Multi от Минфин
(8,9K+)
Установить
українська
ВХОД
Вернуться

Банкомат списав кошти та Монобанк не повернув на картку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
KaterynaL 25 октября 2024, 14:07
Кошти списалися з картки. Банкомат ПриватБанку вибив помилку але кошти на карту Монобанку так і не повернулись. ПриватБанк не надав жодної допомоги, а направив до Монобанку. За інформацією ПриватБанку монобанк повинен надіслати їм офіційний запит на повернення коштів та кошти мені повернуть. Але! Монобанк відмовляється робити цю процедуру, а вирішили оскаржити цю ситуацію через платіжну систему (до чого тут платіжна система якщо робилося зняття готівки, а не переказ-не відомо). І вже майже тиждень я слухаю одне й те ж саме від співробітників монобанку «ми подали запит до платіжної системи-чекайте». Тобто ніякої адекватної інформації або вирішення цієї проблеми. Кожен день вони кажуть одне й те ж саме — подали запит- чекайте. Ні відповіді, нічого. Порадили ще й самостійно вирішити це питання з ПриватБанком. Тобто ПриватБанк мене посилає до Монобанку, а Монобанк — в ПриватБанк.
Але. Моєї провини в тому що знялися кошти — немає, але страждати та чекати невідомо скільки повинна я! Що це взагалі за система? Коли в інших банках трапляється така ситуація — вони напряму подають запит на повернення коштів і кошти повертаються за дві доби (грубо кажучи). Система Монобанку якась не для вирішення питання клієнта. Зараз військовий час, складна ситуація- а Монобанк не повертає коштами і відповідає лиш одне «чекайте відповіді від платіжної системи». І далі ні відповіді, ні грошей. Тобто 10 тис грн + 90 грн комісія — полетіли в невідомому напрямку і жоден з цих двох банків не намагається вирішити це питання. ПриватБанк перекладає все на монобанк, а монобанк — на платіжну систему.
Завжди була задоволена роботою Монобанку але зараз вони показали себе з іншого боку і довіри до цього банку, як і до ПриватБанку більше немає. Чи повернуть мені кошти та коли — за 5 днів так і не надали більш інформативної та конкретної відповіді.
Окремо, «дякую», що списали мої власні кошти та не повертаєте!
monobank
Ответ банка
monobankua 25 октября 2024, 14:38
Розуміємо, що ситуація неприємна
Хочемо трішки підказати, чому, на жаль, оскарження операцій за карткою не відбувається так швидко, як очікується:
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок. Якщо в банк надійде запит на остаточне списання, ми запустимо процес оскарження операції, надіславши запит до платіжної системи та будемо очікувати відповідь на нього. Дійсно, максимальний термін відповіді – 60 днів, як правило ми отримуємо її раніше. Цей термін встановлено платіжною системою, а не нашим банком
Додатково попросили колег проаналізувати ситуацію і бачимо, що вони вже з вами зв'язалися стосовно цього питання

Комментарии - 2

+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
25 октября 2024, 19:24
#
А може надали, а ви відмовились почути?
Приват та Ощад вже давно прославилися тим, що не повертають такі кошти добровільно, а тільки після звернення в міжнародну платіжну систему. Така практика там через те, що такі «відкати» псують підрозділам звітність та керівники не отримують премій. Тому вони морозяться та не роблять позачергових інкасо банкоматів.

Монобанк тут нічого не може вдіяти, бо єдиний метод оскарження транзакцій з карток Віза та Майстеркард — це звернення по чаржбек до МПС.

Знімайте меншими сумами в банкоматах привату, або користуйтесь більш адекватними банками.
За 23−24й роки мені 4 рази турецькі банки не видавали готівку, гроші на рахунок поверталися протягом декілька днів.
+
0
SergeyNina
SergeyNina
26 октября 2024, 21:20
#
Если не вернули на протяжении пяти дней, максимум 11 дней то это может затянуться на 3−8 недель максимум. Сейчас такие правила. Все делать педантично и через мпс. Да, лишают премий за сбои в банкомате и внеочередные инкасации Моно формирует запрос, его обрабатывает приват. Это сейчас минимум две — три недели
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.16 41.6597
EUR 46 46.9991
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.16 41.6597
EUR 46 46.9991
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Банкомат списав кошти та Монобанк не повернув на картку