Служба підтримки дно
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 7
18.03 17:50? Отзыв из будущего?
- +
- 0
- innapcholko
- 16 марта 2024, 10:11
- #
Такой же вопрос
- +
- 0
- AndriiBeliaev
- 16 марта 2024, 15:46
- #
Помилився датою повинна бути 15 , але я думаю що 18 ситуація буде та сама
Нету у них достаточного количества персонала, поэтому ждите до полгода максимум, пока до вас дойдет очередь. Надо в нормальный банк ложить, а не в анонимный проект, на ваши обстоятельства им все равно полностью, это никак не ускорит процесс, то что это будет воспринята как попытка давления на финмон
- +
- +16
- SergeyNina
- 15 марта 2024, 23:34
- #
Нет персонала. Ждать минимум неделю, максимум до полугода. Обидно, но таковы реалии
- +
- 0
- AndriiBeliaev
- 16 марта 2024, 15:49
- #
Тоді для чого писати що перевірка буде до 2 днів , не зрозуміло зовсім
Успокоить, что вашей проблемой занимаются и в работе, вместо «№ дня» поставьте любое удобное случайное число, которое вам будет более приемлимое.
Введите в гугл поиск их «Повірте, ми самі не любимо бюрократію» поймете, что это один из шаблонов ответа всем подряд, который оператор копирует недовольному клиенту
Введите в гугл поиск их «Повірте, ми самі не любимо бюрократію» поймете, что это один из шаблонов ответа всем подряд, который оператор копирует недовольному клиенту
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.7 | 42.1852 |
EUR | 43.33 | 44.0296 |
Все курсы банка |
Після цього всього зявилось питання звідки дохід, відразу я відповів на всі питання і мене відправили чекати від 30 хв до 48 годин
Через деякий час запросили ще документи які відразу я і надав в підтримку в чаті Телеграм, те ж саме відправив в додаток, де було написано що потрібно чекати відповідь 13.03
14.03 Відповіді так і не отримав, писав багато разів в підтримку відповіді так і не отримав сказали чекати ще, на запитання скільки?, відповіли що чекайте, далі я зателефонував по номеру телефона в підтримку де я пояснив ситуацію що я вже 4 дні без грошей та ще й в батька на днях була операція і дуже потрібні були кошти які на балансі (22к) які не можуть розблокувати, ні закрити рахунок до розгляду підтвердженнь доходу, оператор підтримки ввійшов в положення сказав що перетелефонує через годину
Пройшла година оператор зателефонував і сказав що сьогодні до вечора, ну МАКСИМУМ до обіда завтрішнього дня, ситуація буде вирішена
18.03 17:50 ДОКУМЕНТИ ЯКІ Я НАДАВ НЕ РОЗГЛЯНУТІ, і того я 5 днів без копійки, потрібні кошти за проведену операцію, зателефонував ще раз в підтримку де сказали що за слова свого колеги вони не відповідають і сказали чекати, на мої слова про те що я без коштів 5 днів в склалась ситуація таким чином, відповіли що нічим не можуть допомогти
Підтримка хоч і привітна але нічим допомогти не може, навіщо вони там сидять я не розумію
Передали ваші звернення на перевірку якості проведення консультації, та вживемо заходів.
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам.
На поточний момент банк розглядає надані вами документи.
Ми передали запит колегам по можливості прискорити перевірку. Зв'яжемось з вами, як буде нова інформація