Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Клієнтоорієнтованість шкутильгає

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Андрій Taran 21 июля 2022, 16:14
Перш за все, хочу висловити подяку творцям та працівникам monobank за дуже крутий банківський продукт та можливість ним користуватися уже майже 5 років. Тому 5 зірок цілком заслужені.
Однак, станом на сьогодні залишається малесенька образа на банк за те, що «не чує» мене, як одного з найвідданіших його клієнтів, який станом на січень 2022 року входив у топ 5555 найактивніших, за що отримав від банка матеріальну подяку.
Так ось, незважаючи на те, що я жодного разу за 5 років користування кредитною лінією та 72 розстрочками не допустив будь — яких прострочень, банк все ж обнулив мій ліміт на розстрочки у березні 2022 року.
Внаслідок такого одностроннього безпричинного скасування ліміту (так, я знаю умови обслуговування, що банк мав право так робити!) я у воєнний час залишився зі 6 розстрочками, кожного місяця по яких довелося погашати по 6700 грн., що я і роблю по сьогодні, а також із заборгованістю по кредитній лінії, яку я теж стараюся обслуговувати без негативних наслідків для мене та банку.
Незважаючи на те, що я неодноразово письмово звертався до банку з проханням відновити ліміт з метою достроково закрити попередні розстрочки і відкрити одну нову, щоб зменшити загальний місячний платіж по розстрочках та зменшити, за рахунок такої розстрочки, розмір встановленого кредитного ліміту по карті, банк на всі звернення реагував формально, без будь — якого бажання дійсно допомогти у ситуації, що склалася. Шкода, що банк, незважаючи на наші довготривалі взаємовигідні відносити, так поступає. Все ж, надіюся на його розуміння та можливість знайти взаємовигідне рішення у ситуації, що склалася!
monobank
Ответ банка
monobankua 21 июля 2022, 18:33
Для уточнення даних, написали вам в особисті повідомлення

Комментарии - 5

+
0
Ans
Ans
22 июля 2022, 17:28
#
Нужно брать именно дебентную карту, тогда намного проще
+
0
kingcity
kingcity
26 июля 2022, 23:59
#
У мене дві іменні картки — чорна і біла. Щось не дуже помагає…
+
0
Rancho
Rancho
23 июля 2022, 9:04
#
Отримав дивне повідомлення в додатку монобанк- типу ви з нами три роки і зробили стільки-то транзакцій, заходів в додаток, отримали які бонуси і т.д. Але не пропонують поставити оцінки за все це, чи задоволений я вашої статистикою? Ні, я вважаю ії зайвою для клієнтів, на жаль це і є основним мінусом банку, який робить статистику без врахування чи задовольняє вимогам клієнтів. За три роки ставлю вам 5/10. Але вам же байдуже).
+
0
Андрій Taran
Андрій Taran
16 сентября 2022, 17:31
#
Сьогодні банк, все ж, пішов мені на зустріч і відновив послугу розстрочки Дякую!
+
0
kingcity
kingcity
16 сентября 2022, 17:49
#
Мені також. Хоча і у значно меншому розмірі, ніж до початку війни.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.85 42.3496
EUR 49.29 49.95
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.85 42.3496
EUR 49.29 49.95
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Клієнтоорієнтованість шкутильгає