти. До цього моменту відмовлявся, так як накопичував ліміт саме у монобанку, бо подобалось користуватись саме цим банком. Нажаль маємо, що маємо. Буду тепер знати просто, на майбутнє. Але осадочок трохи залишився від цього монобанку…
+
+26
SergeyNina
SergeyNina
10 мая 2025, 2:12
#
Вам не нужно было это делать.
Не нужно было указывать что вы военный.
Военным кредитный лимит ноль во всех банках без исключения кроме установления кредитного лимита вручную в индивидуальном порядке.
Банку нет смысла выдавать кредит без процентов.
Военные максимальная группа риска для банков.
Военным по факту доступно из кредитов это Е оселя и ещё что-то государственное.
Вероятнее всего нельзя уже удалить внесённые данные.
Сотруднику было запрещено вам об этом говорить
+
0
Vitalii99
Vitalii99
10 мая 2025, 2:53
#
Тепер буду знати на майбутнє. Дивно, видно ж всю мою історію, наприклад, видно, як я саме користувався лімітами. Є певний фактор довіри, скажімо так. А виходить банк за ці всі роки заробив з мене трохи грошей, а потім типу «о, військовий? Допобачення» і все… На вуса намотав, досвіду тепер побільшало, особливо з цим … монобанком.
+
+12
SergeyNina
SergeyNina
10 мая 2025, 4:12
#
Решение принял и утвердил кто-то из руководства монобанка поступать именно так. В других банках ручной пересмотр и установлене лимита в таком случае как у вас.
+
0
olexey designer
olexey designer
10 мая 2025, 15:34
#
Так, в манобанку якщо ви кажете що військовий всі кредитні ліміти одразу в 0 це остаточно та не підлягає перегляду тому що манобанк лише цікавить якомога менше втратити свої гроші. Вам лише відкривати кредитну картку у іншому банку та не казати що маєте відношення до військових, тому що жадібних банкірів цікавлять лише власні гроші. Будь які їх вибачення та «шкода» це брехня в лице, тощо операторів примушують це писати клієнтам або штрафи та звільнення
+
+1
Arrow186
Arrow186
11 мая 2025, 11:51
#
В чому логіка видавати кредити наперед розуміючи що не буде % + ризик того що ці кошти взагалі не повернуть навіть якщо мова йде про оплату частинами. Банк не благодійна організація в структура яка заробляє гроші, бо держава з барського плеча видала закони за які втрати несе банк, без жодного їх покриття тою ж державою.
+
+1
Ge0rge
Ge0rge
11 мая 2025, 14:46
#
Телефонував на гарячу лінію та монобанк підтвердив, що кредит військовим не дають Боже як патріотично.
+
0
Arrow186
Arrow186
11 мая 2025, 15:13
#
Так в НБУ потрібно телефонувати, може там видадуть кредит)
+
+11
Vitalii99
Vitalii99
11 мая 2025, 18:17
#
НБУ тут до чого) В іншому банку, знаючі, що я військовий, дали ще більший ліміт, аніж був у монобанку. Тож в результаті закрив всі картки монобанку та перейшов на інший банк. Монобанк ще й закриття карток тягнув цілу добу, передавали це питання «відповідним фахівцям». В ітозі все зійшло до того, що «продовжуйте користуватися карткою та, можливо, ми переглянемо ліміти пізніше». Але який мені вже сенс, якшо інший банк надав більш комфортні умови. Дійсно, так вийшло, що монобанк — «дуже патріотичний банк», який не вважає військових за звичайних людей, а «певна група ризику», яким обмежують певні дії в банку. При чому в інших банках такого не зустрічав.
+
+11
Vitalii99
Vitalii99
11 мая 2025, 18:24
#
Закрив всі картки та розпрощався з монобанком. Користуюсь іншим банком з ще більш комфортними умовами. Тож можна сказати, для мене тепер з монобанком проблема вирішена.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42 42.3693
EUR 49.23 49.9301
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42 42.3693
EUR 49.23 49.9301
Все курсы банка