Не заходять кошти на рахунок Фоп
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
А почему вы думаете что в поддержке и здесь должны быть разные ответы?)
- +
- 0
- GermanAlex1984
- 16 мая 2023, 19:24
- #
Я точно знаю що деякі мої покупці звертались у свій банк з питанням чому не пройшов платіж. І відповдь була, що проблема у банка отримувача.
Не зарахувалося не одне окреме поповнення, а взагалі жодного поповнення від Ощаду, Тас, Отп, Укрсиб… Я впевнений що це були і різні платіжні системи і різні картки.
В той же час з Привата приходить без жодних проблем. І це теж були і різні платіжні системи і різні типи карт.
Да ну так и проблема на стороне монобанка?
ФАКТ, у большинства банков перевод с карты на карту сделан через дупу.
ФАКТ, у большинства банков перевод с карты на карту сделан через дупу.
- +
- 0
- Volodymyr Dozirtsiv
- 24 мая 2023, 1:25
- #
Проблема на стороні банків відправників саме з відправкою п2п на картки юридичних осіб/фоп. хай користуються повними реквізитами — зараз між банками платіж за годину заходить (з привата фоп в кредобанк о 23 годині за 15 хв пролетів)
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 40.92 | 41.3206 |
EUR | 44.92 | 45.4401 |
Все курсы банка |
Клієнтам для оплати надаю номер ключ карти від цього рахунку але зараховуються кошти тільки з Моно і з Привату. З інших банків постійно «спроба неуспішного зарахування».
Служба підтримки ніяких пояснень не дає. Тільки стандартне «у нас все ок, проблеми зі сторони банка відправника коштів»
Може хоч тут отримаю пояснення.
Ці поповнення не зараховуються на картку по причині обмежень на боці банка-відправника або платіжної системи