Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Банкомат списав гроші але не видав їх, підтримка відповідає шаблонами.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Юрій Кобець 8 июня 2023, 14:42
Сталась неприємна ситуація. 02.06.2023 знімали гроші в банкоматі приват банку з карти Монобанк.
Сума не мала — 20000 гивень.
Банкомат довго відщитував гроші і викинув червону помилку з надписом що тичасово гроші не видаються і не приймаються.
Гроші списалися з монобанку.
Відразу зайшли блище відділення приватбанку, там сказали дзвонити в монобанк і в підтримку приватбанку.
Зателефонував в підтримку приватбанку, відразу сказав який банкомат, вони сказали що оформили якусь заявку на перевірку банкомату, а також сказали дзвонити на підтримку монобанку що я і зробив.
В монобанку сказали що заявку створили, чекати 10 чи 11 днів якщо не вернуть то будуть подавати документи в платіжну систему для оскарження, цей проце займає біля 60 днів.
Пройшло 7 днів, виріши взнати якісь деталі по ситуації, зателефонував в приват банк (врешті приватбанк має повернути гроші монобанку і логічно що в приватбанку мають якось знати деталі ситуації), там відповідають шаблонами кажуть дзвоніть в монобанк розбирайтесь, запитував по тому банкомату чи перевірили його (бо казали що запит на перевірку створили) — нічого незнають, чекайте, дзвоніть в монобанк…

Написав про проблему тут на порталі в розділі відгуків про Приватбанк.
Приватбанк мені в особисті повідомлення написав що перевірили по номеру карти і заявок від монобанку на повернення в них немає.

Я подзвонив в монобанк і вони мені відповіли що по їхньому регламенту вони чекають 10 чи то 11 днів поки приватбанк поверне гроші без всяких заявок, якщо приватбанк неповертає тоді вони вже подають документи на платіжну систему для оскарження, яке займає всередньому 60 днів.

Тобто приватбанк цих 11 днів нічого неробить (бо в них немає заявки) а монобанк аж через 11 днів ненапряму, а через платіжну систему подає оскарження. То це як так? Чому людина яка попала в таку ситуацію повинна чекати більше 2 місяців? Чому неможна напряму подати заявку в приватбанк щоб пришвидшити процес?

Чи мені менеджери не все кажуть. Хочу почути офіційнц відповідь монобанку. Чому люди мають чекати 11 днів щоб почати чекати ще 60 днів, і чому неможна пришвидшиди процес напряму кумунікуючи з приватбанком?
monobank
Ответ банка
8 июня 2023, 16:42
Згідно з внутрішніми процедурами та особливостями банківської системи, за спірними транзакціями питання вирішуються за допомогою платіжної системи
Банки не пишуть один одному листи з подібними питаннями, повернення коштів за спірними транзакціями не відбувається таким чином
Оскарження проводиться безпосередньо через звернення до платіжної системи

На поточний момент, до нас надійшов запит на остаточне списання суми, то ми не будемо очікувати 11 днів, а вже почнемо оскарження операції, щоб допомогти вам повернути кошти
Щойно у нас буде нова інформація, колеги вам повідомлять

Комментарии - 3

+
+50
Jokets
Jokets
9 июня 2023, 5:08
#
Навіщо щось відповідати людині яка в цій ситуації не розуміє відповіді і так? 11 днів термін який визначено платіжними компаніями щодо резерву коштів, а далі якщо сума з резерву не повернулась сама лише тоді банк додає запит у платіжну систему, а не як ви того хочете на пряму. І там термін може буде розгляду навіть до 120 днів. Вам можна хоч і 10 разів писати відповідь , але ви будете далі говорити що це не відповідь лише тому що вам вона не сподобалась) а це аргументація малої дитини
+
0
Юрій Кобець
Юрій Кобець
9 июня 2023, 11:49
#
Так в тому то і проблема що в колцентрі цього непояснюють нормально, в двух словах там створили заявку тепер чекайте 11 днів, а тоді відправляють на оскарження. Чому так незрозуміло, яким чином і коли заявка приходить в приват незрозуміло.

Те саме з приватбанком, у них колцентр непояснює все нормально.

Лише після того як я створив два відгука (на приват і моно) тут на порталі, мені обидва банки все розказали в деталях (писали також в особисті) і все стало зрозуміло.
+
0
dimasfanzerg
dimasfanzerg
9 июня 2023, 12:04
#
Аргументація малої дитини (с)
Переход на особистість. Намагання образити та вивести на ємоції.

Кремлебот. Не регуйте на нього.

Добавлю свої 5 коп. Моно і правда треба трішки для покращення підтянути саппортів.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.87 41.3206
EUR 44.84 45.4401
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.87 41.3206
EUR 44.84 45.4401
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Банкомат списав гроші але не видав їх, підтримка відповідає шаблонами.