Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Посприяли чарджбеку фродової транзакції

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
krakomen 23 сентября 2024, 13:20
На днях відбулась неприємна ситуація у мене, була фродова транзакція по моїй картці — якась інтернет-покупка на зовісм невідомому мені сайті у пакестанських рупіях. Звернувся в підтримку — картку заблокували і сказали очікувати добу на відповідь, поки відповідна служба банку розбереться з усіма деталями. Запитав, чи можлива процедура чарджбеку.

Одразу відповіли, що для моєї транзакції чарджбек в принципі не передбачений. Попросив надати посилання на офіційні документи щодо процедури чарджбеку у монобанку — запит проігнорували, сказали просто очікувати.

Транзакція була на незначну суму — 520 гривень, і зрозуміло, що банку таким дріб'язком займатись нецікаво. Але у банку в тарифах ніде не згадується про мінімальну суму транзакції для запуску процедури чарджбеку. Навпаки — прописаний запобіжник у вигляді 19 доларів за невдалу спробу чарджбеку задля уникнення зловживань. Тому в цілому це було неприємне враження.

Але! Банк швидко реабілітувався. Уже на наступний день мені повідомили, що запустили процедуру чарджбеку. На той час, щоправда, я уже сам написав мерчанту і пояснив усю ситуацію, але все ж процедура чарджбеку була ініційована — і за це монобанку дякую.

Мерчант погодився на чарджбек уже на наступний день, гроші надійшли на мою картку через декілька днів, тому все закінчилось добре і швидко.

Це була перша ситуація, коли підтримка монобанку дещо розчарувала, але врешті-решт все одно реабілітувалась. І в цілому всі попередні випадки взаємодії з підтримкою залишали дуже позитивне враження. Не завжди вдавалось вирішити проблему, але завжди залишалось відчуття, що людині з того боку екрану не байдуже. Це приємно.

Тому в цілому оцінка відмінно! Залишаюсь вдячним клієнтом :)
monobank
Ответ банка
monobankua 23 сентября 2024, 14:18
Глибоко вдячні, що знайшли час, поділились досвідом та оцінили нашу роботу!
Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує нас працювати ще краще.
Сподіваємось, що надалі наша співпраця приноситиме лише позитивні емоції.

Комментарии - 3

+
+15
ch777
ch777
23 сентября 2024, 20:07
#
Так це мерчант зробив рефунд транзакції, манобанк тут ні до чого, якби подавали на оскарження гроші б повернулися мінімум через 2 місяця
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
25 сентября 2024, 13:06
#
Чарджбек було ініційовано, в Моно з цим нуль проблем.
А 60−120 днів це стандартний термін оскарження від подачі до рішення, це не моно вигадав, а МПС.
+
0
Java Vetal
Java Vetal
25 сентября 2024, 22:31
#
Перевірили логи транзакцій клієнта, платіж був реверснутий з боку платіжного процесору мерчанта без застосування засобів оскарження МПС
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Посприяли чарджбеку фродової транзакції