Не видають валютні депозити, передзамовлення валюти — фікція
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 11
Все так, отменили тоже когда были в дороге в отделение.
Только заказывали на другое отделение.
- +
- 0
- Сергей Шаповал
- 25 мая 2022, 11:36
- #
Підтримка запропонувала переніс замовлення аж на 30−31.05, раніше змоги немає організувати в жодному відділенні Києва
про компесацію дороги мовчать
про компесацію дороги мовчать
- +
- 0
- Сергей Шаповал
- 25 мая 2022, 12:05
- #
Після чергової переписки запропонували зняти в іншому відділенні, домовилися про видачу лише першої частини, решта доступна для замовлення після 30.05
- +
- 0
- Сергей Шаповал
- 25 мая 2022, 17:11
- #
Видали після довго очікування у відділенні, про видачу — окремий квест про довереність
- +
- 0
- Сергей Шаповал
- 25 мая 2022, 17:19
- #
Питання вирішено, але частково
- +
- 0
- Сергей Шаповал
- 25 мая 2022, 18:26
- #
Продовження історії у https://minfin.com.ua/company/monobank/review/286227/
- +
- 0
- Сергей Шаповал
- 25 мая 2022, 19:25
- #
Вище я описував проблему з видачею валютного депозиту.
Опис ситуації було спрощенно — якщо детальніше депозит отримувала моя дружина за довіренністю від мене.
Після оформлення заявки на видачу в телеграм боті уточнював, що потрібно буде взяти дружині, цитую відповідь:
>>>
Знімати кошти за довіренністю можливо тільки у відділеннях Універсал Банку. При знятті коштів в касі Універсал Банку вашій довіреній особі необхідно при собі мати: — нотаріально завірену доверенность- свій паспорт та ІПН, для того, щоб касир міг переконається, що це довірена особа.
>>>
Отже домовились про видачу замовленної суми на інше відділення.
О 13 годині дружина у відділенні.
Співробітники відділення кажуть, що заявка на видачу по довіренності повинна була бути узгодженна наперед через службу підтримки. А саме, вислати їм скан / фото довіренності для розгляду. Сканує співробітник банку та надсилає мені. Дякую.
Лист звісно у папці спам. Направляю у телеграм бот — 13:23.
Відповідь:
>>>
Нам знадобиться приблизно 1 година на перевірку довіреності та підготовку суми. По завершенню зв’яжеться мій колега і повідомить вам, що вже можна підійти у відділення.
>>>
ок, прошу попереджати наступного разу. Дружина їде далі по справам.
13:46 Співробітник відділення:
>>> Добрий день, Вас ще раз турбує Універсал Банк, для зняття коштів, додатково потрібно буде надати нотаріально завірену копію довіреності, яка буде зберігатись в банку. дякую.
>>>
!!!
Опис ситуації було спрощенно — якщо детальніше депозит отримувала моя дружина за довіренністю від мене.
Після оформлення заявки на видачу в телеграм боті уточнював, що потрібно буде взяти дружині, цитую відповідь:
>>>
Знімати кошти за довіренністю можливо тільки у відділеннях Універсал Банку. При знятті коштів в касі Універсал Банку вашій довіреній особі необхідно при собі мати: — нотаріально завірену доверенность- свій паспорт та ІПН, для того, щоб касир міг переконається, що це довірена особа.
>>>
Отже домовились про видачу замовленної суми на інше відділення.
О 13 годині дружина у відділенні.
Співробітники відділення кажуть, що заявка на видачу по довіренності повинна була бути узгодженна наперед через службу підтримки. А саме, вислати їм скан / фото довіренності для розгляду. Сканує співробітник банку та надсилає мені. Дякую.
Лист звісно у папці спам. Направляю у телеграм бот — 13:23.
Відповідь:
>>>
Нам знадобиться приблизно 1 година на перевірку довіреності та підготовку суми. По завершенню зв’яжеться мій колега і повідомить вам, що вже можна підійти у відділення.
>>>
ок, прошу попереджати наступного разу. Дружина їде далі по справам.
13:46 Співробітник відділення:
>>> Добрий день, Вас ще раз турбує Універсал Банк, для зняття коштів, додатково потрібно буде надати нотаріально завірену копію довіреності, яка буде зберігатись в банку. дякую.
>>>
!!!
- +
- 0
- Сергей Шаповал
- 25 мая 2022, 19:26
- #
Надсилаю довіренність підписану електронно-цифровим підписом. Прошу прийняти фізичну копію завірену підписом дружини як альтернативу. Якщо ні — нехай забирають оригінал, видають дружині депозит, але на наступну видачу дружина повинна мати змогу зняти кошти за цим депозитом, в будь-якому відділенні без довіренності, бо вона вже була надана. Прошу, що якщо потрібно мій електронний підпис через систему монобанк — нехай надішлють нотифікацію для схвалення подібну, як при підписанні SWIFT переказу. Теж саме пишу на всяк випадок в службу підтримки — 14:25.
відповідь:
>>>
Щоб у третьої особи була можливість зняти кошти, вам необхідно вивести депозит на картку у валюті депозиту. Саме з неї потім буде зняття коштів, так само без комісії.
>>>
!!! коли сам раніше знімав такого не було.
Перепитую щераз про комісії, можливість зняття в А-Банку інших частин — обіцяють все ок, але замовлення через службу підтримки. Перекидаю кошти — 14:53
>>>
Уточніть точну суму котру зніме довірена особа? Та час коли вона буде на відділені для підготовки суми
>>>
!!!
пишу, умовно 30 хвилин, нагадую суму в переписці вище, звязуюсь з дружиною — вона вже у відділенні.
15:43 сума готова на відділенні, дружина біля каси, співробітник робить запит та очікує коду підтвердження. Дружина запитується мене. Мені нічого в додаток не приходить. Телефоную в службу підтримки. Кажуть, що розбираються.
відповідь:
>>>
Щоб у третьої особи була можливість зняти кошти, вам необхідно вивести депозит на картку у валюті депозиту. Саме з неї потім буде зняття коштів, так само без комісії.
>>>
!!! коли сам раніше знімав такого не було.
Перепитую щераз про комісії, можливість зняття в А-Банку інших частин — обіцяють все ок, але замовлення через службу підтримки. Перекидаю кошти — 14:53
>>>
Уточніть точну суму котру зніме довірена особа? Та час коли вона буде на відділені для підготовки суми
>>>
!!!
пишу, умовно 30 хвилин, нагадую суму в переписці вище, звязуюсь з дружиною — вона вже у відділенні.
15:43 сума готова на відділенні, дружина біля каси, співробітник робить запит та очікує коду підтвердження. Дружина запитується мене. Мені нічого в додаток не приходить. Телефоную в службу підтримки. Кажуть, що розбираються.
- +
- 0
- Сергей Шаповал
- 25 мая 2022, 19:27
- #
16:33 — приходить скасування виплати, яку мене просили зробити. Грошей немає ні на картці, ні на депозиті. Немає всієї суми, а не тієї частини яку знімаємо.
16:41 відповідь зі служби підтримки:
>>> Прошу вибачення за довге очікування, детально перевірили інформацію, на жаль в зв’язку з ситуацією в країні, ми не змогли замовити вам валюту на сьогодні, банк вам повідомив це пуш повідомленням в додатку, прошу вибачення за читуацію яка склалася, ми можемо запропонувати вам зняти суму в інший день, скажіть, бажаєте замовити суму на інший день?
>>>
!!!
Телефоную щераз на гарячу лінію — займаються.
16:55 Дружину кличуть на касу. Знову запит коду. Код знову не приходить. Телефоную на службу підтримки. Прошу надати код мені в телефонному режимі.
17:06. Поки там розбираються дружині видали депозит.
17:11 — віддзвонюються, щоб передати код. Кажуть, що кошти на транзитному рахунку, який не відображається в додатку.
:-)
17:19 — уточнюють чи все добре в телеграм боті.
17:23 — віддзвонюються, що наступного разу потрібно запитувати код в телефонному режимі перед видачею.
Дякую за допомогу. Наступного разу бажаю кращої координації між співробітниками.
Шкода купи згаянного часу всіх задіяних.
Прохання зробити висновки.
16:41 відповідь зі служби підтримки:
>>> Прошу вибачення за довге очікування, детально перевірили інформацію, на жаль в зв’язку з ситуацією в країні, ми не змогли замовити вам валюту на сьогодні, банк вам повідомив це пуш повідомленням в додатку, прошу вибачення за читуацію яка склалася, ми можемо запропонувати вам зняти суму в інший день, скажіть, бажаєте замовити суму на інший день?
>>>
!!!
Телефоную щераз на гарячу лінію — займаються.
16:55 Дружину кличуть на касу. Знову запит коду. Код знову не приходить. Телефоную на службу підтримки. Прошу надати код мені в телефонному режимі.
17:06. Поки там розбираються дружині видали депозит.
17:11 — віддзвонюються, щоб передати код. Кажуть, що кошти на транзитному рахунку, який не відображається в додатку.
:-)
17:19 — уточнюють чи все добре в телеграм боті.
17:23 — віддзвонюються, що наступного разу потрібно запитувати код в телефонному режимі перед видачею.
Дякую за допомогу. Наступного разу бажаю кращої координації між співробітниками.
Шкода купи згаянного часу всіх задіяних.
Прохання зробити висновки.
- +
- 0
- Сергей Шаповал
- 26 мая 2022, 13:00
- #
Сьогодні, звязалися щераз співробітники монобанку — організували видачу, вже отримали по довіренності без пригод другу заброньовану сумму
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 39.45 | 39.8295 |
EUR | 42.28 | 42.8504 |
Все курсы банка |
25.05 вранці виїжджаю на Київ із Житомирської обл.
О 9:45 отримую повідомлення у мобільний додаток, що заявку на видачу скасовано, а я вже на півдорозі до Києва.
Передзвонюю на гарячу лінію — сказали, що заявку скасували, оскільки не вистачає готівки в касі.
на 26.05 — теж скасували.
Сенс тоді в такому передзамовленні? Чому не могли повідомити раніше?
Відділення — м.Київ, проспект Перемоги, 74А, банк: Універсал Банк
Просимо вибачення за незручності
Бачимо зараз колеги знайшли можливість вам видати частину суми.
Вибачте, ми трохи розчарували вас. Ми намагатимемося більше вас не засмучувати.