Заблокували всі рахунки і доступ у додаток без попередження, вже більше 2 тижнів не повертають кошти
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 6
- +
- +15
-
- Oleksii Ch
- 17 октября 2023, 21:26
- #
Подякуйте що ви не клієнт пʼятизіркового А-банку, який офіційно згідно у годою під час припинення відносин з клієнтом забирає собі 30% залишку на рахунках.
То что бизнес счета фоп надо было держать в настоящем банке с персональным менеджером, поэтому такое и качество обслуживания, то что вами просто некому заняться или стоите в очереди на обработку. В норм банке вам бы это все сделали за 1−2 дня, та и за двери бизнес просто так не выставляют, это таким еще приват занимается, которому плевать на количество клиентов
Вы не в той стране решили честно зарабатывать. Тут это не работает. Хотите нормально зарабатывать думайте+))))Здесь воруют вагонами и все норм, а садят за украденные 100 грн =))))
- +
- 0
-
- Петро Федик
- 2 ноября 2023, 0:13
- #
Ідинтично та сама ситуація.
Теж фоп, теж заблокували рахунок і неповертають кошти уже 16 день.
Бісить уже це що тех підтримка відповідає що спеціалісти займаються вашими питанням і так далі,нічорта вона там невирішує.
Банк з яким неварто мати справу і крапка.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 40.9 | 41.3206 |
EUR | 44.88 | 45.4401 |
Все курсы банка |
Причину блокування рахунків сказати не можуть. Поводяться як шахраї. Також дзвонила на гарячу лінію і там адекватної відповіді я не почула, співробітник банку лише мені сказала, що Монобанк не є юридичним представником Універсал банку, це інший продукт)), відправляє мене в так звану «службу турботи клієнтів», де мені кожного дня надсилають одні і ті ж самі шаблонні відповіді, які я описала вище. Як зупинити це замкнуте коло? Це просто шахрайство, безпідставно утримувати мої кошти і не повертати їх, а також не виконувати свої обовʼязки! Заява була подана ще 2.10.2023 року і по сьогоднішній день не виконана!"
Обов'язково проаналізуємо та проведемо роботу над помилками
На поточний момент кошти було надіслано згідно з заявою