Нексанкціоване списання грошей з картки. Повернути кошти банк не може (або не вміє)
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 19
- +
- +15
-
- Недорого Отзывы
- 17 октября 2024, 8:46
- #
В гугл обратись, они без проблем оформляет возврат
- +
- +41
-
- Oleksii Ch
- 17 октября 2024, 10:28
- #
1. Списання для банка санкціоноване вами, бо вони не в курсі, що ви там наклацали. А той факт, що застосунок куплений, автоматично надає йому права робити мікро-транзакції. Інше питання, що розробники застосунку шахраї, але до чого тут банк?
2. На майбутній програш, а можливий програш. Це стандартная практика прописана в тарифах. Бо користувачі часто вимагають робити безнадійні оскарження, за які МПС знімає з банка штраф. Принаймні Моно чесно попереджає та запускає профедуру на вимогу клієнта. А не морозиться, як більшість банків, що мають печерне ставлення до «чаржбеків».
3. Гугл поверне скоріше за все, Монобанк може лише за правилами МПС запустити оскарження транзакції.
2. На майбутній програш, а можливий програш. Це стандартная практика прописана в тарифах. Бо користувачі часто вимагають робити безнадійні оскарження, за які МПС знімає з банка штраф. Принаймні Моно чесно попереджає та запускає профедуру на вимогу клієнта. А не морозиться, як більшість банків, що мають печерне ставлення до «чаржбеків».
3. Гугл поверне скоріше за все, Монобанк може лише за правилами МПС запустити оскарження транзакції.
- +
- +11
-
- Oleksii Ch
- 17 октября 2024, 10:30
- #
Банк наполягає на погодження мною оплати 19$, як-що вони (банк) програють оскарження транзакції з платіжною системою.
Звісно, не погоджуйтесь. Нехай 84 бакси краще достануться шахраям-розробникам скам-застосунку, аніж королівська особа погодиться.
Звісно, не погоджуйтесь. Нехай 84 бакси краще достануться шахраям-розробникам скам-застосунку, аніж королівська особа погодиться.
Я не королівська особа. Просто заплатити за бездіяльність, не бачу сенсу.
Що банк зробив для повернення коштів, куди звернувся, на підставі яких документів? Відповідей не надають. Тільки повторюють, як мантру «погодьтесь на сплату програшу».
Чекаем, на відповідь МОНО.
- +
- +56
-
- Oleksii Ch
- 17 октября 2024, 12:14
- #
Так я ж і кажу, не погоджуйтесь =)
Якщо вам важко витратити 15 хвилин та нагуглити, як відбувається оскарження транзакції через платіжну систему, вам ніхто не має детально покроково це пояснювати.
Процедура проста, я проходив її на початку війни тричі, а в ковід ще декілька разів:
— Робиш через підтримку запит на оскарження, вказуєш транзакцію.
— Надаєш зі свого боку аргументи та докази, якщо маєш.
— Банк формує запит до МПС.
— МПС звертається до бенеціфіара транзакції — продавця послуги або товару.
— Той погоджується або ні, але має надати відповіть. Якщо не надасть, діспут автоматично виграно вами.
— Якщо отримувач не погоджується, банк звертається до вас за підтвердженням, що ви наполягаєте, що треба повернути кошти та за можливими додатковими аргументами або доказами.
— МПС розглядає та примусово стягує кошти, якщо ситуація прозора.
За досвідом, продавці часто спочаку пручаються, а потім достроково повертають гроші, щоб не попадати на штраф та не отримувати прграний діспут, на які є ліміт і можна відлетіти з обслуговування в МПС.
В ситуації, яку ви описали це 99% виграш, якщо автори застосунку не нададуть залізобетонних доказів, що ви знали, на що погодились та встигли скористатись послугою в обʼемі який робить повернення неможливим. Це майже нереально, насправді.
Сподіваюсь, що я хоч і не монобанк, але пояснив і ви перестанете нести маячню, а спробуєте зрозуміти ситуацію.
Якщо вам важко витратити 15 хвилин та нагуглити, як відбувається оскарження транзакції через платіжну систему, вам ніхто не має детально покроково це пояснювати.
Процедура проста, я проходив її на початку війни тричі, а в ковід ще декілька разів:
— Робиш через підтримку запит на оскарження, вказуєш транзакцію.
— Надаєш зі свого боку аргументи та докази, якщо маєш.
— Банк формує запит до МПС.
— МПС звертається до бенеціфіара транзакції — продавця послуги або товару.
— Той погоджується або ні, але має надати відповіть. Якщо не надасть, діспут автоматично виграно вами.
— Якщо отримувач не погоджується, банк звертається до вас за підтвердженням, що ви наполягаєте, що треба повернути кошти та за можливими додатковими аргументами або доказами.
— МПС розглядає та примусово стягує кошти, якщо ситуація прозора.
За досвідом, продавці часто спочаку пручаються, а потім достроково повертають гроші, щоб не попадати на штраф та не отримувати прграний діспут, на які є ліміт і можна відлетіти з обслуговування в МПС.
В ситуації, яку ви описали це 99% виграш, якщо автори застосунку не нададуть залізобетонних доказів, що ви знали, на що погодились та встигли скористатись послугою в обʼемі який робить повернення неможливим. Це майже нереально, насправді.
Сподіваюсь, що я хоч і не монобанк, але пояснив і ви перестанете нести маячню, а спробуєте зрозуміти ситуацію.
Токен не удалил видимо. Вот и получай списание.
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 17 октября 2024, 12:18
- #
Це казковий світ андроід застосунків, де кожен крутить як хоче.
В апсторі Епла (поки що) це все робиться суворо через внутрішні странзакції магазину і Епл все бачить та повертає за 5 хвилин, якщо застосунок борзо стягує гроші ні за що.
В апсторі Епла (поки що) це все робиться суворо через внутрішні странзакції магазину і Епл все бачить та повертає за 5 хвилин, якщо застосунок борзо стягує гроші ні за що.
В Гугл немає інформації про списання грошей з моєї картки, нікуди звернутись про повернення. Банк чекає на повернення грошей до 28.10.2024, але від кого, і яким чином повідомив запит на повернення, не говорять.
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 17 октября 2024, 12:24
- #
Вам ніхто не має надавати детальних рапортів про кожен крок.
Не хочете гроші назад — відмовляйтесь
Хочете — погоджуйтесь і співпрацюйте
Не хочете гроші назад — відмовляйтесь
Хочете — погоджуйтесь і співпрацюйте
- +
- +26
-
- Віктор Чірко
- 17 октября 2024, 12:25
- #
Так для довідки, в монобанку мабуть найкращі працівники по оскарженю операцій в Україні працюють, з найбільшою кількістю виграних диспутів серед інших банків (у відсотковому співвідношенні). Вашою справою займається не підтримка, куди ви звертаєтесь по 10 разів на добу і питаєте ну що там. Цим займається відділ по оскарженню операцій, і вони не будуть вам відраховуватись по кожному кроку, яку відповідь отримали від МПС або який запит надіслали їм. Не робіть роботи мєнтам і санітарам, а просто очікуйте відповідь з позитивним рішенням (якщо все так як ви і описали)
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 17 октября 2024, 12:28
- #
Згоден! В мене 100% виграно за весь час перебування клієнтом.
Доречі, вони охоче приймають аргументи та докази від заявника на будь якій стадії, якщо заявник розуміє, що відбувається. Це тоже прикольно.
В аналогічному випадку з укрсібом, я буквально диктував «маринці» з банку текст звернення до МПС.
Доречі, вони охоче приймають аргументи та докази від заявника на будь якій стадії, якщо заявник розуміє, що відбувається. Це тоже прикольно.
В аналогічному випадку з укрсібом, я буквально диктував «маринці» з банку текст звернення до МПС.
Oleksii Ch
Ти так лупашиш коменти під Монобанком активно, ти працівник Моно чи ні?))
Ти так лупашиш коменти під Монобанком активно, ти працівник Моно чи ні?))
- +
- +15
-
- Oleksii Ch
- 18 октября 2024, 18:19
- #
Звісно, працівник.
Сіньор-спеціаліст по роботі з невдахами.
Платять стільки, що вистачає на квартиру в Стамбулі з вікнами на море.
Кажного разу, як я токсиню в сторону чергового Петра або Миколи, який неначе вчора з лісу вийшов, одразу платять ще мішок грошей. Деяким місецевим дописувачам мої доходи в кошмарах сняться, не відпускають.
P.S.: Тоді вже піди запитай, робітники якого банку тут лупашать негативні коменти під копірку. Бо трохи несправделиво.
Сіньор-спеціаліст по роботі з невдахами.
Платять стільки, що вистачає на квартиру в Стамбулі з вікнами на море.
Кажного разу, як я токсиню в сторону чергового Петра або Миколи, який неначе вчора з лісу вийшов, одразу платять ще мішок грошей. Деяким місецевим дописувачам мої доходи в кошмарах сняться, не відпускають.
P.S.: Тоді вже піди запитай, робітники якого банку тут лупашать негативні коменти під копірку. Бо трохи несправделиво.
- +
- +2
-
- Java Vetal
- 17 октября 2024, 15:10
- #
З приводу «найкращих працівників» там далеко не так гарно як ви розписуєте, багато людей не витримують та звільняються через 2−3 місяця, а щоб фінмон не завалився вимушені брати людей не дуже з великім досвідом, а ті щоб не обтяжувати себе додатковою роботою тупо проставляють відмову клієнту
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 17 октября 2024, 15:15
- #
Яке відношення завал фінмону має до відділу оскаржень?
На жаль я не фахівець в банківських справах, і не розумію, як зв’язатися з відділом оскарження операцій. Служба підтримки такого не пропонує.
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 17 октября 2024, 18:01
- #
Сапорт запише ваше звернення, додасть всі надані матеріали та передасть до того відділу.
Коли буде потрібна ваша участь, вам напишуть вже співробітники відповідного департаменту та запитають все, що їм потрібно.
Вам там доречі відповідь написали від того, хто справді «монобанк» =)
Коли буде потрібна ваша участь, вам напишуть вже співробітники відповідного департаменту та запитають все, що їм потрібно.
Вам там доречі відповідь написали від того, хто справді «монобанк» =)
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 42 | 42.3693 |
| EUR | 49.23 | 49.9301 |
| Все курсы банка | ||
Банк наполягає на погодження мною оплати 19$, як-що вони (банк) програють оскарження транзакції з платіжною системою.
А ще банк чекає, що торгова точка зробить повернення в термін до 28.10.2024. На підставі чого це відбувається, і яким чином мають зв`язок з продавцем, служба підтримки зрозумілої відповіді не надала, посилаючись на банківські таємниці. Мої повідомлення на електронну пошту додатку, залишаються без відповіді.
Вірогідність повернення грошей 50% (інформація від служби підтримки).
Що маємо:
1. Несанкціоноване списання 3484.34 грн (83.99$) з моєї картки.
2. Вимога сплатити майбутній програш оскарження транзакції — 19$.
3. Повернуть гроші — ???
Прошу відповідь від МОНО.
Оплачуючи послугу в інтернеті, клієнт вводить дані своєї банківської картки на ресурсі, та погоджується з їх умовами.
Далі цей ресурс може проводити платіж автоматично, списуючи кошти з картки.
Хочемо розказати як відбувається оскарження платежу.
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи.
За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок. Саме тому ми очікуємо цей термін до подання диспуту.
Щоб ми запустили процес підготовки документів для оскарження потрібна ваша згода, щодо комісії у разі програшу.
Також просимо вас надати додаткову інформацію, скриншоти, листування з ресурсом з доказами, що підписка була скасована заздалегідь. Це підвищує шанси на вдале оскарження