Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

шахрайство

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
ViktoriiaValer 4 декабря 2024, 11:53
Хочу поділитися прикрою ситуацією, що зі мною сталася 03.12.2024р. Маю кредитну картку Monobank для побутових розрахунків. Маю достатній рівень фінансової безпекової грамотності, дані картки ніде не залишала, не реєструвала, реквізити не передавала. 1 грудня поповнила готівкою в терміналі City24 в магазині Новус. А от 03.12.2024 несподівано отримала шквал повідомлень про транзакції.
З моєї картки monobank пройшли списання, які я не підтверджувала, хтось вкрав дані картки та здійснив платежі ймовірно за послуги Meta —
Facebook, 2 транзакції по 1 300 000 в'єтнамських донг пройшли, а ще дві не відбулися, бо закінчилися кошти на рахунку.
Я майже одразу звернулася в чат підтримки, заблокувала картку, почала переписку з підтримкою банку, де вказала, що це не мої транзакції, а крадіж.
Нащо спочатку отримала відповідь інцидент зафіксовано чекайте відповідь протягом доби, а також подавайте заяву в поліцію. Через пару год служба підтримки повідомила: «Заявка на оскарження від 03.12.2024, знаходиться в роботі. На зараз ми очікуємо, що торгова точка зробить повернення в термін до 15.12.2024. У разі, якщо торгова точка поверне в зазначені терміни — ми не будемо більше вас турбувати по даному питанню. У разі, якщо точка НЕ проведе повернення — ми будемо готувати пакет документів в платіжну систему для оскарження транзакції»
Але жодних гарантій щодо повернення коштів нема!
Заяву в Кіберполіція та службу підтримки Facebook написала.
Якщо навіть трохи погуглити, то повно в мережі інформації по ситуаціях схожою з моєю, отже є прогалина в системі безпеки банку в платежах, що система пропускає з інтервалом в 11 сек платежі схожого змісту в нетиповій валюті однакової суми і потім це стає проблемою клієнта. Наприклад в ПриватБанку, якщо проводити операції на одні й ті самі реквізити протягом короткого періоду, чи однакову суму йде перепитування та додаткове підтвердження операції. А також маю впевненість, що виток даних карти стався через термінал поповнення мережі з якою працює ваш банк.

Буду рада доповнити свій відгук, коли питання буде вирішено.
monobank
Ответ банка
monobankua 4 декабря 2024, 13:52
Ми щиро вибачаємося за цю неприємну ситуацію і розуміємо ваші переживання.

Безпека ваших коштів є для нас пріоритетом. Наші картки підтримують сучасний протокол захисту 3DS, але, на жаль, не всі сайти використовують цей рівень захисту. Іноді деякі ресурси проводять операції без додаткового підтвердження, навіть без введення CVV/CVC коду.

У нашому застосунку ви можете активувати заборону на проведення таких платежів або встановити денний ліміт для додаткового контролю. Це дозволить уникнути подібних ситуацій у майбутньому.

При цьому сайти, які не використовують підтвердження, беруть на себе ризики таких операцій. Це означає, що шанси успішного оскарження списання коштів є дуже високими.

Наші колеги вже створили заявку на оскарження і працюють над цим питанням, щоб допомогти вам повернути кошти якнайшвидше.

Ми обов’язково зв’яжемося з вами, щойно буде нова інформація.

Комментарии - 6

+
+16
Віктор Чірко
Віктор Чірко
4 декабря 2024, 12:17
#
В кінці з’ясується що оплату проводив син маминої подруги якому ну 100% дані карти не передавались
мільйони людей користуються терміналами, і така історія сталась саме з вами, який жах
+
0
ViktoriiaValer
ViktoriiaValer
4 декабря 2024, 12:42
#
Дивно робити такі припущення не знаючі ні ситуації, або ж навіть з наявної інформації стверджувалося, що дані карти ніхто не міг використати, бо картка ніде не світилася, крім поповнення в терміналі. Нехай всі розумні коментатори не потрапляють в такі ситуації.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
4 декабря 2024, 13:18
#
Враховуйте такий момент, що збирають дані карток та реалізують їх за звичай зовсім різні люди. Термінал та скам можуть бути й не повʼязаними. Витік даних картки міг статися багато днів тому.

Доречі, якщо у вас високий рівень грамотності, чому не було задіяне обмеження списання без 3ds? В сервісі керування підписками щось незнайоме є? Ви туди взагалі заходили, чи про відсутність підписок — просто впевненість?
+
0
SergeyNina
SergeyNina
4 декабря 2024, 23:08
#
Совет — включите запрет оплаты без 3ds. Да,слив данных может быть где попало. Да, фейсбук как бы надёжный и доверенный сайт. Да, он возвращает деньги. Проверьте подписки — могли активировать.
+
0
olexey designer
olexey designer
5 декабря 2024, 13:13
#
Це відома проблема та діра манобанку, гроші зписують навіть з кредитного ліміту поки нічого не залишиться, за ніч з Африки хоч 100 транзакцій прилетить, ніякий моніторинг на це не зреагує. Наприклад у іншому банку за таке після першої транзакціі карта йде в блок до підтвердження операції дзвінком клієнтом, тому не тримайте нічого в манобанку
+
0
Kikudzuki
Kikudzuki
5 декабря 2024, 16:24
#
Посоветуйте, пожалуйста, несколько банков, где такая выше описанная ситуация исключена и деньги со счёта в неизвестном направлении не спишут. 😊 Укрсиббанк надёжный в этом плане на Ваш взгляд или нет? 🙂
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.96 42.3693
EUR 49.14 49.7389
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.96 42.3693
EUR 49.14 49.7389
Все курсы банка