Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Депозит по спадщині, який не виплачують з 03.08.2022

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Alennnka 8 августа 2022, 11:13
Доброго дня! Спеціально зареєструвалася тут, тому що вже не має сил писати в call-центр Монобанк, тому що мало того там ні чим не допомагають, так і не пояснюють в чому причина невиплати депозиту. Моя історія: 12.11.2021 року я отримала документи на право володіння депозитом за спадщиною. 16.11.2021 року всі документи були надані в банк і банк повідомим, що все в порядку і вони можуть виплати мені депозит у любий момент або після закінчення його дії, а саме 03.08.2022 року. Я вибрала варіант в день закінчення терміну депозиту, оскільки не мала потреби в цих коштах. Тоді в банку попросили нагадати про перерахування депозиту в день закінчення. Я сказала, що обов‘язково повідомлю і попросила, щоб вони більше не пролонгували даний депозит. 02.08.2022 року я написала в банк про перерахування депозиту мені на рахунок 03.08.2022 року. Мені відмовили в цьому проханні, і сказали написати їм 03.08.2022 року в день закінчення депозиту. Мені це будо дивно і неприємно, що я повинна кожного дня щось писати и просити, невже в них не фіксується заявка по кожній ситуації у клієнта. Ну це таке. Далі 03.08.2022 року я пишу їм знову прохання про перерахування депозиту по спадщині мені на рахунок. Вони приймають цю заявку і далі починається цікавий період — невиплата депозиту мені по даний момент, коли я пишу даний відгук. Кожного дня вони мене кормлять відписками, що моя заявка у їх колег і вони не можуть повідомити мені термін її виконання. Кожного дня вони вибачаються і відписуються від мене стандартними фразами, не пояснюючи жодної причини невиплати. 05.08.2022 року при моєму звернені мені написали, що дана заявка обробляється впродовж 2 робочих днів. З 03.08.2022 року 2 робочі дні вже давно пройшли. Вони самі собі суперечать і надають неправдиву інформацію. Прошу допомогти у найскорішому вирішенню даної проблеми і нехай Монобанк пояснить, як можливо таке відношення до клієнта, який вже багато років є постійним клієнтом Банку і жодних нарікать з могу боку до Банка не було, тай навпаки з боку Банка до мене. Дякую! Ps: всі підтверджуючі документи під кожне моє слово в мене є.
monobank
Ответ банка
8 августа 2022, 15:26
Приносимо вибачення, що вирішення питання зайняло стільки часу
На поточний момент, кошти вже на вашому рахунку

Комментарии - 1

+
0
kotmonobankin
kotmonobankin
9 августа 2022, 10:38
#
Вот как я получал депозит в протухшем укрэксимбанке по наследству:
поехал в отделение, взяли оригиналы свидетельства на наследство на проверку юр.отделом, на следующий день менеджер банка позвонила предложила приехать дальше оформляться, приехал в кассу забрал % с депозита и написал заявление от отказа от пролонгации. В срок окончания депо забрал деньги в кассе наличкой, в целом провел в банке 15 мин на подпись бумажек и закрытие счетов
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.92 42.3693
EUR 49.3 49.98
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.92 42.3693
EUR 49.3 49.98
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Депозит по спадщині, який не виплачують з 03.08.2022