Поддержка соврала и банк заблокировал карточку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 9
Как ни жаль, монобанку — всё равно.
Это ж не красный крест.
Капитализмус ©
Это ж не красный крест.
Капитализмус ©
— 2 квітня оформив розстрочку, бо терміново потрібно було купити ліки (певно автор їх і придбав 2 квітня, бо терміново потрібно було, так?)
4 квітня знову треба в аптеці розрахуватись. Що, через день потрібно ходити в аптеку чи хтось просто нею прикривається, щоб визвати жалість до себе і додатковий негатив до банку? Ну гаразд, через день так через день. Але ж «4 квітня прийшли кошти для повного погашення», а оплатити з тих коштів в аптеці відразу, якщо вони були на картці іншого банку, або ж ті гроші отримати на картку іншого банку, якщо виводились з якогось ресурсу, і розрахуватись в аптеці(якщо вже так терміново треба було), а тоді вже погасити все в моно?
Так багато питань і так мало відповідей…
-Так, а де підтримка збрехала, як написано в назві відгуку?
Попросили погасити кредит, відмовили в обслуговуванні, попросили очікувати закриття розстрочок і що самі зв’яжуться. Де брехня?
— Скільки разів підтримка відповіла, що питанням займаються і потрібно очікувати, що вони самі зв’яжуться, а хтось написує кожні 20−30 хв? Ніби це щось дасть
— А до чого тут війна, якщо певні процеси як були так і залишаються? Я точно не знаю як ті розстрочки закриваються саме банком, але якщо відмовили в обслуговуванні вже, то явно не в один клік можна закрити ті розстрочки
4 квітня знову треба в аптеці розрахуватись. Що, через день потрібно ходити в аптеку чи хтось просто нею прикривається, щоб визвати жалість до себе і додатковий негатив до банку? Ну гаразд, через день так через день. Але ж «4 квітня прийшли кошти для повного погашення», а оплатити з тих коштів в аптеці відразу, якщо вони були на картці іншого банку, або ж ті гроші отримати на картку іншого банку, якщо виводились з якогось ресурсу, і розрахуватись в аптеці(якщо вже так терміново треба було), а тоді вже погасити все в моно?
Так багато питань і так мало відповідей…
-Так, а де підтримка збрехала, як написано в назві відгуку?
Попросили погасити кредит, відмовили в обслуговуванні, попросили очікувати закриття розстрочок і що самі зв’яжуться. Де брехня?
— Скільки разів підтримка відповіла, що питанням займаються і потрібно очікувати, що вони самі зв’яжуться, а хтось написує кожні 20−30 хв? Ніби це щось дасть
— А до чого тут війна, якщо певні процеси як були так і залишаються? Я точно не знаю як ті розстрочки закриваються саме банком, але якщо відмовили в обслуговуванні вже, то явно не в один клік можна закрити ті розстрочки
- +
- 0
-
- Эдуард Богач
- 5 апреля 2023, 11:52
- #
-Так, а де підтримка збрехала, як написано в назві відгуку?
Попросили погасити кредит, відмовили в обслуговуванні, попросили очікувати закриття розстрочок і що самі зв’яжуться. Де брехня?
Поддержка написала что заблокировали пользоваться только кредитными средствами, и ничего про личные не было сказано, в итоге личные так же заблокированные
— Скільки разів підтримка відповіла, що питанням займаються і потрібно очікувати, що вони самі зв’яжуться, а хтось написує кожні 20−30 хв? Ніби це щось дасть
Если это срочный вопрос, сколько можно ждать?
— А до чого тут війна, якщо певні процеси як були так і залишаються? Я точно не знаю як ті розстрочки закриваються саме банком, але якщо відмовили в обслуговуванні вже, то явно не в один клік можна закрити ті розстрочки
К тому что есть моменты когда деньги нужно кому-то скинуть, или же сделать закупку, а в итоге мои деньги были заблокированные
Попросили погасити кредит, відмовили в обслуговуванні, попросили очікувати закриття розстрочок і що самі зв’яжуться. Де брехня?
Поддержка написала что заблокировали пользоваться только кредитными средствами, и ничего про личные не было сказано, в итоге личные так же заблокированные
— Скільки разів підтримка відповіла, що питанням займаються і потрібно очікувати, що вони самі зв’яжуться, а хтось написує кожні 20−30 хв? Ніби це щось дасть
Если это срочный вопрос, сколько можно ждать?
— А до чого тут війна, якщо певні процеси як були так і залишаються? Я точно не знаю як ті розстрочки закриваються саме банком, але якщо відмовили в обслуговуванні вже, то явно не в один клік можна закрити ті розстрочки
К тому что есть моменты когда деньги нужно кому-то скинуть, или же сделать закупку, а в итоге мои деньги были заблокированные
На скрінах видно, що відповіли «Обмеження встановлено за рішенням банку» і «На даний момент немає можливості робити видаткові операції за карткою». Вони не вказали, що ТІЛЬКИ кредитні кошти заблокували. І якраз у реченні, «немає можливості робити видаткові операції за карткою» і більш зрозуміло, що це взагалі на користування карткою, а не саме на кредитні кошти обмеження.
А як думаєте, їм просто в кайф довго затягувати вирішення питання і наразити банк на негатив, чи краще швидше вирішити питання і уникнути негативу? Є ж певні процеси, які потребують часу. Навряд чи це саме оператори підтримки закривають розстрочки, вони лише звернення приймають.
Так у вас як мінімум є картка привату і коли виникли проблеми з користуванням картки моно, то ті 10к можна було отримати на свою картку привату і нею «терміново» розрахуватись. І моменти, коли терміново треба гроші, виникають не тільки коли є війна, тому згадка про війну у відгуці ну зовсім недоречна.
А як думаєте, їм просто в кайф довго затягувати вирішення питання і наразити банк на негатив, чи краще швидше вирішити питання і уникнути негативу? Є ж певні процеси, які потребують часу. Навряд чи це саме оператори підтримки закривають розстрочки, вони лише звернення приймають.
Так у вас як мінімум є картка привату і коли виникли проблеми з користуванням картки моно, то ті 10к можна було отримати на свою картку привату і нею «терміново» розрахуватись. І моменти, коли терміново треба гроші, виникають не тільки коли є війна, тому згадка про війну у відгуці ну зовсім недоречна.
В нормальном банке все разблокировалось бы автоматически сразу при поступлении средств.
И что это вообще за прикол с блокированием средств? Есть лимит предусмотренный для пользования. Что это еще за блоки поверх уже имеющихся условий?
Бред полнейший.
И что это вообще за прикол с блокированием средств? Есть лимит предусмотренный для пользования. Что это еще за блоки поверх уже имеющихся условий?
Бред полнейший.
- +
- 0
-
- Эдуард Богач
- 5 апреля 2023, 11:58
- #
— 2 квітня оформив розстрочку, бо терміново потрібно було купити ліки (певно автор їх і придбав 2 квітня, бо терміново потрібно було, так?)
4 квітня знову треба в аптеці розрахуватись. Що, через день потрібно ходити в аптеку чи хтось просто нею прикривається, щоб визвати жалість до себе і додатковий негатив до банку? Ну гаразд, через день так через день. Але ж «4 квітня прийшли кошти для повного погашення», а оплатити з тих коштів в аптеці відразу, якщо вони були на картці іншого банку, або ж ті гроші отримати на картку іншого банку, якщо виводились з якогось ресурсу, і розрахуватись в аптеці(якщо вже так терміново треба було), а тоді вже погасити все в моно?
Оформил 2 т.к лекарства нужны были 2го, верно. 4 Апреля так же нужно было в аптку т.к врач назначил другие лекарства. Разные бывают ситуации и иногда в аптеку нужно ходить через день. Не совсем понял последнее предложение. Деньги мне прислали с другого банка на карту моно, я закрыл лимит + хотел закрыть рассрочки и скупится, в итоге закрыть рассрочки и скупится я не смог.
4 квітня знову треба в аптеці розрахуватись. Що, через день потрібно ходити в аптеку чи хтось просто нею прикривається, щоб визвати жалість до себе і додатковий негатив до банку? Ну гаразд, через день так через день. Але ж «4 квітня прийшли кошти для повного погашення», а оплатити з тих коштів в аптеці відразу, якщо вони були на картці іншого банку, або ж ті гроші отримати на картку іншого банку, якщо виводились з якогось ресурсу, і розрахуватись в аптеці(якщо вже так терміново треба було), а тоді вже погасити все в моно?
Оформил 2 т.к лекарства нужны были 2го, верно. 4 Апреля так же нужно было в аптку т.к врач назначил другие лекарства. Разные бывают ситуации и иногда в аптеку нужно ходить через день. Не совсем понял последнее предложение. Деньги мне прислали с другого банка на карту моно, я закрыл лимит + хотел закрыть рассрочки и скупится, в итоге закрыть рассрочки и скупится я не смог.
Щодо останнього речення
-Виникла проблема з користуванням коштів по картці моно
-Як мінімум є ще картка привату
-Потрібно терміново розрахуватись
Можна отримати кошти на карту привату і терміново розрахуватись, ніж закидати на картку, яка обмежена в користуванні. До того ж, раніше повідомили в підтримці, що «немає можливості робити видаткові операції за карткою»
-Виникла проблема з користуванням коштів по картці моно
-Як мінімум є ще картка привату
-Потрібно терміново розрахуватись
Можна отримати кошти на карту привату і терміново розрахуватись, ніж закидати на картку, яка обмежена в користуванні. До того ж, раніше повідомили в підтримці, що «немає можливості робити видаткові операції за карткою»
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 41.85 | 42.3496 |
| EUR | 49.29 | 49.95 |
| Все курсы банка | ||
https://prnt.sc/hwj7xE_tMZ2B
https://prnt.sc/edwDRwMjmEBO
https://prnt.sc/qYaxdcNPmTV_
4‑го апреля мне приходят деньги для полного погашения кредитного лимита, и всех рассрочек на общую сумму около 10к
Кредитный лимит я погашаю, уменьшаю его до 0, захожу в раздел рассрочку и мне выбивает ошибку, что я не могу его погасить, тут и начинается интересная история с ТП, т.к они работают как ленивцы и будто специально оттягивают время
https://prnt.sc/s5WzJ4jBcOQ5
https://prnt.sc/tDlKnKb1E_SY
Они долго собирали информацию чтобы сказать что банк отказывается со мной работать
https://prnt.sc/xfRv-TIhS4nt
Я согласился вывести средства на что они сказали что банк сначала закроет рассрочки и потом можно будет писать заявление. Но банк до сих пор не закрыл рассрочки, хотя я не думаю что это очень долго делать, т.к мне ТП сказала что поддержка занимается этим 24/7
https://prnt.sc/HVJYREX2q0pH
https://prnt.sc/Y99vfhRt-yTe
https://prnt.sc/vRAxu27QG6vz
https://prnt.sc/hc-FCVjcahmn
https://prnt.sc/t0bV6ahPQK0u
Моно банку все равно что в стране сейчас идёт война, он задерживает деньги и не понимает что это могут быть единственные средства для выживания сейчас
Обов'язково перевіримо діалоги зі співробітниками та проведемо роботу над помилками
Дійсно, на жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку
Колеги повідомили вам у месенджері інформацію по розстрочкам та переказу коштів на рахунок в іншому банку