Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Погіршилась якість обслуговування, спеціалісти багато чого дозволяють.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
vladikomel 22 июля 2024, 22:06
Усім привіт, хочу написати свій скромний відгук про банк Моно. Буду викладати лише чесно та справедливу критику, як плюсів, так і мінусів.
Проте, відразу почну з негативу — відгук я змушений написати тому, що спеціалісти банку почали багато собі дозволяти, не ставлячи жодних термінів вирішення питання.

Отже, хочу відмітити декілька приємних для себе факторів, які радували мене протягом використання рахунків, як клієнта.
Інтерфейс. Це перше, за що я полюбив цей банк. Інтерфейс максимально простий, легко зрозумілий для пересічного користувача.
Тарифи. Відсутність комісій на перекази — це казка, коротко і ясно.
Без відділень. До цього моменту, вважав лише плюсом, зараз — може бути мінусом.

Тепер перейду до основної проблеми, які надіюсь, банк дуже швидко вирішить через те, що я надав ситуації огласці, ти виклав її у соціальний простір.
Мене дуже обурює те, що банк не визначає жодних термінів перевірки джерела доходу. Жодних, абсолютно.
Ситуація наступна, 30 червня я отримав повідомлення про те, що мені потрібно надати підтвердження джерелу доходу. Запитували суму 72 тисяч гривень (якби можна було дати скріншоти сюди, дав би скріншот з додатку). Я швидко надав відповіді про те, звідки маю кошти. Тато за 2023 рік подав декларацію на майже 1 мільйон гривень, він регулярно дає мені кошти. Плюс я на свій юний вік вже почав підзаробляти. Я пояснив кожну транзакцію та операцію банку, пішла перевірка. Пройшло 3 дні, тиждень, два, а потім я не витерпів. Я почав регулярно скандалувати з працівниками, чому так довго.
Аж раптом, мені надали відповідь, «точних термінів немає», «жодним законом терміни перевірки не вказані». Для мене це був просто шок. Уявіть, що ви на моїй ситуації, на вашій картці залишились гроші, а ви можете чекати рік, тому що термінів перевірки немає взагалі =). Чесно кажучи, ця політика банку мене дуже засмутила.

Також, хочу відмітити децентралізацію рішень працівників, та нетактичність одного з спеціалістів підтримки. Коли я звернувся повторно, запитавши які документи чи пояснення я можу ще надати — мені відповіли, що нічого. Коли я запитав, який в мене обсяг питають — мені знову відповіли, що нічого не потрібно. Але на питання моє не відповіли. Далі, я вирішив зателефонувати в підтримку за номером телефону, і о чудо! Спеціаліст по телефону сказав мені, що я можу додатково завантажити документи…

Моно, що це за відношення у ваших працівників до роботи? Я дуже назадоволений підтримкою та тим, як проводиться ситуація. Також, спеціалістка просила мене не виносити ситуацію у публічний простір, цікаво чому?..

Хочу повідомити Моно, що я засмучений тим, що повинен чекати більше 2-х днів взагалі, адже це дикість, і для інноваційного банку — це просто відстій. Я надіюсь, що ви виправите цю ситуацію, і керівництво моментально відреагує, та звільнить людей, які не можуть вчасно виконувати свою роботу.

Як я ситуація виправиться, я обов’язково зміню кількість зірочок на 5.
monobank
Ответ банка
monobankua 23 июля 2024, 11:22
Розуміємо, що ви не розраховували на такий перебіг подій. За законом ми зобов'язані перевіряти платежі та запитати у вас документи, що підтверджують джерела походження коштів.
Бачимо, що колеги запитали надати документи, що можуть підтвердити обсяг операцій зарахування коштів на ваші рахунки та чекаємо від вас відповіді та інформації.
Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Полезный комментарий
vladikomel 23 июля 2024, 13:40
Проблему вирішили, Mono повторно розглянув документи, які я надав.
Обмеження зняли, я позначив що проблема вирішена. Дякую за швидку реакцію керівництву!

Комментарии - 1

+
0
vladikomel
vladikomel
23 июля 2024, 13:40
#
Полезный комментарий
Проблему вирішили, Mono повторно розглянув документи, які я надав.
Обмеження зняли, я позначив що проблема вирішена. Дякую за швидку реакцію керівництву!
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.96 42.3693
EUR 49.14 49.7389
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.96 42.3693
EUR 49.14 49.7389
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Погіршилась якість обслуговування, спеціалісти багато чого дозволяють.