Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Поверніть мої гроші!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
MKsoun 27 февраля 2024, 14:03
19 лютого 2024, 12:35 Я вже писав коментар стосовно своєї ситуації і ви, дійсно мені відповіли у месенджері Телеграм, що у вас для мене є гарні новини і мені до 23.02.2024 включно повернуть мої гроші, так як у мене дуже великі шанси на виграш диспуту.
Нагадую за ситуацію: 07.02.2024 Я пішов у банкомат Приват банку, щоб зняти свою зарплатню. Банкомат довго не міг виконати операцію, я стояв чекав хвилин 5, що він мені нарахує. Гроші з картки списались, але банкомат видав помилку і гроші мені так і не видав. Заявку залишав у Монобанку, бо у Приваті мені сказали, щоб я звертався до свого банку. Я залишив заявку. Спочатку мені говорили, щоб я чекав відповідь протягом доби, але мені так ніхто не передзвонив, після чого я сам набрав, та мені сказали, що зараз відправлять мою заявку на пришвидчення, і десь за 2 години мені відповіли, що грощі мені повернуть до 19.02.2024 включно. Я чекав, дзвонив, чекав, але грощі мені так ніхто і не повернув. Дзвонив до монобанку, і мене дуже «обрадували», що тепер мені требо чекати на першу відповідь у срок 60 діб. 60 діб. Чесно, якщо я б знімав 100 грн, то я би і почекав, але не 17000 грн. Скажіть мені будьласка, чому я повинен чекати більш ніж 2 місяці СВОЇ грощі, якщо проблеми суто системи? Коли я почав користуватись послугами вашого банку, мені не повідомляли, що я буду сидіти голодний зі своєю родиною, мене не попереджали, що я буду займати гроші у знайомих, через ващі помилки.
Надалі прикреплюю номер банкомату: CADN9286
Номер заяки, яку я залишив у монобанку: 5415471
Тепер, що мені написав ваш працівник 19.02.2024 у Телеграмі
Ось що мені відповів ваш працівник: «Максим, доброго дня! Мене звуть Юліана.
Ми сформували документи на повернення коштів за заявкою, яку ви подали і передали в платіжну систему для оскарження транзакції. Термін очікування першої відповіді — до 60 днів.
Ми докладемо всіх зусиль, щоб ваше питання вирішилося якомога швидше.

Оскільки шанси на виграш досить високі, то гарні новини є вже зараз — ми зробимо дострокове зарахування коштів вам на картку до 23.02.2024р. включно. Ви зможете користуватися зарахованою сумою.
Ми не будемо вас додатково турбувати, якщо диспут буде виграний.
Якщо претензія буде програна, то ми зв’яжемося з вами, і тоді раніше зарахована сума буде списана.
Дякуємо за співпрацю!"

Але 23.02.2024 ви мені так і не повернули кошти на картку. 24 лютого я подзвонив до вас і мені сказали, щоб я чекав повернення коштів у найближчі робочі дні. Я дочекався понеділка, подзвонив, мені сказали, що у понеділок — вівторок включно мені повернуть кошти. Сьогодні вівторок, я знову подзвонив, мені сказали, що сьогодні — завтра повернуть гроші. Я запитав чи є якийсь термін, на що мені відповіли, що терменів не має. Тобто ви можете повернути гроші, як у наступний тиждені, так і наступного місяця. Кожного разу мені говорять, що повернуть грощі сьогодні — завтра. Я вже зрозумів, що чекати відповіді від платіжної системи дуже довго, але я не розумію, ви пообіцяли, що мені ви повернете достроково грощі у термін до 23 лютого включно. А це вже не проблема відповіді від платіжної системи, це вже від вас залежить, коли ви виповнити свої обіцянки. Я досі чекаю гроші, які ви обіцяли повернути до 23.02.2024 включно!
monobank
Ответ банка
27 февраля 2024, 14:53
Вибачте, будь ласка, що кошти не було зараховано в зазначені нами терміни
Проведемо перевірку, чому так сталося, щоб в майбутньому подібних помилок не допускати
Кошти вже було зараховано на ваш рахунок

Комментарии - 5

+
+24
aliwka3
aliwka3
27 февраля 2024, 14:45
#
Мне вот интересно, люди когда оставляют негативные отзывы в ситуации когда банк старается идти на встречу, на что рассчитывают? это явно будет последний раз когда банк для вас такое делает)
+
+15
OkeyDoki
OkeyDoki
27 февраля 2024, 14:53
#
Диспут от 45 дней до 120 дней. Иными словами согласно того же МПС деньги свои увидите «крайный срок» через 3 месяця) это первое…

По поводу никто не предупреждал… когда начнем читать ДКБО а не бездумно нажимать галочки…
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
27 февраля 2024, 15:40
#
Ніколи — відповідаю вам за людство =)
+
0
D L
D L
27 февраля 2024, 19:53
#
Якщо автору дійсно повернули кошти раніше строку, було б непогано змінити оцінку.
+
+15
SergeyNina
SergeyNina
28 февраля 2024, 0:47
#
Если уже начат диспут то это м минимум месяц по срокам. До 120 дней по регламенту. И все решает платёжная система + приватбанк.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.18 41.6563
EUR 45.83 46.5008
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.18 41.6563
EUR 45.83 46.5008
Все курсы банка