Добігає кінця третій тиждень процесу відкриття рахунку…
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
Нащо воно вам потрібно? Клієнтів тут вже давно не цінують як раніше, полистайте відгуки, один за одним одне блокування або відмова в обслуговуванні по тупим причинам.
Наприклад, вам те ж саме скинули шаблонне речення — «Повірте, ми самі не любимо бюрократію» Це типова відписка автовідповідача, можете її вбити в пошук гугла і вам купу результатів видасть
Наприклад, вам те ж саме скинули шаблонне речення — «Повірте, ми самі не любимо бюрократію» Це типова відписка автовідповідача, можете її вбити в пошук гугла і вам купу результатів видасть
- +
- 0
-
- azakharchuk
- 1 апреля 2024, 11:04
- #
Чесно кажучи, в мирний час мені цей рахунок був би не потрібен. Основна причина в тому, що дуже багато зборів на ЗСУ (і не лише) зараз йде через monobank'івські «банки». За переказ на «банку» з карток інших банків береться комісія. Я вважаю, що ці кошти краще спрямувати на збори, тому користуюся СЕПʼом. І тут вже дві проблеми:
1. Незручно кожного разу просити людей банківські реквізити + це зайві витрати часу.
2. Через те, що СЕП не всюди працює 24/7, не виходить підключатися на термінові збори.
Ідея була в тому, щоб відкрити рахунок в monobank, і використовувати його виключно для зборів на армію.
1. Незручно кожного разу просити людей банківські реквізити + це зайві витрати часу.
2. Через те, що СЕП не всюди працює 24/7, не виходить підключатися на термінові збори.
Ідея була в тому, щоб відкрити рахунок в monobank, і використовувати його виключно для зборів на армію.
Це дуже добре, але, як бачите проблеми ще тільки починаються, та дуже довго будете вирішувати, тощо жива черга, яка дійде якнайменше через 1−2 місяця. Якщо б ви полистали відгуки тут один через одного отримує блокування або відмову в обслуговуванні. СЕП вже нормально працює в багатьох інших банках 24х7
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 41.85 | 42.3603 |
| EUR | 49.33 | 49.95 |
| Все курсы банка | ||
Протягом цього часу декілька разів звертався в чат служби підтримки, представники якої не дають жодної конкретики. Пару разів отримував від них однакову відповідь «Наші колеги займаються вирішенням вашого питання. Ми будемо тримати вас в курсі подій і постараємося дати наступний зворотний зв’язок якнайшвидше. Дякуємо за розуміння.», решта відповідей не були більш інформативними.
Заради справедливості, мушу зазначити, що в мене дійсно є нюанс при відкритті рахунків в банках (і не лише), який вимагає додаткової дії від працівників банку. Проте, в традиційних банках це займає до години часу (інколи я мушу написати паперову заяву, інколи рішення про відкриття рахунку має буде погоджено кимось в головному офісі).
Я припускаю, що одним з елементів стратегії monobank є підвищення операційної ефективності, відповідно, максимальна автоматизація всіх процесів + мінімізація втручання людей. Тобто будь-який клієнт, обслуговування якого не підпадає під стандартні алгоритми (тобто вимагає втручання людини), є небажаним клієнтом для банку.
Зрозумійте мене правильно, я не критикую стратегію банку. Вона абсолютно нормальна — працювати з умовно «безпроблемними» клієнтами, для того, щоб проводити операції швидко і тримати тарифи низькими. Вирішити, що хтось є нашим клієнтом, а хтось — ні, це нормально. Це свідомий вибір банку, і саме ця стратегія зробила банк успішним. Моя претензія в тому, що ця стратегія прозоро не комунікується. Замість того, щоб прямо відповісти мені: «Ви не можете стати клієнтом нашого банку з такої-то причини», мені третій тиждень морочать голову. Просто скажіть «ні», і я піду шукати інші варіанти.
P. S. Якщо на «неваших» клієнтів вам байдуже, то пожалійте хоча б вашого кота, який вже третій тиждень поспіль смикає дряпку :)
Повірте, ми самі не любимо бюрократію та перевірка здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства.
На поточний момент ваші документи ще знаходяться на перевірці.
Ми передали запит колегам по можливості її прискорити.
Зв'яжемось з вами, як буде нова інформація.