Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Один swift переказ «загубився», другий потенціально також можна вважати «загубленим»

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Yaroslav113 13 июля 2022, 17:25
Вже декілька місяців мій керівник із США відправляє однакову сумму з одного й того ж рахунку на мій рахунок. Кошти завжди зараховувалися день в день.

05.07.2022 мій керівник знову, за шаблоном, відправив мені, як і іншим коллегам (які не є користувачами монобанку) платіж.

05.07.2022 всім моїм коллегам зарахувався платіж, без затримок.

Станом на 13.07.2022 статус мого свіфта у банку відправника «processed», а у монобанку — «Якщо ж платіж нам надійде, ми обов’язково зарахуємо його або зв’яжемося з вами для уточнення інформації».

Поки не пройшло 5 робочіх діб, писали «очікуйте 5 робочіх діб. Якщо платіж вам не надійде — зверніться до нас, ми зробимо все, щоб допомогти».

Коли ці 5 робочіх днів минули, монобанк пише, що з запитом на розшук треба звертатися до банка відправника.

Банк відправник каже «платіж ми обробили в день відправки. Звертайтесь до банка отримувача — в них є можливість відстежити платіж».

Бентеже образу декілька тез:

1. Моїм коллегам в інші країни платіж надійшов одразу, і тільки мій платіж хутко зник.

2. Невже така потужна фінансова установа, як банк, у 2022 році не має інструментів для контактування та відстеження вхідних міжнародних переказів?

3. Почитав відгуки користувачів різних українських банків в інтернеті за останні декілька місяців: доволі багато людей скаржуться на «зниклі» свіфти. Банки не допомагають, та, зі слів людей, ще й дизорієнтують.

4. І саме головне: вчора відправник, через брак часу розбиратися, відправив мені ще один переказ. Статус нового переказу в банку відправника «processed». Сьогодні його немає. Я не вірю в казки про «5 робочіх діб».

Як я можу утримувати рахунки та платити податки в Україні, якщо найвідоміші банки моєї Батьківщини плювати хотіли на всіх і все?
monobank
Ответ банка
14 июля 2022, 10:10
Нам прикро, що виникла така ситуація
На жаль, дійсно платіж на наші рахунки не надходив
Написали вам детальну інформацію в особистому повідомленні

Комментарии - 2

+
0
Yaroslav113
Yaroslav113
13 июля 2022, 21:46
#
В пості помилився — перший swift відправили 05.07.2022
+
0
Minfin
Minfin
15 июля 2022, 13:18
#
Доброго дня.
У ваш відгук було внесено відповідну правку.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.85 42.3496
EUR 49.29 49.95
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.85 42.3496
EUR 49.29 49.95
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Один swift переказ «загубився», другий потенціально також можна вважати «загубленим»