Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Несанкціоновані списання від Apple: випадковість чи закономірність?

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
denyszlv5 30 января 2022, 22:49
І так, перед тим як почну я свою історію, кину посилання на такі ж принаймні дві історії від інших клієнтів донедавна такого найкращого і зручного для мене монобанку (https://minfin.com.ua/ua/company/monobank/review/264528/ і https://minfin.com.ua/ua/company/monobank/review/147857/)

Ситуація наступна: 12 грудня з 23:31 до 23:33 було проведено 5 транзакцій в apple pay по 99,99 дол., допоки не спрацював інтернет-ліміт. Звісно, я моментально подзвонив у підтримку монобанка, на що мені порадили звернутися в кіберполіцію. На ранок зв’язалися через чат і повідомили, що перший етап — це очікування повернення коштів від торгової точки. Не гаючи часу, я сам зв’язався з представництвом apple. На моє звернення повідомили, що мого платежу в системі немає. Подумавши, що напевно, платіж був заблокований, я на деякий час заспокоївся та просто очікував повернення коштів.
24 грудня пройшло два тижні, які були відведені на повернення коштів торговою точкою, і монобанк повідомив, що сформував документи на оскарження через платіжну систему. Сьогодні йшов 36 день…

Я прекрасно розумію, що тривалість оскарження становить 60 днів, і що мабуть, зараз багато експертів почне писати в коментарях щодо моїх (не)здібностей гуглити. Однак! у мене величезні питання до монобанку: Моя історія — принаймні третя, яку я зміг знайти лише на цьому форумі. Одна з них сталася 10 грудня, тоді як моя — 12 грудня. І у мене і у ранішезгаданого клієнта було проведено П’ЯТЬ транзакцій за 2 хв. Хіба у такого цифрового банку як вашого немає можливості фіксувати та обмежувати такі підозрілі активності (5 однакових платежів за 2 хв).
Ви зараз можете писати про встановлення мінімального ліміту на оплату в інтернеті, про нерозголошення даних карти третім особам, про звернення в кіберполіцію.
Але єдине, що зараз бачу я, то це велика підозра до безпеки monobankу та невміння робити висновки.
Contra spem spero, що моя історія і історія іншого клієнта матиме гарний фінал, а такі історії будуть останніми як для клієнтів, так і для самого банку.
monobank
Ответ банка
31 января 2022, 17:35
Розуміємо, що ситуація неприємна
Урахувати всі випадки, на жаль, достатньо складно, але ми працюємо над цим, щоб убезпечити якомога більше клієнтів
Всі списання, які відбуваються без 3DS, оскаржуються з високим шансом
Колеги працюють над тим, щоб повернути ваші кошти

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.96 42.3693
EUR 49.14 49.7389
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.96 42.3693
EUR 49.14 49.7389
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Несанкціоновані списання від Apple: випадковість чи закономірність?