Посприяли чарджбеку фродової транзакції
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
Так це мерчант зробив рефунд транзакції, манобанк тут ні до чого, якби подавали на оскарження гроші б повернулися мінімум через 2 місяця
- +
- 0
- Oleksii Ch
- 25 сентября 2024, 13:06
- #
Чарджбек було ініційовано, в Моно з цим нуль проблем.
А 60−120 днів це стандартний термін оскарження від подачі до рішення, це не моно вигадав, а МПС.
А 60−120 днів це стандартний термін оскарження від подачі до рішення, це не моно вигадав, а МПС.
- +
- 0
- Java Vetal
- 25 сентября 2024, 22:31
- #
Перевірили логи транзакцій клієнта, платіж був реверснутий з боку платіжного процесору мерчанта без застосування засобів оскарження МПС
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Одразу відповіли, що для моєї транзакції чарджбек в принципі не передбачений. Попросив надати посилання на офіційні документи щодо процедури чарджбеку у монобанку — запит проігнорували, сказали просто очікувати.
Транзакція була на незначну суму — 520 гривень, і зрозуміло, що банку таким дріб'язком займатись нецікаво. Але у банку в тарифах ніде не згадується про мінімальну суму транзакції для запуску процедури чарджбеку. Навпаки — прописаний запобіжник у вигляді 19 доларів за невдалу спробу чарджбеку задля уникнення зловживань. Тому в цілому це було неприємне враження.
Але! Банк швидко реабілітувався. Уже на наступний день мені повідомили, що запустили процедуру чарджбеку. На той час, щоправда, я уже сам написав мерчанту і пояснив усю ситуацію, але все ж процедура чарджбеку була ініційована — і за це монобанку дякую.
Мерчант погодився на чарджбек уже на наступний день, гроші надійшли на мою картку через декілька днів, тому все закінчилось добре і швидко.
Це була перша ситуація, коли підтримка монобанку дещо розчарувала, але врешті-решт все одно реабілітувалась. І в цілому всі попередні випадки взаємодії з підтримкою залишали дуже позитивне враження. Не завжди вдавалось вирішити проблему, але завжди залишалось відчуття, що людині з того боку екрану не байдуже. Це приємно.
Тому в цілому оцінка відмінно! Залишаюсь вдячним клієнтом :)
Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує нас працювати ще краще.
Сподіваємось, що надалі наша співпраця приноситиме лише позитивні емоції.