Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Банк відмовляється видати мені мої гроші

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Ivan1795 1 июня 2022, 21:17
Історія така, вже як більше року займався віртуальними активами, про що з самого початку повідомив монобанк про це, і вони мене запевнили, що в цьому немає жодних проблем, адже сам банк розробляв картку для покупки біткоїну і т.д. Діяльність вів легально, при цьому відкрив фоп, у банку відкрив рахунок фоп, для прозорої діяльності, всі зобов’язання з податків сплатив у встановлений термін. За цей час було багато абсурдних заяв від їхньої служби підтримки, наприклад те, що мені кажуть що я перевищив ліміт по картці на зарахування від третіх осіб, але при тому, що всі платежі мені надходили на рахунок фоп, а на карту жодного платежу від третіх осіб, іноді підтримка відразу розуміла, що вони помилилися, іноді взагалі годинами морочили голову, а за підсумком говорили вибачте. Неодноразово надходили запити на підтвердження джерела доходів і т.д., завжди надавав необхідні документи та пояснення, і весь цей час більше року банку влаштовувала моя діяльність з віртуальними активами. Був випадок 15.01.2022 надійшло повідомлення, що по карті помічені множинні перекази від різних людей, надайте документи і т.д., написав на підтримку, тому що надходження були на рахунок фоп, не на карту. Потім мені відповіли що запит помилковий, на даний момент у банку немає до вас питань, і все б нічого, але минулого тижня прийшло повідомлення, що я не надав документи за тим запитом, який як мені відповіли їхні співробітники, був помилковим. Після чого мені все заблокували, потім я їм усі документи надав, так само декларацію надав, але мені в чаті сказали, що це не та декларація, сказали, що б надіслав їм саме таку, як вони мені надіслали в зразку, але суть у тому, що вони знають. що у мене загальна система оподаткування просять мене спеціально надати за їхнім зразком для тих хто на спрощеній системі, і їм категорично не влаштовує те, що я їм відправив, як таке взагалі можна, знаючи що у мене загальна система просити документ який тільки на спрощеній, як таке взагалі можна допускати? Після чого зателефонував їм на гарячу лінію, щоб зафіксувати скаргу на того м’яко кажучи, некомпетентного співробітника, мені потім ще порадили відправити всі ті документи на їхню пошту, що я й зробив. І наступного дня мені приходить повідомлення, що вони не можуть продовжувати моє обслуговування.
І тут ще чергова проблема, на рахунках залишилася велика сума грошей, на запит видати мені всі мої гроші готівкою вони мені відмовили, аргументуючи це тим, що можна переказати тільки на картку іншого банку. Але ж у них у правилах у пункті 10.4.5 чітко передбачено отримання грошей готівкою у відділенні з письмового звернення, я їм написав звернення, з проханням видати мені всі мої гроші, але мені відмовили реєструвати приймати моє звернення, обґрунтовуючи це тим, що я їм повинен писати лише на переказ на іншу карту, що суттєво порушує мої права, вільно розпоряджатися своїми грошима, та порушує правила та умови договору. При цьому отримати адекватну відповідь з приводу того, чому вони ігнорують свої ж правила, а саме пункт 10.4.5, який передбачає отримання готівки, вони мене посилали по колу, з телефону в чат, з чату в телефонну підтримку, і відповіді так і не отримав. Гроші мені так і не віддали, при тому, що сума досить велика. Ідея самого банку супер, послуги супер, а ось із підтримкою та компетентними співробітниками велика проблема. Ось у 98 випадків зі 100 підтримка завжди була не компетентна, і не вирішувала якісь поставлені питання. Дуже шкода, що вони не дотримуються навіть власних правил і умов! Чому монобанк ігнорує умови, а саме пункт 10.4.5? Та чому банк не повертає кошти готівкою, якщо це передбачено діючими правилами?
monobank
Ответ банка
monobankua 2 июня 2022, 21:55
Нам шкода, що така ситуація склалася.
За вашим запитом колеги передали дані.
Ми підготуємо вам офіційну відповідь та відправимо в обумовлений термін

Комментарии - 29

+
0
zig4free
zig4free
1 июня 2022, 21:20
#
Афтар хоть одну сцылку, где банк для крипты?
Много отзывов что из-за крипты у многих клиентов проблемы!
И скорее всего отзывы от тех кто мыл деньги через крипту.

Ну и на счет того что всю сумму выдать не могут и карту другого банка — это брехня! Перевод делается на счет другого банка — могут СЕП-нуть любую сумму.
+
0
Ivan1795
Ivan1795
1 июня 2022, 21:43
#
Ви навіть не прочитали мій відгук! Тому що я писав що хочу отримати гроші готівкою! А мені в цьому відмовляють! Кажуть що тільки переводом на іншу картку, хоча згідно правил та умов 10.4.5 банк має таку можливість, но ігнорує це! Якщо я їм рік по тому говорив та документально підтверджував що займаюсь віртуальними активами, і їх все влаштовувало, то мабудь причина інша, не вважаєте так? Вони б могли одразу сказати що їх це не влаштовую і ще на тому єтапі заблокувати рахунки і тп. Алеж ні, їх все влаштовувало! Та до речі вже навіть підписаний закон про легалізацію віртуальних активів, тому якщо це легально законом, то навіщо блокувати, тим паче чо усі податки сплачую, і кожну операцію можу підтвердити. І вот вам посилання на приклад— https://hromadske.ua/ru/amp/posts/monobank-planiruet-zapustit-integraciyu-s-kriptobirzhej-eto-dast-vozmozhnost-pokupat-i-prodavat-bitcoin
+
0
zig4free
zig4free
1 июня 2022, 21:55
#
Вы начали с брехни!

И вы продолжаете ВРАТЬ и БРЕХАТЬ!

10.4.5. При наявності залишку грошових коштів на рахунках Клієнта, відкритих відповідно до умов Договору, і якщо Клієнт протягом 10 календарних днів після відправлення Банком Клієнту повідомлення про розірвання з ним Договору з ініціативи Банку не звернувся до Банку з дорученням про переказ залишку коштів на рахунках на рахунок Клієнта в іншому банку або не звернувся до відділення Банку за отриманням готівкових коштів, Банк переносить залишок грошових коштів на балансовий рахунок № 2903 та обліковує (зберігає) до часу звернення Клієнта до Банку для переказу на рахунок Клієнта в іншому банку, але не довше, ніж 3 роки з дати перенесення коштів на відповідний балансовий рахунок. У разі видачі грошових коштів у відділенні Банку проводиться заокруглення суми касових операцій за наступними правилами: — сума, що закінчується від 1 до 4 копійок, заокруглюється в бік зменшення до найближчої суми, яка закінчується на 0 копійок; - сума, що закінчується від 5 до 9 копійок, заокруглюється в бік збільшення до найближчої суми, яка закінчується на 0 копійок
А готивка то зачем? Причем от банка в сматфоне? Причем от банка который не берек комиссии за перевод на счета в другие банки?

Пункт 10.4.5 применим в случае закрытия счета — в вашем случае счет еще не закрыт — а скорее всего у финмона банка к вам претензии — как к меняле / мойке на крипте!
+
0
Ivan1795
Ivan1795
1 июня 2022, 22:03
#
Знов ви не прочитали те що я писав! Банк повідомив мене про те що нажаль ми не можемо продовжувати подаль ваше обслуговування. Та при цьому пропонує перевести кошти на інший банк, то вдумайтесь в свої слова. Хто ви такий щоб я вам доповідав навіщо мені готівка і тп.
+
0
zig4free
zig4free
1 июня 2022, 22:05
#
После разрыва договора, вариант только получить на счет в другом банке — перечитывай 10.4.5
+
0
zig4free
zig4free
1 июня 2022, 21:56
#
Https://hromadske.ua/ru/amp/posts/monobank-planiruet-zapustit-integraciyu-s-kriptobirzhej-eto-dast-vozmozhnost-pokupat-i-prodavat-bitcoin
Это не ресурс монобанка!
+
0
Jokets
Jokets
1 июня 2022, 21:39
#
Почему не наличка? Как банк может отдать наличку которую считает возможно не законо полученной? Для этого и делается перевод на другой банк, таким образом это финансовая операция будет видна и сохранится навсегда в системе. Ну, а дальше выдавать или нет эти деньги уже решает тот банк
+
0
zig4free
zig4free
1 июня 2022, 21:45
#
Вообще-то финмон блокирует деньги которые считает незаконными до выяснений обстоятельств — в случае автора — банк дал добро — но такие клиенты ему не нужны — ибо они факают монобанк, с его тарифами, типичное злоупотребление (абуз).
+
0
zig4free
zig4free
1 июня 2022, 22:01
#
10.4.5 применим в случае когда банк разрывает отношение!!! НО!!!

НО!!! вот у афтара отзыва другие проблемы — он попал по финмон банка — который работает с теми кто отмывает деньги — пособничает уклонению от уплаты налогов — спонсированию терроризма и т. п. — крипта удобное средство для осуществления таких целей, причем анонимно!
+
0
zig4free
zig4free
1 июня 2022, 22:01
#
Отзыв изначально построен на брехне и брехней погоняет!
+
0
zig4free
zig4free
1 июня 2022, 22:04
#
Сейчас особо актуален вопрос — а как «активы» афтара связаны с ЭреФией?

Если уж есть связи — то по хорошему нужно было бы приостановить свою деятельность!**
+
+19
Ivan1795
Ivan1795
1 июня 2022, 22:08
#
Zig4free у вас занадто велика кількість коментарів, які не несуть в собі ніякої смислової нагрузки, що доводжує що ви БОТ
+
0
zig4free
zig4free
1 июня 2022, 22:10
#
Перечитывай пункт договора на который ссылаешься 10.4.5. — иди к юристу и т. п. — пиши письма в спорт-лото — но как я вижу банк уже разорвал отношения — и уже правило 10 дней не применимо.
+
+4
Ivan1795
Ivan1795
1 июня 2022, 22:17
#
Та ти напевно самий єрудірованний, що тут за дві копійки коментарі пишеш за для моно банка
+
0
zig4free
zig4free
1 июня 2022, 22:19
#
Ctrl-c + ctrl-v еще с 9x комбинацию выучил
+
+13
Jokets
Jokets
2 июня 2022, 4:52
#
А по факту есть что ответить? Вырвал часть текста из общего пункта правил который лишь выгоден тебе, но если читать его полностью не теряя нити то какую наличку ты вообще требует от банка? Пиши заявление на перевод в другой банк и получай свои деньги только не забывай что тот банк задаст такой же вопрос, а что это за деньги и как получены
+
0
Ivan1795
Ivan1795
2 июня 2022, 9:58
#
Це мабудь ти не читав повністю! А там чітко сказано що якщо у мене є залишок та ще не пройшло 10 днів, після повідомлення про розірвання договогру за ініциатівою банку, то я можу написати звернення на видачу готівки, для подальшої видачі готівки, а далі про заокруглення суми. Це все вказує на те що банк ігнорує такий пунк правил, а також ігнорує права громадян. Одже ви мабудь ще не прокинулися або не уважно читали, адже писати в 4:52 це дуже підозріло, також бачу що ви під кожним другим відгуком залишаєте свої п’ять копійок, тому прошу не пишіть тут свої заказані коментарі. Для мене все ясно що ви бот! Отже дякую!
+
0
aliwka3
aliwka3
2 июня 2022, 13:23
#
Вы хотя бы примерно понимаете что означает слово «бот»?)
+
+15
Danilich
Danilich
2 июня 2022, 22:51
#
То что банк не может выдать наличкой всю сумму — полное вранье
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1172−03

раздел XIV п 148
Поточний рахунок клієнта закривається на підставі його заяви про закриття поточного рахунку, складеної в довільній формі із зазначенням таких обов’язкових реквізитів:
4) реквізитів рахунку, на який перераховується залишок коштів на поточному рахунку клієнта, або вимоги фізичної особи про видачу залишку коштів готівкою;


Киньте эту статью неучам в саппорт и пусть изучают законы, а не пишут чушь. Законы Украины имеют наивысшую силу перед любым бредом прописанным в любых договорах в любой форме
+
0
zig4free
zig4free
3 июня 2022, 8:50
#
Только отношения были разорваны по инициативе банка, а раздел XIV п 148 работает «на підставі його (клієнта)заяви про закриття поточного рахунку»

Ну пусть кинет и дальше дурачка из себя корчит…
+
+15
Danilich
Danilich
3 июня 2022, 11:36
#
Https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/435−15
Стаття 1075. Розірвання договору банківського рахунка

3. Залишок грошових коштів на рахунку видається клієнтові або за його вказівкою чи в порядку, встановленому законом, перераховується на інший рахунок в строки і в порядку, встановлені банківськими правилами.

Изучай закон дальше
+
0
zig4free
zig4free
3 июня 2022, 11:58
#
Учись ссылки давать на правильные «
Повідомлення: Документ не знайдено! Перевірте, будь ласка, правильність параметрів запиту…»
+
0
zig4free
zig4free
3 июня 2022, 12:12
#
По 3 пункту там много условий, и нужен логический разбор всех «або» «чи»
что означает последние слова «і в порядку, встановлені банківськими правилами.«
Какие там правила у монобанка по выплате остатка в случае разрыва договора?

Я не вижу особых проблем дать заявку и перевести остаток на счет в другом банке, именно это банк и практикует, а вот выдача наличных в таких случаях видимо не предусмотрена банковскими правилами — монобанка.
+
0
Danilich
Danilich
3 июня 2022, 12:35
#
Давай подключай уже трилитрового эксперта, посмотрим что уже вы вместе накаркаете. Видно что у тебя даже нету мозгов загуглить закон, если сайт ссылки коверкает — ст. 1075 ЦК
Давай закон где прямо указано, что в случае расторжения со стороны банка договора остаток выводится на счет другого банка и иного способа не существует
+
0
zig4free
zig4free
3 июня 2022, 12:39
#
А как еще писанину «в порядку, встановлені банківськими правилами» можно понимать? Под какими правилами подписывались оформляя счет в монобанке — по таким и будут возвращать? или нет? — вот правилами банка предусмотрено возвращение остатка переводом на счет в другом банке? Как еще? Вроде как закону не противоречит???

Я же говорю тут не юристы, нужно уметь еще правильно читать эти законы… надо еще хоть какое-то образование иметь.
+
0
zig4free
zig4free
3 июня 2022, 12:54
#
А правила банка такие:

«10.4.5. При наявності залишку грошових коштів на рахунках Клієнта, відкритих відповідно до умов Договору, і якщо Клієнт протягом 10 календарних днів після відправлення Банком Клієнту повідомлення про розірвання з ним Договору з ініціативи Банку не звернувся до Банку з дорученням про переказ залишку коштів на рахунках на рахунок Клієнта в іншому банку або не звернувся до відділення Банку за отриманням готівкових коштів, Банк переносить залишок грошових коштів на балансовий рахунок № 2903 та обліковує (зберігає) до часу звернення Клієнта до Банку для переказу на рахунок Клієнта в іншому банку, але не довше, ніж 3 роки з дати перенесення коштів на відповідний балансовий рахунок.»

Хз почему клиент просто не пошел в отделение за наличными?
10 дней с поддержкой общался или что?
А вот если нет возможностей за 10 дней добраться до отделения — это проблема неклиента. А еще в отделении может и не быть необходимая наличка!

Какие-то левые хотелки от банка в смартфоне.
+
0
Ivan1795
Ivan1795
3 июня 2022, 18:10
#
Вы же не знаете ходил ли клиент в отделение или нет, зачем пишете догадки свои? Я был в отделении после того как мне некомпетентные сотрудники сказали что такой возможности нет получить наличные, в универсал банке мне сказали что если вам отказали в обслуживании то мы вам ничем не поможем, можем только звернення принять и передать в соответствующий отдел, и ещё сказали что они к моно не имеют отношение, они могут только выдавать карты и т. д. У них нет доступов к моим счётам, вот такой ответ я там получил, я у них написал обращение на получение наличных. Мне поддержка которая по телефону сначала сказали что вообще нет возможности выдать, потом после того как им сказал об этом пункте, они с кем-то проконсультировались и сказали что извините да действительно можно получить наличными и так как это была пятница, а какое отделение возле меня я не знал, поэтому договорились что они мне перезвонят через несколько минут, так как были ещё нерешенные вопросы по военным облигациям, но после того как я нашёл нужное мне отделение, мне никто не перезвонил, на следующий день мне ещё более не компетентные сотрудники категорически говорили что такой возможности нет и им все равно на пункт правил, после чего в понедельник я и пошёл в отделение где и написал звернення на выдачу наличных, но от банка никакой реакции кроме как мы вам ответим в течении 30 дней, не поступило. Я обобщался с юристами, и мне сказали что правда таки на моей стороне, и выиграть будет легко!
+
0
zig4free
zig4free
3 июня 2022, 18:45
#
А он и не писал. Че? Догадываюсь!
Ну скорее всего договором в вашем случае вряд-ли такое положено — правилами монобанка!

Выигрывайте с юристом — удачи!

Ну вообще я бы не не парился и выводил все на счет в другом банке, т.к. кататься с кучей кеша — это западло…
+
+15
Danilich
Danilich
3 июня 2022, 19:58
#
— нет доступов к моим счётам
— возможности нет получить наличные
— они к моно не имеют отношение

Охренеть и это «розничный продукт» Универсала? Мдааа банк не банк, а непонятно что, а в соседнем отзыве люди по 800К грн ложат в этот банковский суррогат
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.8 42.1905
EUR 49.25 49.7488
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.8 42.1905
EUR 49.25 49.7488
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Банк відмовляється видати мені мої гроші