Відмовляються в обслуговуванні
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
Что нужно делать чтобы получить статус в банке:
«На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку. На основі накопиченої інформації з різних джерел банк прийняв рішення про закриття вашого карткового рахунку та відмову в подальшому обслуговуванні»?
Из интересного чел специально зарегистрировался на минфине.
«На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку. На основі накопиченої інформації з різних джерел банк прийняв рішення про закриття вашого карткового рахунку та відмову в подальшому обслуговуванні»?
Из интересного чел специально зарегистрировался на минфине.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 40.47 | 40.9702 |
EUR | 43.35 | 44.0005 |
Все курсы банка |
На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку. На основі накопиченої інформації з різних джерел банк прийняв рішення про закриття вашого карткового рахунку та відмову в подальшому обслуговуванні.
З повагою, команда monobank»
Ось з цього почався мій день)Словом, причини немає, на карті переводів майже не було, сімку не міняв, нікуда не переїжав.Просто відмовили.Но це ще не все, дали можливість вивести кошти з карти (Вже обрадувало)но, потім я вирішив розібратися, пройшло близько 3години.Висновок ось такий
Взяли ІПН, закордонник, паспорт, (кожний саппорт брав різне) і словом всі в кінці писали звернктися на гарячу лінію, де відразу ж говорили після привітання, вам відмовленно.Банк був чудовим до цієї ситуації, надіюсь тут поможуть рішити проблему.