Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Відсутність клієнтоорієнтованості від слова ЗОВСІМ

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Kostiaaaaa 1 февраля 2024, 12:11
Користувався сервісом моно протягом кількох років, були дрібні зауваження, але не критично, але від сьогодні прийняв рішення зупитини співпрацю.
Причиною стало звернення до служби підтримки з приводу зарахування коштів. Спочатку я думав оператор просто шаблонами відповідає, але як виявилось, проблеми у зарахуванні коштів це проблеми клієнта, а не банку, хоча у інших банках перекази зараховуються миттєво. Мені розказали про банки відправники, що це вони не відправляють, потім розказали що це операції затримуються на рівні нацбанку… жодне зі слів ні перевірити ні підтвердити не можливо, більш того пояснення нормального так і не надійшло. На моє зауваження з приводу проблем які створюються банком у звязку з затримкою, мені повідомлено, що це мої питання. Не рекомендую мати справу, з даним банком.
monobank
Ответ банка
monobankua 1 февраля 2024, 14:38
При такому типі поповнення, спочатку ми бачимо лише сповіщення про те, що банк, який обслуговує торгову точку, планує провести зарахування на картку.
Коли вже банк проводить фактичну відправку коштів нам через платіжну систему VISA/MasterCard, сума зараховується на вашу картку.
Як правило це займає не більше 3-4 календарних днів, але в деяких випадках терміни можуть збільшитися.
Додатково передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення консультації та вживемо відповідних заходів.
Сподіваємось на те, що надалі наша з вами співпраця приноситиме лише позитивні емоції

Комментарии - 4

+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
1 февраля 2024, 12:43
#
100% що йдеться про SWIFT
+
+42
MarselKN
MarselKN
1 февраля 2024, 15:10
#
Не, это лудоман з казино денюжку выводит
+
+15
Danilich
Danilich
1 февраля 2024, 14:17
#
Потому что свифты у них идут через банк-партнёр Deutsche Bank, который известен своими блокировками платежей и задерживанием, вам нужно менять банк, где банк-партнер другой. И вам лучше выбрать более другой надежный банк, где валютными платежами занимается отдельный отдел, а не студенты с телеграмом, в чем вы уже убедились по ответам поддержки
+
+15
smishno
smishno
1 февраля 2024, 21:59
#
У відгуку ні слова про свіфт і про валюту, а вже кажеш що кому нужно
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Відсутність клієнтоорієнтованості від слова ЗОВСІМ