Все ще кращий, проте є нюанси
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 41.96 | 42.3693 |
| EUR | 49.14 | 49.7389 |
| Все курсы банка | ||
Дійсно банк все ще кращий, якість послуг, нема комісій, нові цікаві банківські продукти. Якщо у вас є ФОП і вам потрібно отримувати пару виплат на місяць — ідеально. Є зарплатна картка. Дуже зручні розсрочки. Застосунок — мега зручний. Питаннь нуль. Проте є питання до підтримки. Дуже вони часто відповідають за скриптом (за виключенням останнього звернення, тому що я сам попросив не закидувати скриптами) задаєшь питання — вони тобі у відповідь кидають фігню заскриптовану, котру потрібно читати. А я не хочу читати, розумієте? Я хочу задати просте питання і отримати просту відповідь. А мої питання були прості, і відповіді там повині такіж. І підтримка відповідає останнім часом дуже довго. Хотілося б щоб не як у всіх, а як у моно. І так, я пишу про підтримку у чаті. Що там на колл центрах не знаю…
Тож для мене зараз все добре, окрім підтримки. Пишу цей відгук не для хейту, а для того щоб стали краще. А взагалі дякую :)
Ми завжди працюємо над покращенням сервісу й хочемо проаналізувати ваші діалоги
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні