Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Блокування рахунку за виконавчим провадженням

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Андрій Бу 12 мая 2023, 10:42
Мабуть, найбільш розповсюджена наразі проблема. Було виконавче провадження. У 2020 провадження закрите, що відображено у реєстрі ВП, до якого є вільний доступ. Тобто, про розпорядження КМУ «Про забезпечення здійснення розрахунків населення в умовах воєнного стану» від 02.03.2022 р. № 198-р, а також про Закон «Про внесення зміни до розділу XIII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону «Про виконавче провадження» зовсім не йдеться. Отже, підстава блокування рахунку досить сумнівна.
Служба підтримки клієнтів через месенджер запропонувала звернутися до виконавця з проханням вислати листа до банку про те, що провадження закрите. Але в моєму випадку Виконавець знаходиться на тимчасово окупованій території і всі його контакти — стаціонарні телефонні номери…
Ось тут я не розумію, що заважає юристам Банку самостійно за зверненням громадянина взяти інфо із відкритих джерел для зняття блокування? Чому потрібно все так ускладнювати?
До останнього часу на свій рахунок Монобанку я отримував офіційну заробітну платню. Тепер доведеться шукати інший банк, або писати заяву про сплату з/п готівкою… А все так добре починалося…
monobank
Ответ банка
monobankua 12 мая 2023, 15:30
Розуміємо, що ситуація неприємна.
06.05 набув чинності Закон України, згідно з яким Банки вимушені встановлювати обмеження на рахунки клієнта, в разі отримання постанови про арешт коштів від виконавчої служби.
Як і встановлення арешту, так і цього зняття відбувається за запитом виконавця.
При всьому бажанні вам допомогти, ми не маємо можливості зняти арешт без рішення виконавця.
Рекомендуємо знайти альтернативні варіанти звернення до виконавчої служби, щоб вони надіслали в банк повідомлення про зняття арешту.
Виконавча служба може відправити постанову про зняття арешту з накладеним ЕЦП по електронній пошті УніверсалБанку contact@universalbank.com.ua
Як тільки ми отримаємо інформацію про зняття арешту – обмеження буде знято.

Комментарии - 19

+
0
zig4free
zig4free
12 мая 2023, 10:52
#
Вопрос к минюсту, а не к банку — зачем они такие законы напринимали?
+
0
Lolik1837
Lolik1837
12 мая 2023, 10:59
#
«Мабуть, найбільш розповсюджена наразі проблема»

Да никакая это не «розповсюджена наразі проблема». Просто какой то маргинал зарегал больше десятка логинов «новорегов» и десятками строчит один и тот же отзыв как у него «бедного несчастного» заблочили карту из-за якобы неактуального «ВП»

Да вам это лучше известно — вы как раз и есть то чудило, что десятками один и тот же отзыв строчит под разными логинами
+
+52
Андрій Бу
Андрій Бу
12 мая 2023, 11:15
#
Я не «чудило», як Ви тут висловились, а громадянин України, який зіткнувся із проблемою та намагається її хоч якось розв’язати. А про те, що проблема досить типова, я роблю висновок не тільки з публікацій на цьому сайті. Позавчора звертався на гарячу лінію Мін'юсту. Ввічлива та мила панянка-оператор сказала мені, що того дня лише у неї було вже з десяток звернень з цього питання. І всі респонденти — клієнти саме Монобанку. Є привод замислитись, правда ж? А Вам раджу кептурика з фольги натягнути глибше на вуха…
+
0
dimasfanzerg
dimasfanzerg
12 мая 2023, 11:55
#
Та це агент кремля. Навіть монобанка засновник сказав.

«Оскільки закон набрав чинності, ми повинні повернути арешти, які знімали на час дії воєнного стану.
Це торкнеться ~436 тисяч наших клієнтів.

Дуже шкода, але ми нічого не можемо із цим зробити.
Усі банки його виконуватимуть.» (c)

Але ж звікіль агенту кремля це знати?
436 тисяч це дуже масова проблема.

Його тут місія. Провокувати. Та створювати конфлікти. Конкретики ніякої. Тільки переходи на особистість.
+
0
Lolik1837
Lolik1837
12 мая 2023, 11:40
#
«Я не «чудило», як Ви тут висловились, а громадянин України, який зіткнувся із проблемою та намагається її хоч якось розв’язати«

Если бы вы хоть как-то пытались решить проблему — то не тут бы слезы лили. Вины банка нет . Исполнитель прислал запрос на арест — вот ему и нойте . А БАНК ТОЛЬКО ВЫПОЛНИЛ СВОЮ ОБЯЗАННОСТЬ !!! Или в суд идите.
Банк должен разблокировать не по реестру, а по официальной инфе от судебного исполнителя . Будет официальная бумага — будет разблокировка.

А ВООБЩЕ — ОТ АЛИМЕНТОВ НЕ НАДО БЫЛО СКРЫВАТЬСЯ И ДОЛГИ ОТДАВАТЬ …
Тогда бы и исков не было бы
+
0
dimasfanzerg
dimasfanzerg
12 мая 2023, 12:08
#
'''Але в моєму випадку Виконавець знаходиться на тимчасово окупованій території і всі його контакти — стаціонарні телефонні номери…''' - рєшіть праблєму…
+
0
Lolik1837
Lolik1837
12 мая 2023, 12:31
#
«'''Але в моєму випадку Виконавець знаходиться на тимчасово окупованій території і всі його контакти — стаціонарні телефонні номери…''' - рєшіть праблєму…»

Так это банка вина ?
+
0
retou
retou
12 мая 2023, 15:28
#
Если вы такой специалист разъясните такое. В каком случаи можно удвоить сумму блокировки по одному производству?
+
0
Lolik1837
Lolik1837
13 мая 2023, 7:42
#
«Если вы такой специалист разъясните такое. В каком случаи можно удвоить сумму блокировки по одному производству?»

Вы так и не объяснили в чем вина банка в том, что исполнитель на «той» стороне
+
0
retou
retou
13 мая 2023, 16:30
#
Хотелось бы выеснить не кто виноват. А как это вообще возможно?
+
0
Lolik1837
Lolik1837
13 мая 2023, 18:22
#
«Хотелось бы выеснить не кто виноват. А как это вообще возможно?»

Да что вы говорите???

Вообще то автор отзыва как раз таки обвиняет именно банк в своих бедах. Ему упорно не хочется понять, что если пришло распоряжение от исполнительной службы , то банк просто ОБЯЗАН заблокировать счета .

Впрочем, вы тоже упорно не хотите это понимать
+
0
Андрій Бу
Андрій Бу
15 мая 2023, 10:02
#
Слідкуємо за руками, або ж уважно читаємо відгук, наведений вище. У 2019 дійсно у мене була заборгованість і згідно із ВП всі мої рахунки були заарештовані. У 2020 я повністю сплачую заборгованість, ВП закривається, з усіх моїх рахунків (у Монобанку та інших банках) знімається арешт. Відповідна відмітка з’являється в реєстрі ВП. Я продовжую користуватися своїм рахунком у Монобанк з 2020 року, навіть з грудня 2021 отримую «білу"з/п на картку Монобанку. 9 травня 2023 року мій рахунок у Монобанку (тільки в ньому) знову блокується. До чого тут виконавець? Хто винен? Я звертаюся до служби підтримки, до Мін'юсту, до НБУ. І раптом розумію, що ця мерва коїться не лише зі мною,та ще з півмільйоном користувачів Монобанку. Ви бачили, хоча б на цьому сайті, подібні звернення на сторінках інших банків? Я не бачив. А винен тільки я та виконавець…
+
+15
zig4free
zig4free
15 мая 2023, 10:04
#
Еще раз — проверьте нет ли новых ВП.

Тут 1 «невиновный» даже указал ВП, которое конечно закрыто — только вот я нашел другое ВП которое активно, и собственно по нему как раз и арест счета
+
0
retou
retou
12 августа 2023, 20:34
#
Да что вы говорите. Банк продублирувал одно и тоже исполнение.
+
+45
Jokets
Jokets
12 мая 2023, 21:22
#
Автор наверное просто не воскурен что исполнительное что банк может принять информации касаемо наложение или снятия креста только от исполнителя письмом, потому что таков закон. Но от куда наш такой гражданин может знать законы, это же надо читать
+
0
retou
retou
13 мая 2023, 16:33
#
Ну если у исполнителя заест кнопка и он начнет рассылать письма налево и на право. Что тогда? Да не знаю законов. Хотел спросить. А в ответ только обвинения и ругательства. В основном.
+
+15
Jokets
Jokets
14 мая 2023, 9:39
#
Если исполнитель всем отправит такие письма то все банки поставят вам арест счетов и это не потому что банки плохие, а исполнитель идиот. Включаем логику если она у вас осталась- то собственно кто виноват, банк или исполнитель? Кто должен исправлять свою ошибку? Своим отзывом вы спрашивали советов или помощи, вы написали выводы о банке и то что он плохой. Чего вы ожидали? Что вас будут все жалеть ? Нет, дружок здесь тебе не мама и папа. Если ты написал бред то жди критику в свой адрес
+
0
retou
retou
12 августа 2023, 20:35
#
Ну другие банки так не делают. И судя по отсутствию информации случай уникальный.
+
0
Lolik1837
Lolik1837
13 августа 2023, 8:14
#
«Ну другие банки так не делают. «

Чушь не несите . Просто почитайте на этом же форуме отзывы о «других банках «и как они «не делают это»)))

Наверное уже десятки, если не сотни жалоб на то как другие банки «не делают это»
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Блокування рахунку за виконавчим провадженням