Клієнтоорієнтованість шкутильгає
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
Нужно брать именно дебентную карту, тогда намного проще
Отримав дивне повідомлення в додатку монобанк- типу ви з нами три роки і зробили стільки-то транзакцій, заходів в додаток, отримали які бонуси і т.д. Але не пропонують поставити оцінки за все це, чи задоволений я вашої статистикою? Ні, я вважаю ії зайвою для клієнтів, на жаль це і є основним мінусом банку, який робить статистику без врахування чи задовольняє вимогам клієнтів. За три роки ставлю вам 5/10. Але вам же байдуже).
- +
- 0
-
- Андрій Taran
- 16 сентября 2022, 17:31
- #
Сьогодні банк, все ж, пішов мені на зустріч і відновив послугу розстрочки Дякую!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 41.85 | 42.3496 |
| EUR | 49.29 | 49.95 |
| Все курсы банка | ||
Однак, станом на сьогодні залишається малесенька образа на банк за те, що «не чує» мене, як одного з найвідданіших його клієнтів, який станом на січень 2022 року входив у топ 5555 найактивніших, за що отримав від банка матеріальну подяку.
Так ось, незважаючи на те, що я жодного разу за 5 років користування кредитною лінією та 72 розстрочками не допустив будь — яких прострочень, банк все ж обнулив мій ліміт на розстрочки у березні 2022 року.
Внаслідок такого одностроннього безпричинного скасування ліміту (так, я знаю умови обслуговування, що банк мав право так робити!) я у воєнний час залишився зі 6 розстрочками, кожного місяця по яких довелося погашати по 6700 грн., що я і роблю по сьогодні, а також із заборгованістю по кредитній лінії, яку я теж стараюся обслуговувати без негативних наслідків для мене та банку.
Незважаючи на те, що я неодноразово письмово звертався до банку з проханням відновити ліміт з метою достроково закрити попередні розстрочки і відкрити одну нову, щоб зменшити загальний місячний платіж по розстрочках та зменшити, за рахунок такої розстрочки, розмір встановленого кредитного ліміту по карті, банк на всі звернення реагував формально, без будь — якого бажання дійсно допомогти у ситуації, що склалася. Шкода, що банк, незважаючи на наші довготривалі взаємовигідні відносити, так поступає. Все ж, надіюся на його розуміння та можливість знайти взаємовигідне рішення у ситуації, що склалася!