Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

заблокували карту , та відмовились як від клієнта

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
xhrechechka 15 июня 2022, 14:03
Шановний monobank! Звертається до тебе одна з небагатьох дійсно відданих клієнтів цього банку (користувалась послугами 4 роки), мене наскільки образила і принизила ситуація, яка сталася зі мною 30.04.2022 року, а саме мені відмовили в обслуговуванні без будь-якої причини і заблокували мою карту і навіть без повідомлення та смс, після чого я залишилася без грошей на тиждень під час війни, отримала нервовий зрив (цікаво ви оплатите мені лікування?), я вирішила вивчити всі положення та правила вашого банку і у мене не сходиться нууу зовсім …
за пунктом 6.3.1 який ну постійно у ваших коментах то:
Банк має право на 30.04.2022 (де я ще була клієном)
6.3. Банк має право:
6.3.1. Відмовити Клієнту у випуску, активації, перевипуску або розблокуванні Платіжної картки, а також у наданні / відновленні Кредитного ліміту на свій розсуд і без вказівки причин.

АЛЕ що до положення де банк має таке право, що може заблокувати карту без поясненя та причини? у цьому пункті умов саме цього положення не має.

Перечитавши декілька разів умови та положення договору банку, в мене не було жодного пункту де я не маю права знати причини «чому»?
Мені здається, що я знаю умови та положення, зміни та ін., краще аніж багато хто з ваших співробітників, які ну дуже довго відповідали мені та уточнювали якісь питання, які займають ну максимум 5 секунд.

АЛЕ, не дивлячись на це хочу запропонувати Вам зробити своїм клієнтам деякі оновлення, які зможуть полегшити ваше життя і не блокувати людей через дрібниці в такий важкий період для українців!
1. Було б дуже кльово, якщо ви дійсно піклуетесь про безпеку кліентів, не надавати змоги зайти з іншого пристрою без фото! Це дуже зручно і шахраї не зможуть зайти через будь-який пристрій маючи телефон клієнта.
2. При заблокованні та подальшій відмові, надати кліенту змогу скористуватись банком в перший день заблокування, зняти свої кошти і не чекати по 6 днів у період війни, коли банально можна померти с голоду (ви ж цього не хочете)
3. проводьте більше корисних опитувань! креативні люди, та просто звичайні люди з народу, мають багато простих ідей та прохань, які зможуть ще більш покращити систему моно
4. вважаючи себе котиками, надсилайте повідомлення про те що кліент не являеться більше кліентом вашого банка, бо це може статися у самий скрутний момент.
Тож Моно, відповіси мені чому так? І краще будьте не котиками, а людьми! Бо нажаль стан здоров‘я людини та те, чи зможе вона купити щось аби надати допомогу ЗСУ можете залежити саме від Вас …
monobank
Ответ банка
15 июня 2022, 15:07
Розуміємо, що ситуація неприємна
Банк приймає виважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Ваші пропозиції ми передали на розгляд. Дякуємо!

Комментарии - 5

+
0
Jokets
Jokets
16 июня 2022, 12:41
#
Дрібниці? Ну просто так ничего не бывает ведь, значит по карте какие-то левые обороты были
+
0
Олексій Герасименко
Олексій Герасименко
19 июня 2022, 17:41
#
Просто не потрібно діло мати з обисраними котиками ось і все
+
0
User24on7
User24on7
14 ноября 2022, 13:33
#
Вот и у меня вчера была аналогичная ситуация. Никаких левых оборотов на карте небыло совершенно. Если это можно назвать левым оборотом, то я сбрасывал себе по пару тысяч на продукты, но деньги получены вполне легальным образам — на официальной работе, но на карту Альфа-банка. Разве так делать нельзя? Прежде чем писать: «»
+
0
Nazar Vintoniak
Nazar Vintoniak
28 июня 2022, 14:37
#
Сьогодні сталася аналогічна ситуація, жду поки повернуть гроші, шо можна сказати, монобанк це банківська послуга, а не банк, не забувайте
+
0
User24on7
User24on7
14 ноября 2022, 13:44
#
«Ну просто так ничего не бывает ведь» перечитайте огромное количество подобных отзывов. Банк не объясняет причин, понимаешь? Им плевать сколько ты пользовался их банком. Они не спрашивают квитанцию или происхождение этих денег… Они, просто блокируют и не предупреждают об этом. Вчера в магазине у меня не прошло две попытки оплаты с личных средств! Не кредитных, а личных. Мне пришлось оставить свои покупки и идти решать что произошло, т.к в телефоне НФС нет, а деньги только на моно были. Никто не предупредил и никто не пытался в чем-то разобраться. Как мы все видим, то они даже причин не озвучивают. Я тоже думал что карты «просто так» не блокируют, но вот попал в такую ситуацию и поменял своё мнение. Возможно, это какая-то ошибка, но я не слышу внятных ответов от моно, они не пытаются разобраться.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.85 42.3496
EUR 49.29 49.95
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.85 42.3496
EUR 49.29 49.95
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / заблокували карту , та відмовились як від клієнта