Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Негативний досвід лояльного кліента

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
vladair 11 ноября 2022, 21:40
Не думав що буду писати негативний відгук, але таке ставлення монобанка дуже дивує. Користуюсь банком з 2018 року як основною картою. Останній рік був активний кредитний ліміт 40 тис. грн та оплата частинами, яку я використовував. При користуванні цими опціями, жодного разу не прострочив платіж, завжди повертав в межах пільгового строку. В Червні 2022, банк вирішив обнулити мій кредитний ліміт без будь-якої причини. За останні 5 місяців, я декілька разів звертався до підтримки з проханням підняти ліміт, та кожного разу я отримував відповідь що потрібно більш активно користуватися карткою. Я 5 місяців поспіль подаю заявку та банк її відхиляє. Кожного місяця я користуюсь карткою як основною: після отримання зарплати, одразу її переводжу до монобанку; маю два відкритих депозита; завантажив офіційну довідку про доходи; додав документи на авто; довідку с зарплатної картки іншого банку. Але кожного разу, відповідь була однаковою: користуйтеся карткою більш активно. Я не має кредитів в інших банках та максимально активно використовував послуги монобанка, все виплачував в строк, але банк, нажаль, не зважає на це увагу.

Коли я дивлюсь на своїх знайомих, які навіть менше користуються банком, не мають депозита, мають менший дохід, не завантажували довідки про доходи та мають кредитний ліміт в 80 000 грн, в мене виникає тільки одне питання: як банк може так відноситись до лояльного клієнта. Мені дуже симпатизує філософія банка, але за останні 5 місяців, мої думки з приводу банка почали змінюватись. Сподіваюсь працівники банка побачать мій коментар та зможуть допомогти в вирішенні цієї ситуації, а також оцінка зміниться з 3 зірок до 5.
monobank
Ответ банка
12 ноября 2022, 9:43
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні

Комментарии - 5

+
0
vladair
vladair
12 ноября 2022, 12:54
#
Відповів вам в особисті
+
+9
vladair
vladair
12 ноября 2022, 23:02
#
Нажаль нічого не змінилось, банк відповів так само, ліміт 0, користуюсь банком активно, але доведеться це змінювати… Дуже здивований що банку взагалі байдуже на лояльних клієнтів.
+
0
vladair
vladair
12 ноября 2022, 23:10
#
Залишилось одне запитання, чому кредитний ліміт поставили 0? Яких документів не вистачає щоб його повернути? Це питання до банку, на які я хотів би отримати відповідь.
+
0
Олексій Герасименко
Олексій Герасименко
15 ноября 2022, 8:22
#
Напевно прийшов час прощатися з недобанком і шукати альтернативу аск може це і на краще,кредитне ярмо цеине є добре ,віддавати всеодно свої гроші,а з депозитами проблем немає зараз ,варіант багато
+
0
natashaGra
natashaGra
14 ноября 2022, 12:28
#
Тоже самое в Привате, активно пользуйтесь картой. Очумели прям, каждую секунду что-ли пользоваться???
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.35 40.7997
EUR 43.15 43.85
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.35 40.7997
EUR 43.15 43.85
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Негативний досвід лояльного кліента