Баг додатку та некомпетентність підтримки
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
- Денис Якімчук
- 26 июля 2024, 15:09
- #
На мій погляд, якщо чат підтримки банку — це не місце, де менеджери можуть обробляти такі запити, як репорт про баг, то потрібно завести окремий сервіс, де це можна було б зробити структуровано і обгрунтовано. Адже замість нормального розгляду питання з технічної сторони, ти отримуєш копіпаст заготовлених відповідей і до побачення. Невже фінтех компанія не зацікавлена у безкоштовному наданні інформації про проблеми в її сервісах? Одне діло, коли я витрачаю свій час, щоб вирішити власну ж проблему, але коли після декількох спроб, щоб донести інформацію про проблему на вашій стороні до некомпетентного або просто не зацікавленого менеджера, і декілька разів отримую, хоч і в ввічливій формі, але очевидне «відчепіться, в нас все добре», це як мінімум дещо відбиває бажання робити вам таку послугу знову. А проблема залишається.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.18 | 41.6563 |
EUR | 45.83 | 46.5008 |
Все курсы банка |
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі