Дякую співробітнику Данилу за допомогу!💪💪💪
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
Так рівень карти тут і так ні до чого, мені наприклад пасує те що платина при поповненні через ibox не обмежена 5000. Кредитний ліміт після його скасування в лютому мені теж надали після мого звернення та їхнього розгляду мого питання, десь протягом годин 5. А скорінгова модель яка враховує 1000 параметрів це сумнівна відповідь або шаблонна, ну яка модель під час війни та що вона враховує? Роботи в більшості немає, авто та нерухомість це так собі бо зараз воно є а через годину немає, розглядати саму людину потрібно… тобто чесність та порядність і відповідальність за свої слова і дії.
- +
- +60
-
- dizzbalanser22
- 24 июля 2022, 18:38
- #
Если приложить карту к терминалу, то можно пополнять больше 5000. Уровень карту здесь не решает
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 41.85 | 42.3496 |
| EUR | 49.29 | 49.95 |
| Все курсы банка | ||
24.07 близько 06:00 звернувся в чат звичайної підтримки із зовсім іншим питанням, де відповідав Данило.
Додатково вирішив запитати за ліміт. Не знаю, яку монобанківську магію він використав, але узгодив варіант перенесення частини кредитного ліміту на ліміт розстрочки.
Почекав трохи, і ліміт реально перенесли на відміну від ситуації 23.06.
Хлопець пояснив, що можливість перенесення не була доступною під час мого попереднього звернення (респект такому ставленню до колег).
Нагадав мені часи бета-тестування, коли підтримка була обтяжена кількістю звернень, і ти міг спокійно обговорити з людиною доставку карток/довідок із мокрою печаткою дронами.
Такі випадки доводять, що важлива зацікавленість людини вирішити питання, а не рівень картки.
Данило — Сміливість допомагати, коли ти цього потребуєш.