Закрили рахунки і відмовили в обслуговуванні без будь-яких на те причин
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 10
Как раз таки это правило должны использовать все компании в любых сферах, а не терпеть особо одаренных с короной величия на голове. Если вы компании не нравится то компания отказывает что очень логично даже.
- +
- +14
-
- SergeyNina
- 14 октября 2022, 9:17
- #
Странное решение банка, при обороте по карте в таких объёмах 25 000−70 000 в месяц с марта 2022 вы должны были предоставить справку о доходах и все, банк и так получал от вас хорошую комиссию за обслуживание. Теперь главное чтобы остаток средств вернули.
Жодних запитів зі сторони банку не було протягом всього терміну обслуговування.
Якби такий запит був зі сторони банку, я б без проблем і вагань його задовільнив.
Всі кошти які я заробляю проходять через банк (не Монобанк) всі податки вчасно та і в повному обсязі платяться.
Залишок повернули протягом 15хв після мого прохання.
Якби такий запит був зі сторони банку, я б без проблем і вагань його задовільнив.
Всі кошти які я заробляю проходять через банк (не Монобанк) всі податки вчасно та і в повному обсязі платяться.
Залишок повернули протягом 15хв після мого прохання.
- +
- +28
-
- SergeyNina
- 14 октября 2022, 9:19
- #
В принципе вы ничего не потеряли, у других банков тоже самое по тарифам только приложение хуже немного.
Я теж думаю що нічого особливо не втратив. Мене більше турбує моральний аспект. Я ніч не спав перебираючи різні варіанти (що могло банк змусити припинити співпрацю зі мною на завжди) Відчуття таке, наче замість останнього донату для Притули/Стерненка, гроші були надіслані на дрони для Орків.
- +
- +13
-
- SergeyNina
- 14 октября 2022, 16:31
- #
У банка нет морали, есть только алгоритмы и все. Почему отказ в обслуживании у моно может быть варианты такие:
1. Два и больше приложения на одном устройстве. Вход в приложение с эмулятора андроид (vmos)
2. Вход в две или больше учётных записей монобанка с одного устройства.
3. Крипта, казино, ставки на спорт, криптобиржи.
4. Не предоставление документов по требованию финмониторинга.
5. Проблемная прописка, место работы. Но это большая редкость.
Жаль, вам банк врят ли раскроет почему отказ в обслуживании.
От отказа в обслуживании вы ничего не потеряли, у минимум пяти банков точно такие же карточные продукты при чем ещё лучше
Все так.
Після публікації мого відгуку, відбулася переписка з банком в ПП.
Як результат:
1. Монобанк вибачився за дану ситуацію
2. Було роз’яснено що блокування сталося через помилку банка
3. Знято всі обмеження з моїх рахунків
4. Пообіцяли провести роботу над помилками
Після публікації мого відгуку, відбулася переписка з банком в ПП.
Як результат:
1. Монобанк вибачився за дану ситуацію
2. Було роз’яснено що блокування сталося через помилку банка
3. Знято всі обмеження з моїх рахунків
4. Пообіцяли провести роботу над помилками
- +
- +24
-
- Олексій Герасименко
- 16 октября 2022, 11:13
- #
А чого тут дивуватися це не банк,це недобанк,позавчоро тупо заблокували вхід в додаток і напевне карту ,при вході в додаток пише зверніться в службу підримки,при зверненв нічого пояснити не можуть ваша кредитка працює на погашення заборгованості ,тільки одне питання у мене яка може бути в мене заборгованість коли діє пільговий період на даний час,неадекватна поведінка недобанка та некомпетентність служби підтримки мене шокувала чесно кажучи ,тепер сто разів подумаю чи мати справи надалі з такою неблагонадійною шарашкиною канторою
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 40.35 | 40.7997 |
EUR | 43.25 | 43.85 |
Все курсы банка |
Пропав доступ до мобільної аплікації, при спробі з’ясування що трапилось, отримав відповідь від «служба турботи monobank».:
«ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку. На основі накопиченої інформації з різних джерел банк прийняв рішення про відмову в подальшому обслуговуванні.»
На всі мої спроби прояснити ситуацію або розібратись даній в причині даного рішення оператор повторював непробивні тези, зразка:
— «банк може відмовити в обслуговуванні без пояснення причини», «Я не можу надати вам більше інформації…»
і особливо фраза яка мене просто поставила в ступор:
-«Я розумію, що ваші очікування не збігаються з реальністю, але допомогти ніічим не можу…»
Даним вчинком Монобанк знівелював всі роки позитивного досвіду співпраці.
Також оператором було доведено до мого відома, що Монобанк ніколи не обслуговуватиме мене ні як фізичну ні як юридичну особу (без жодного пояснення даної позиції)
Від себе скажу що дана карта використовувалась виключно при повсякденних розрахунках (продукти, пальне, будматеріали, донати на ЗСУ…), завжди виключно власні кошти. В місяць поповнялась на суму 10−70 тис грн на місяць (в середньому 25тис.грн/міс)
Жодних незаконних дій чи бодай намірів з моєї сторони як клієнта ніколи не було.
Вважаю дану ситуацію ненормальною, а вчинок банку неадекватним.
Даною дією імплементованою в даний спосіб, банк змусив мене відчути себе абсолютно безправною нікчемою.
Це не є нормальною лінією комунікації з клієнтом, типу, ви йдете нахрін тому, що 1. Ми так вирішили
2. Ми не будемо Вам пояснювати причину нашого рішення
3. Ми так вчиняємо бо це прописано в наших «Умови і правила обслуговування» і відповідно ми можемо так вчинити…
П.С.
Нікому не бажаю пережити описаний досвід.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні