Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Банкомат ПриватБанк деньги списал, а деньги не выдал

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Yotogama 26 апреля 2024, 9:17
Снимал я месяц назад деньги в банкомате ПриватБанка картой монобанка, деньги списало, а купюры не выдало…написал в поддержку моно, сказали ждать 60 дней.

Но почему я должен ждать 60 дней деньги из-за ошибки банка, на самом банкомате было написано что ждать до 14 дней как я помню, а Моно дал 60 дней…и вот месяц тишина, а лишь завтраки что ждать 60 дней.

Почему такой вопрос решается так будто я облажался перед банкоматом.

Было сказано что если 1 апреля сумма не зайдет то банк отправил заявку на разжалобу, спустя почти месяц после этой заявки даже уведомление не пришло.
monobank
Ответ банка
26 апреля 2024, 13:06
Розуміємо, що ситуація неприємна
Хочемо трішки підказати, чому, на жаль, оскарження платежу не відбувається так швидко, як очікується:
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок. Саме тому ми очікували цей термін до подання диспуту
Оскільки в банк надійшов запит на остаточне списання, ми запустили процес оскарження операції, надіславши запит до платіжної системи та очікуємо відповідь на нього. Дійсно, максимальний термін відповіді – 60 днів, як правило ми отримуємо її раніше. Цей термін встановлено платіжною системою, а не нашим банком

Додатково попросили колег проаналізувати ситуацію і маємо гарні новини для вас, написали вам всю детальну інформацію в особисті повідомлення

Комментарии - 20

+
+15
aliwka3
aliwka3
26 апреля 2024, 14:35
#
Снимали деньги в банкомате Привата, Приват пообещал вернуть в течение 14 дней, не вернул, отзыв при этом на монобанк который старается помочь оспариванием)
+
0
Oleksandr Shmelev
Oleksandr Shmelev
26 апреля 2024, 23:06
#
Може порекомендуєте, куди людині звернутися, Вам — видніше, якщо людина не клієнт Привату, але використовувала банкомат цього банку? А навіть, якщо буда б клієнтом — то в цьому випадку, що на Вашу думку мало б статися? Приват судом мав би отримав дані щодо авторизації по рахунку Монобанку?
+
0
aliwka3
aliwka3
27 апреля 2024, 11:27
#
Нужно обращаться в сапп моно и быть благодарным банку за то что он оспаривает снятие/оплату, не понимаю в чем вина моно в том что ПБ не выдал деньги, отзыв выглядит так что Приват хороший, хотел вернуть в течение 14 дней,но моно уперся рогом, тянет время и не хочет ничего делать)
+
0
Oleksandr Shmelev
Oleksandr Shmelev
28 апреля 2024, 11:55
#
За що саме бути вдячним? За виконання банком умов обслуговування?

Автора турбує, що йому надали недостовірну інформацію в підтримці: назвавши просто термін в 60 днів. З відповіді банку в повідомлені, зрозуміло що термін 11+60.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
28 апреля 2024, 19:27
#
Це, насправді, робить банк однозначно винним у ситуації. Треба повернути гроші із секретних фондів, а в приват відправити группу спецпризначенців — втбивати бабло.
+
0
Oleksandr Shmelev
Oleksandr Shmelev
29 апреля 2024, 1:08
#
Звісно не робить, банк не може бути не правий. Якщо сказали щось не відповідаючи дійсності, то це клієнт сам винен — йому ніхто не дозволяв питання задавати. І взагалі, перед зверненням до моно треба на коліно ставати. Доречі така версія Вам має бути ближча: «автор сам винен, бо під час звернення до служби підтримки, не проявив належної поваги і не звертався до банку словами Ваша світлість.»
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
29 апреля 2024, 7:34
#
Будь ласка не приписуйте мені власну шизу.

Я звертався до підтримки сотні разів з різних питать. В тому числі з досить дивними.
Маю декілька виграних діспутів щодо повернення грошей з досить великими сумами — наприклад за квитки на складний переліт МАУ в ковід.
Пару разів іноземні банкомати не видавали готівку, гроші повертались на 11й день, бо там в людей не такі тупорилі системи, як у привату або ощаду.

Авто відгуку не уточнив, скільки разів він спілкувався із підтримкою. Допускаю, що він спочатку почекав 11 днів, потім йому озвучіли 60, а ви зробили висновок з нічого та здійняли штом в склянці води.
+
0
Oleksandr Shmelev
Oleksandr Shmelev
29 апреля 2024, 8:16
#
Спробуйте перечитати мій коментар (той, вище, на який Ви свій брєд про секретні фонди і спецпризначенців виплеснути), можливо — двічі і повільно.

Автор одразу писав про 60, і скоріш за все, згодом дізнався, що це 11+60. Як раз цей факт і коментую.

Те, що Ви звертались сотні разів і все було нормально, і навіть факт, що банк виступив арбітражем у Вашому спорі з МАУ стягнувши з авіакомпанії на Вашу користь кошти за придбані квитки під час епідемії, не спростовує зауваження автора.

В пориві реалізації свого сторожовий інстинкту, Ви дописуєте зі своєї особистої реальності факти, яких немає в дійсності.

Де буря в склянці?
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
29 апреля 2024, 10:04
#
Та я з тебе тупо рофлю про фонд та спецпризначенців.
Боже…
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
29 апреля 2024, 10:22
#
Автор одразу писав про 60, і скоріш за все, згодом дізнався, що це 11+60. Як раз цей факт і коментую.

Тобто ти коментуєш власне припущення. Дуже цікаво.
+
0
Oleksandr Shmelev
Oleksandr Shmelev
29 апреля 2024, 10:35
#
Це далеко не єдине, що Ви в такий спосіб робите.
+
0
Oleksandr Shmelev
Oleksandr Shmelev
29 апреля 2024, 10:35
#
«Допускаю, що він спочатку почекав 11 днів, потім йому озвучіли 60»

«Тобто ти коментуєш власне припущення. Дуже цікаво.»


Згоден, Ви досить цікава особистість.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
29 апреля 2024, 17:17
#
Що, зовили на тупості, то почав стрілки переводити? Молодець, подавай заявку до клубу покинутих дівок Монобанку. Хоча там зараз суцільна роботизація і живі люди не потрібні.
+
0
Oleksandr Shmelev
Oleksandr Shmelev
29 апреля 2024, 17:50
#
Перефразуйте будь ласка, я не зовсім Вашу шизофазичну думку розумію.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
29 апреля 2024, 18:42
#
Я не здивований. Ну нічого, що не зрозумів — то не твоє =) Гуляй
+
0
Oleksandr Shmelev
Oleksandr Shmelev
29 апреля 2024, 18:47
#
Вас важко здивувати — у блажених своє бачення світу.
+
+15
Oleksii Ch
Oleksii Ch
26 апреля 2024, 16:22
#
14 днів то напис для клієнтів привату.

Приват та Ощад ніколи добровільно не проводять додаткових інкасацій та не повертають гроші добровільно. Тільки на порозі розбору через платіжну систему.

Ну, а 60 діб це стандартний термін розгляд заявки через ПС. У випадках, коли оскаржують не операції з банкоматом, а відшкодування платежів — терміни ще більші, особливо якщо торгова тока пручається та тягне час нащось.
+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
28 апреля 2024, 17:10
#
От 45 до 120 дней.
+
0
fotograf chunt
fotograf chunt
29 апреля 2024, 17:04
#
Биллинг моно криво написан, и не видит, что банкомат не выдал деньги, они тупо считают что деньги всегда выданы, а после клиринга, все что не сошлось, списывают все себе в прибыль. Только когда клиент начинает возбухать, они начинают разбираться
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
29 апреля 2024, 17:16
#
Ти навіть гадки не маєш як це працює…
Якщо банкомат не має функції ролбеку бази при виникненні помилки, ніякий «блінінг» не допоможе. Просто нормальні банки на відміну від привата та ощада спокійно повертають такі кошти, а не чекают поки їх почнуть пушити через платіжну систему.
В принципі це ще раз доводить, що коментуєш не по факту, а просто по хейту і на авторів відгуків начхати, аби тільки випорожнитись…
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.15 41.6493
EUR 44.85 45.4401
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.15 41.6493
EUR 44.85 45.4401
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Банкомат ПриватБанк деньги списал, а деньги не выдал