Минфин - Курсы валют Украины

Установить

МОНОБАНК - негативний досвід роботи з банком фізичної особи-підприємця

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Лариса Шестакова 30 августа 2022, 12:56
Особисто я є клієнтом банку другий рік, рекомендувала всім друзям. Подобалась пропозиція для ФОПів, особливо така функція як «Бухгалтерський кабінет». І після довгих рекомендацій, мій ФОП нарешті став клієнтом монобанку. Вчора з ранку зробили перший платіж 800000 грн: перерахували власні кошти з рахунку ФОП Приватбанку на рахунок ФОП монобанку. І тепер невідомо коли ці кошти дійдуть на рахунок. Неодноразово звертались до служби підтримки. На відміну від інших банків, тут немає можливості співпрацювати з окремим менеджером для вирішення проблемного питання. Потрібно кожно разу новому менеджеру пояснювати суть проблеми і чекати поки він зможе щось пояснити. Довідатись чи прийшли затребуванні документи для фінмоніторингу і чи влаштовують вони банк неможливо, кожного разу новий менеджер повідомляє: чекайте, ваше питання розглядається. Особливо незрозуміла і нелогічна функція «Бухгалтерський кабінет». Якщо підприємець дозволив бухгалтеру робити платежі, то банк чомусь не дозволяє бухгалтеру дозволити довідатись чому кошти не надійшли на рахунок, які документи потрібні для проходження фінмоніторингу. І для вирішення цих питань підприємець особисто повинен звертатися в банк і витрачати свій час. Крім того, кошти не просто заблоковані, як в інших банках, для проведення фінмоніторингу, вони взагалі не потрапили на рахунок. Прохання повернути кошти в Приват теж відхиляють. Отже, якщо підприємець звик, що в нього в банку є менеджер, який в разі чого йому допоможе і поясне, і що фінансові проблеми вирішує його бухгалтер, то це банк не для нього. І якщо вам потрібні кошти для підприємницької діяльності, а не для того щоб вони невідомо скільки знаходились в банку, то монобанк теж не рекомендую. І тим хто цінує свій час теж не до цього банку.
monobank
Ответ банка
monobankua 30 августа 2022, 13:08
Приносимо вибачення за негативний досвід при зверненні до підтримки. Ми завжди намагаємося надавати тільки якісний сервіс.
Для уточнення даних, написали вам в особисті повідомлення

Комментарии - 2

+
0
zig4free
zig4free
30 августа 2022, 13:30
#
О божечки — ты свои деньги с ФОП на ФОП счет переводил? Мало финмона банка — так тут еще налоговой будешь доказывать, что это был не Доход.
+
0
Danilich
Danilich
30 августа 2022, 15:45
#
Что вы там курили? в приваде бизнес и не только, можно подключать аккаунт буха с разными полномочиями, а в моно тащат фоп только люди не дружащие с головой и деньгами
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.37 40.7997
EUR 43.65 44.3498
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.37 40.7997
EUR 43.65 44.3498
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / МОНОБАНК - негативний досвід роботи з банком фізичної особи-підприємця