Обмеження на користування кредитними коштами
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 11
Що ще цікаво. На питання як відновити можливість користування кредитним лімітом і повернути ліміт на оплату частинами, пише спочатку перевипустіть, віртуальну картку та ідентифікуйте особу.
Потім пишуть що повністю сплатіть отримані кредитні кошти і користуйтеся власними, тоді банк може переглянути свою позицію щодо кредитного ліміту.
Потім написали що сплатіть тільки отримані у березні.
Загалом служба підтримки не може визначитися чому мені встановили обмеження і як його прибрати. Зрозумілої та однозначної причини так і не сказали.
Дуже шкода. Завжди користувалася із великим задоволенням. Але схоже доведеться шукати більш адекватну альтернативу. Взагалі незрозуміла ситуація.
Потім пишуть що повністю сплатіть отримані кредитні кошти і користуйтеся власними, тоді банк може переглянути свою позицію щодо кредитного ліміту.
Потім написали що сплатіть тільки отримані у березні.
Загалом служба підтримки не може визначитися чому мені встановили обмеження і як його прибрати. Зрозумілої та однозначної причини так і не сказали.
Дуже шкода. Завжди користувалася із великим задоволенням. Але схоже доведеться шукати більш адекватну альтернативу. Взагалі незрозуміла ситуація.
- +
- +23
- Fantomas2020
- 18 апреля 2024, 16:42
- #
Многие банки сейчас предлагают кредитный лимит в зависимости от официально заявленных доходов клиента. От monobanka иногда приходят предложения оформить кредитный лимит или рассрочку и по своему усмотрению он их может отменить в любой момент. Причём причина может быть любая, которую банк не разглашает: не обязательно, что это опасения, что деньги уведут мошенники или есть сомнения в платежеспособности должника. Поэтому в данном случае можно попытаться оформить кредитный лимит в других банках. Предложений сейчас много.
- +
- 0
- Oleksii Ch
- 18 апреля 2024, 19:44
- #
В Моно немає уніврсальної картки =)
Чорна картка є універсальною, вона за умовами та правилами має як кредитний ліміт (кредитна картка), так і дебетову функцію (дебетова картка).
Але в моєму випадку вже дійсно немає, моя універсальна стала просто дебетовою карткою без кредитного ліміту і банк плутаючись у поясненнях не збирається його відновлювати.
Але в моєму випадку вже дійсно немає, моя універсальна стала просто дебетовою карткою без кредитного ліміту і банк плутаючись у поясненнях не збирається його відновлювати.
Немає грошей давати у борг, тому 0 на все. Та і взагалі це ніякий не банк, а анонімне кредитне МФО. Користуйтесь надійними банками, а не шахрайськими та буде гарний кредитний ліміт
Відповідь банку навіть тут дивна.
«На жаль, зараз ми не можемо вам запропонувати підвищення вашого ліміту»
Та я ж не просила підвищення, я питала чому мій існуючий обмежено. Таке враження що і у службі підтримки і тут спілкуюся із роботом-автовідповідачем. Шаблонні відповіді навіть не розбираючись у деталях проблеми.
Чат GPT і то краще впорався б із написанням відповіді.
Прощаюся із Монобанком, чого і всім бажаю.
Банк має викликати довіру, а не бути тонкою кригою.
«На жаль, зараз ми не можемо вам запропонувати підвищення вашого ліміту»
Та я ж не просила підвищення, я питала чому мій існуючий обмежено. Таке враження що і у службі підтримки і тут спілкуюся із роботом-автовідповідачем. Шаблонні відповіді навіть не розбираючись у деталях проблеми.
Чат GPT і то краще впорався б із написанням відповіді.
Прощаюся із Монобанком, чого і всім бажаю.
Банк має викликати довіру, а не бути тонкою кригою.
Через добу після відмови у вирішенні проблеми, після тривалого спілкування, все ж таки проблему вирішили, кредитний ліміт повернули, обмеження користування кредитними коштами зняли.
Чи є я якимось підозрілим клієнтом? Ні.
Чи є я розчарованим клієнтом? Так.
Як я почуваюся? Як клієнт, якого кинули, а потім просто все відновили і вибачилися.
Дуже неприємний осад залишився, на тлі втраченої довіри до банку.
Добре що хоч розібралися, і на тому дякую.
Чи є я якимось підозрілим клієнтом? Ні.
Чи є я розчарованим клієнтом? Так.
Як я почуваюся? Як клієнт, якого кинули, а потім просто все відновили і вибачилися.
Дуже неприємний осад залишився, на тлі втраченої довіри до банку.
Добре що хоч розібралися, і на тому дякую.
- +
- 0
- oleksdesigner
- 22 апреля 2024, 16:57
- #
Рано радієте. Вам вручну проставили мінімальний ліміт, щоб закрити скаргу, через місяць все обнулять знову
З чого Ви зробили такий безпідставний висновок що я радію?
- +
- 0
- oleksdesigner
- 23 апреля 2024, 22:36
- #
Мабуть мені так здалося, але б я радив подалі триматись від цього «банку» тощо у будь-який момент можна отримати відмову в обслуговуванні
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 39.45 | 39.8295 |
EUR | 42.25 | 42.7296 |
Все курсы банка |
Жодних прострочок не було, ніколи! Завжди повертала кошти витрачені у минулому місяці.
А сьогодні раптово не змогла розрахуватися на касі магазину, виявилося що мені без будь-яких попереджень обмежили користування кредитними коштами.
У службі підтримки написали що з міркувань безпеки, що є загроза того що шахраї спробують скористатися карткою або смартфоном. Не знаю звідки банк це взяв, та як таке стало можливим. Якщо це втрата банком якоїсь інформації про клієнта, то чому клієнт має страждати?
Замість 75 тисяч ліміту на оплату частинами стало 0
Всі 45 тисяч ліміту на користування кредитними коштами стали заблоковані. Вони ніби є, але користуватися ними неможливо.
Просто підстава на рівному місці.
Загалом, банк повністю втратив довіру. Такого ляпаса не очікувала. Була дуже активним користувачем картки, всі операції, покупки та перекази робила через Моно.
Схоже доведеться закінчити історію відносин з банком, бо виявляється він раптово посеред дня, може зробити мою універсальну картку просто дебетовою. Навіщо мені такий банк? Який давнього, лояльного та активного клієнта раптово повністю обмежує!
Навіщо такий банк іншим людям?
Нікому не рекомендую!
Наш банк аналізує багато факторів, які можуть вплинути на встановлення кредитного ліміту. На жаль, зараз ми не можемо вам запропонувати підвищення вашого ліміту
Це рішення не остаточне і в майбутньому ліміт може бути збільшений
Також, обов'язково перевіримо діалоги зі співробітниками та проведемо роботу над помилками
Приносимо вибачення за негативний досвід при зверненні до підтримки