Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Списання коштів з карти, фактично кошти не отримані.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
irinkarr 16 октября 2023, 17:28
Вітаю. 30.09.2023 року в 12.50 я намагалась зняти гроші в банкоматі з картки Монобанк. Банкомат знаходиться за адресою: Київська обл., Бучанський район, с. Софіївська Борщагівка, вул. Лесі Українки, 19 і належить Ощадбанку.В момент видачі коштів банкомат відключився і видав помилку. Гроші я не отримала, але з картки Монобанку вони були списані. Сума 15 000 грн. В той же момент я звернулась на гарячу лінію Ощадбанку і написала листа до контакт-центру, в якому описала ситуацію і надала скрін поломки банкомату. Через декілька днів мені прислали листа, в якому порекомендували звертатись до банку-емітенту картки. Я звернулась в Універсал Банк в той же день (всі скрини збережені) і мені повідомили, що гроші мені автоматично має повернути Ощадбанк до 11.10.2023 р. на сьогоднішній день гроші не повернулись і мені сказали чекати до 60 днів. Прогноз «Наші спеціалісти оцінюють шанси на виграш як високі» — як зрозуміти? В які ігри граєтесь?
Питання:1. Якщо банкомат Ощадбанку не видав гроші, тому що вийшов з ладу, не було підтвердження завершення операції з моєї сторони, на якій підставі відбулось списання коштів моєї картки Монобанку?
2. Чому після звернення через додаток Універсал Банк зайняв позицію мовчазного очікування до 11.10.2023 р., хоча в Ощадбанку зразу надали відповідь, що поверненням має займатись банк-емітент карти.
3. Якщо для вирішення ситуації потрібно лише запросити акт надлишку в Ощадбанку, для чого чекати спочатку 12, а потім ще до 60 днів?
4. Коли і ким будуть повернуті мені мої грошові кошти?
monobank
Ответ банка
16 октября 2023, 18:23
Розуміємо, що ситуація неприємна
При знятті коштів в банкоматів додаткове підтвердження відсутнє, оскільки зняття проводиться при вводі ПІН-коду. Банк до нас надіслав запит на списання суми, саме через це ми її списали
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. По правилам платіжної системи, ми можемо подати запит лише після надходження запиту на остаточне списання коштів, який надходить протягом 11 днів, після проведення операції. Додатково, якщо запит за 11 днів не надійшов, то кошти автоматично повертаються на ваш рахунок і в цьому випадку нема потреби проводити оскарження
Кошти будуть повернуті, щойно буде завершено оскарження. Зі свого боку, ми робимо все, щоб якомога швидше цей процес було завершено
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації

Комментарии - 8

+
+30
MorningSunshine
MorningSunshine
16 октября 2023, 18:16
#
Подруга мала таку ситуацію з 20к, але все вернули. Правда через місяць чи навіть більше

Щодо самої процедури — є така штука в міжнародних платіжних системах (Віза, Мастеркард) як диспут. Це щось типу суду, але власне, опрацьовують працівники цих систем, а не якась країна. Тому так, там є поняття виграшу — сторони надають свої аргументи і хтось виграє, хтось програє. Знову ж, як в суді). Терміни звідти ж.

Щодо дати початку — тут теж все зав’язано на тих самих системах. Коротко кажучи, вони не почнуть розглядати скаргу від банку раніше озвученої дати і банк вам відверто про це каже)
+
0
SergeyNina
SergeyNina
17 октября 2023, 0:16
#
По срокам если это банкомат ощада от месяца до двух
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
18 октября 2023, 8:53
#
Ощад та Приват це такі банки, що вдавляться, але повернуть невидані банкоматами суми тільки через платіжну систему. Менеджери відділень не хочуть псувати собі звітність.
Схоже за запитами на помилки банкоматам ніхто інкасацію не робить, а від постраждалого клієнта іншого банку відмахуються як від назойливої мухи.

Для порівняння, турецький державний банк Ziraat, коли банкомат жере гроші, одразу ніого не повертає, бо там кривувате ПО, схоже не має rollback бази при помилках, які зупиняють видачу грошей. Для Туречини це нормально. Але вони повертають гроші без запитів рівно за день до того, як клієнт має право відкрити диспут з платіжною системою.
+
0
irinkarr
irinkarr
20 октября 2023, 17:36
#
Дуже дякую за відповідь. Про Ощадбанк багато чула негативних відгуків, сподіваюсь залишитись клієнтом Монобанку.)) Монобанк повернули кошти на картку вчора, але з поперердженням, що якщо Ощадбанк не підтвердить, що кошти не були зняті, то кошти з мого рахунку Монобанку будуть списані назавжди. Обов’язково напишу, чим все закінчиться. Мені дуже зручно в додатку Монобанку абсолютно все, і все влаштовувало, але якщо ситуацію не вирішать, то звичайно знайду альтернативу і закрию всі рахунки. І, доречі, альтернативи є, як виявилось. Просто я не хочу міняти те, що мене повністю влаштовує.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
20 октября 2023, 17:51
#
Ви так повертаєте, неначе Монобанк винен, що відсталий державний Ощад не хоче нормально працювати. Якщо Ощад стягне навіть остаточно, Моно все одно відкриє диспут і поверне гроші.
+
0
irinkarr
irinkarr
21 октября 2023, 20:29
#
Я не обвинувачую Монобанк, мене якраз в роботі з ним абсолютно все влаштовує вже багато років. Навіть немає до чого продиратися, якби не ця ситуація і попередження, що є вірогідність того, що кошти можуть списати назавжди, якщо Ощадбанк не підтвердить надлишок. Я вважаю що винний Ощадбанк, тому що їм достатньо подивитись при інкасації, що є надлишок. Але вони вперто продовжують розказувати, що інформацію можуть надати тільки тоді, коли звернеться до них Монобанк. Єдине, що мене не влаштовує- це час вирішення проблеми. Сподіваюсь і хочу надалі залишитись клієнтом Універсал Банку! Але чекатиму остаточного результату вирішення проблеми.
+
0
irinkarr
irinkarr
16 ноября 2023, 11:12
#
Монобанк виграв диспут на мою користь 09.11.2023 р. Дуже вдячна за попореднє зарахування коштів. Також приємно, що весь час був зворотній зв’язок зі сторони банку.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
17 ноября 2023, 7:31
#
Так виправте оцінку, бо ваш відгук — геть не обʼєктивний. Монобанк не впливає на терміни, встановлені для оскарження операцій та повернення коштів.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.9 41.3206
EUR 44.88 45.4401
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.9 41.3206
EUR 44.88 45.4401
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Списання коштів з карти, фактично кошти не отримані.