Відмова в обслуговуванні без пояснень
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 8
- +
- 0
-
- Єлизавета Чумак
- 21 января 2025, 20:11
- #
Розумію, але прошу проглянути повторно документи. Оскільки порушень з могу боку типу відмивання коштів, терористичних задумів не було. Тому прошу надати відповідь чи теоретично я взагалі зможу бути клієнтом надалі
- +
- 0
-
- Ответ банка
- monobankua
- 21 января 2025, 20:35
- #
Написали вам в особисті повідомлення
- +
- 0
-
- Олександр Єфремов
- 22 января 2025, 15:47
- #
Им это всеравно. Я пользовался моно с момента его открытия.
После чего, мне приписали несуществующий платеж, затребовали кучу документов и в конце концов приписали статью 15. И все это в течении 1 дня.
После чего, мне приписали несуществующий платеж, затребовали кучу документов и в конце концов приписали статью 15. И все это в течении 1 дня.
Терроризм та ст. 15 вішають на всіх в цьому псевдобанку то що так легш за все позбутися клієнта то його грошей, коли буде перевірка від НБУ моно покаже так ось цей клієнт в заяві, яку підсовує цей псевдобанк, сам визнав що фінансував тероризм або відмивав брудні гроші, тому ми ці гроші скинули в інший банк.
Не треба вам нічого добиватися або прохати, обслуговувайтесь у нормальних банках, де клієнтів не тримають за непотріб та буде все норм
Не треба вам нічого добиватися або прохати, обслуговувайтесь у нормальних банках, де клієнтів не тримають за непотріб та буде все норм
- +
- +17
-
- Олександр Єфремов
- 22 января 2025, 15:45
- #
Никто в моно ни с чем разбираться не будет.
У меня ситуация аналогичная. никто ничего не смотрел особо по доходам, а сразу 15 статья и разрыв договора.
Пишите жалобу в НБУ. Только через регулятора можно хоть немного надеяться что они обратят внимание.
А чем больше жалоб регулятору, тем ближе и проверка.
https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals#
Мое обращение приняли, номер о регистрации прислали.
У меня ситуация аналогичная. никто ничего не смотрел особо по доходам, а сразу 15 статья и разрыв договора.
Пишите жалобу в НБУ. Только через регулятора можно хоть немного надеяться что они обратят внимание.
А чем больше жалоб регулятору, тем ближе и проверка.
https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals#
Мое обращение приняли, номер о регистрации прислали.
- +
- +5
-
- radio rogal
- 22 января 2025, 18:16
- #
НБУ обычно присылает отписку что это не его полномочия и если что-то не устраивает то это ЦПК и в суд. Потому что у гороховского та рогальського там решалы чтоб в НБУ «не замечали нарушения» за их творением
Оце підхід! Ми вам відмовляємо в обслуговуванні, а чому — не скажемо, бо така у нас політика.
Це типу: ми вас арештуємо на пожиттєве, але за що — не кажемо, бо така політика.
Абсурд.
Ось де потрібна регуляція держави, щоб не будо такого!
Це типу: ми вас арештуємо на пожиттєве, але за що — не кажемо, бо така політика.
Абсурд.
Ось де потрібна регуляція держави, щоб не будо такого!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 41.88 | 42.3603 |
| EUR | 48.73 | 49.249 |
| Все курсы банка | ||
Банк приймає рішення щодо обслуговування, ґрунтуючись на ретельному аналізі даних із різних перевірених джерел. На цей момент, наявної інформації достатньо для прийняття рішення. На жаль, позиція банку залишається незмінною.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Якщо вам потрібні документи (виписки) по закритому рахунку, їх можна отримати одним із способів:
звернувшись до відділення банку (після ідентифікації особи співробітником);
надіславши нотаріально завірену заяву поштою (нотаріус попередньо встановлює особу);
подавши заяву в електронному вигляді з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП).