Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Відмова в обслуговуванні без пояснень

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Єлизавета Чумак 21 января 2025, 18:28
Вітаю! Найкращий банк серед українських- вважала я до моменту, поки мені не відмовили в обслуговуванні без жодних пояснень. З додатку вилогінило. Я навіть не могла вивести кошти так я вони залишались по картках. З $ карти теж смішно- вивести не можна. ФОП гроші- вивести не можна. Все єдиною сумою зарахувалось на рахунок в іншому банку. Є бажання розібратись в причині, готова надати виписки про сплату податків- але представники монобанку не дають жодних пропозицій чи надій. Прошу розглянути моє прохання на відновлення співпраці або ж зрозумілу причину відмови в обслуговуванні. Певно лише завдяки зверненню в суд зможу його отримати відповідь. Та навіть більше не скажу- користуватись додатком взагалі стало не можливо, навіть перевірити історію транзакцій. До речі цікавий факт- що відмовили під час відпустки за кордоном) готова іти на зустріч банку, але якщо
monobank
Ответ банка
monobankua 21 января 2025, 20:07
Ми розуміємо, що ваші очікування були іншими.
Банк приймає рішення щодо обслуговування, ґрунтуючись на ретельному аналізі даних із різних перевірених джерел. На цей момент, наявної інформації достатньо для прийняття рішення. На жаль, позиція банку залишається незмінною.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.

Якщо вам потрібні документи (виписки) по закритому рахунку, їх можна отримати одним із способів:
звернувшись до відділення банку (після ідентифікації особи співробітником);
надіславши нотаріально завірену заяву поштою (нотаріус попередньо встановлює особу);
подавши заяву в електронному вигляді з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

Комментарии - 8

+
0
Єлизавета Чумак
Єлизавета Чумак
21 января 2025, 20:11
#
Розумію, але прошу проглянути повторно документи. Оскільки порушень з могу боку типу відмивання коштів, терористичних задумів не було. Тому прошу надати відповідь чи теоретично я взагалі зможу бути клієнтом надалі
+
0
monobankua
Ответ банка
monobankua
21 января 2025, 20:35
#
Написали вам в особисті повідомлення
+
0
Олександр Єфремов
Олександр Єфремов
22 января 2025, 15:47
#
Им это всеравно. Я пользовался моно с момента его открытия.
После чего, мне приписали несуществующий платеж, затребовали кучу документов и в конце концов приписали статью 15. И все это в течении 1 дня.
+
+20
ch777
ch777
22 января 2025, 15:35
#
Терроризм та ст. 15 вішають на всіх в цьому псевдобанку то що так легш за все позбутися клієнта то його грошей, коли буде перевірка від НБУ моно покаже так ось цей клієнт в заяві, яку підсовує цей псевдобанк, сам визнав що фінансував тероризм або відмивав брудні гроші, тому ми ці гроші скинули в інший банк.
Не треба вам нічого добиватися або прохати, обслуговувайтесь у нормальних банках, де клієнтів не тримають за непотріб та буде все норм
+
+17
Олександр Єфремов
Олександр Єфремов
22 января 2025, 15:45
#
Никто в моно ни с чем разбираться не будет.
У меня ситуация аналогичная. никто ничего не смотрел особо по доходам, а сразу 15 статья и разрыв договора.

Пишите жалобу в НБУ. Только через регулятора можно хоть немного надеяться что они обратят внимание.
А чем больше жалоб регулятору, тем ближе и проверка.

https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals#

Мое обращение приняли, номер о регистрации прислали.
+
+5
radio rogal
radio rogal
22 января 2025, 18:16
#
НБУ обычно присылает отписку что это не его полномочия и если что-то не устраивает то это ЦПК и в суд. Потому что у гороховского та рогальського там решалы чтоб в НБУ «не замечали нарушения» за их творением
+
+17
Hein2
Hein2
24 января 2025, 8:18
#
Оце підхід! Ми вам відмовляємо в обслуговуванні, а чому — не скажемо, бо така у нас політика.
Це типу: ми вас арештуємо на пожиттєве, але за що — не кажемо, бо така політика.
Абсурд.
Ось де потрібна регуляція держави, щоб не будо такого!
+
0
ch777
ch777
26 января 2025, 19:47
#
Тощо у більшості випадків це буде наклеп, який клієнт піде оскаржувати у суді. 1. Сьогодні міг бути поганий настрій у когось в моно тому проставив відмову. 2. Написав поганий відгук про моно в інеті - це теж буде відмова.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.88 42.3603
EUR 48.73 49.249
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.88 42.3603
EUR 48.73 49.249
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Відмова в обслуговуванні без пояснень