Минфин - Курсы валют Украины

Установить

ШАХРАЙСТВО МОНО-БАНКА

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Макс Тенюх 10 октября 2023, 13:03
04.10.2023 у 19:17 годині було здійснено 3 не типічні транзакції на скількі я зрозумів з іншого девайсу та іншої країни, кредитних коштів, якіх я не пітдверджував на загальну сумму 39 300 грн, без смс підтвердження і будь якої захисної функції банку. Після чого я відразу позвонив на горячу лінію банку і мені карту заблокували і надали 60 днів пільгового періоду для погашення цього боргу. На поставлені запитання сприводу цього оператор мені відповів «Вибачте але такє на жаль буває» і порадив звернутись до кібер-поліції. Данні своєї карти я нікому не передавав і взагалі в цей день ні яких операцій не проводив. Що це за Розвод???
monobank
Ответ банка
10 октября 2023, 14:44
Нам щиро шкода, що сталася така ситуація
Інформація, що описана у відгуку, не повною мірою описує ситуацію
На жаль, повідомити дані можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим
Рекомендуємо в такому випадку звернутися в правоохоронні органи
Ми надіслали вам шаблон заяви, з допомогою якого ви зможете звернутися до правоохоронних органів

Комментарии - 9

+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
10 октября 2023, 13:29
#
Якщо це ули не перекази з боку вашого акаунту, а списання грошей як за товари або послуги — терміново пишіть про оскарження операцій які ви не підтверджували.
+
0
Макс Тенюх
Макс Тенюх
10 октября 2023, 19:30
#
Відповідь: На жаль, з боку банку оскаржити ці операції немає можливості, для повернення коштів вам треба звернутись до поліції та подати заяву щодо факту шахрайства
+
+15
khvorost
khvorost
10 октября 2023, 15:34
#
А чому б просто не оскаржити операцію ??
+
0
Макс Тенюх
Макс Тенюх
10 октября 2023, 19:31
#
Відповіли: На жаль, з боку банку оскаржити ці операції немає можливості, для повернення коштів вам треба звернутись до поліції та подати заяву щодо факту шахрайства
+
0
khvorost
khvorost
10 октября 2023, 20:33
#
Це була операція торгова (з картки) або преказ з он-лайн банкінгу, якщо друге то тут лише через суд. Поліція — це тупик. Тут цивільний позов до банку, обгрунтування зможете знайти у моїх постах. Якщо з картки зняли, то заява до банку на оскарження у письмовому вигляді поштою (до Універсал банку) з описом (текстом) заяви.
+
0
Макс Тенюх
Макс Тенюх
10 октября 2023, 19:36
#
А якщо в мене не має можливості піти в поліцію бо знаходжусь на фронті?
+
0
khvorost
khvorost
10 октября 2023, 20:35
#
Моя особиста думка — поліція в нас працює лише на свій карман))
+
+1
SergeyNina
SergeyNina
10 октября 2023, 22:05
#
У вас суд. Гражданский иск. При входе с другого устройства должна была сработать автоблокировка вашего аккаунта и звонок с банка с подтверждением что входите в ваш аккаунт вы. При таких нетипичных транзакциях должна была сработать безопасность автоматически или быть подтверждение операции как минимум. Вы должны лично понять куда были украдены деньги и каким способом. Если нет оспаривания транзакции это либо было подтверждение 3ds либо это перевод на другую карту. У вас обращение в полицию — киберполицию и скорее всего суд
+
0
Wowoan
Wowoan
11 октября 2023, 3:53
#
А может просто вы дали данные карты мошенникам под видом получения каких-либо выплат и мошенник просто добавил свою карту в эпл или гугл кошелек и стал проводить платежи через свой телефон? Такие платежи не требуют ввода пин кода от карты, и не оспариваются из-за политики виза, мастеркард. Кажется тут не банк виноват, а вы наивно где-то сами передали все данные
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться