І добре, і погано. Цікаві правдиві історії!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 16
- +
- +2
-
- MorningSunshine
- 25 января 2022, 15:54
- #
То спершу треба навчитися читати, напевно, а потім писати. А як і те, і те вмітимете — то і картку кредитну беріть.
- +
- 0
-
- Юрій Мучак
- 25 января 2022, 16:10
- #
А ще є поняття довіри, в тому числі і банку з яким ти маєш договірні відносини і його ПЗ, яке має бути і зручним і інформативним для користувача. А в моєму випадку інформативності було не достатньо в обох випадках.
Информации более чем достаточно на экране, но проще прикинуться дураком и сказать банк виноват.
- +
- 0
-
- Юрій Мучак
- 28 января 2022, 14:40
- #
Простіше прикинутися «дураком» і казати що «достаточно». Достатньо для кого, в яких випадках, як визначити еталонне значення даного терміну, чи можливо це ухвала суду, можливо у вас з самооцінкою проблеми? Прошу ознайомитися з коментарем нижче. Нелолік в ПЗ є і він явний! Не робіть твердження на власному судженні, бо вони працюють виключно для вас.
Оце ви багато написали, але розгорнуто)))))
- +
- +6
-
- Юрій Мучак
- 25 января 2022, 16:10
- #
Зате кожному зрозуміло! ;)
Ахахаха_) Доверчивые отношения.
Клиент хочет чтобы все нахаляву было. Банку нужно заработать.
И вопрос: Когда научишься думать головой халявщик???
Клиент хочет чтобы все нахаляву было. Банку нужно заработать.
И вопрос: Когда научишься думать головой халявщик???
- +
- 0
-
- Юрій Мучак
- 26 января 2022, 9:46
- #
Клієнт хоче зручності користування послугами та повної інформативності. Якщо зі зручністю все ок, то по інформативності є пробіли, які невеликими доробками ПЗ можна звести до мінімуму і для цього вже є рішення.
Стосовно халяви — нажаль сьогодні пересічний українець прагне максимально економити на всьому і причиною цьому є багато факторів.
Стосовно думати — це обов’язковість кожного і вас в тому ж числі, адже Ти-кати можна знайомим! В даному пості я згадав про неуважність в підрахунку, але зауважив те, що користуючись послугою «Оплата частинами» автоматично сприйняв «Рострочку» за дану послугу.
Даний відгук спрямований саме на те, щоб при користуванні додатком від Монобанку клієн звертав увагу на моменти, які є не видимі!
Стосовно халяви — нажаль сьогодні пересічний українець прагне максимально економити на всьому і причиною цьому є багато факторів.
Стосовно думати — це обов’язковість кожного і вас в тому ж числі, адже Ти-кати можна знайомим! В даному пості я згадав про неуважність в підрахунку, але зауважив те, що користуючись послугою «Оплата частинами» автоматично сприйняв «Рострочку» за дану послугу.
Даний відгук спрямований саме на те, щоб при користуванні додатком від Монобанку клієн звертав увагу на моменти, які є не видимі!
Пхаха. Убери стереотипы на «ты». В интернете правил уважение нет. И тыкать я могу спокойно кому хочу.
- +
- 0
-
- Юрій Мучак
- 26 января 2022, 13:17
- #
Мене не цікавить, хто що може! Інтернет це мабуть те місце, де кожне «бидло» може себе проявити через відсутність правил взаємоповаги?
Ну так адаптируйся. Интересно как «на троллинг» реагируешь.
И ах да. Мне понравилось как ты интерпретируешь возврат комиссионки типа за найденный «баг». В надежде на то что вернут деньги…
Боже, халявщики такие халявщики)…
И ах да. Мне понравилось как ты интерпретируешь возврат комиссионки типа за найденный «баг». В надежде на то что вернут деньги…
Боже, халявщики такие халявщики)…
- +
- 0
-
- Юрій Мучак
- 27 января 2022, 14:57
- #
Для мене це неприємливо, а дехто тут бачу, як риба у воді)!
Якщо говорити баг це чи хитрість банку, то швидше хитрість, щоб заробляти додаткові кошти, в іншому випадку це було б виправлено!
Повторюсь, я готовий платити за послуги, але хочу розуміти вартість плати, а через те, що ПЗ мене дизінформувало, тому я і виконав переведення коштів саме вказаним банком, хоча, як писав раніше — я міг це зробити за допомогою ПЗ іншого банку, з меншою комісією, або ж перевести кошти зі своєї іншої картки та перевести взагалі без комісії (в цьому проблем не було взагалі)
А тому мова не про халяву, а за витрачання коштів «з розумом». А тут якраз і постає питання Думати!, з чого почався ваш коментар!
Якщо говорити баг це чи хитрість банку, то швидше хитрість, щоб заробляти додаткові кошти, в іншому випадку це було б виправлено!
Повторюсь, я готовий платити за послуги, але хочу розуміти вартість плати, а через те, що ПЗ мене дизінформувало, тому я і виконав переведення коштів саме вказаним банком, хоча, як писав раніше — я міг це зробити за допомогою ПЗ іншого банку, з меншою комісією, або ж перевести кошти зі своєї іншої картки та перевести взагалі без комісії (в цьому проблем не було взагалі)
А тому мова не про халяву, а за витрачання коштів «з розумом». А тут якраз і постає питання Думати!, з чого почався ваш коментар!
Да на месте моно вообще зря идут на поводу таких Алеш, которые якобы не видели и ТД. Все равны и правила равны для всех: почему если кто-то другой делает перевод то платит %, почему другой взяв кредит рассрочку платит % но автор решил что это БАГ? Вам надо почитать что такое баг, а что такое кредит.
- +
- 0
-
- Юрій Мучак
- 28 января 2022, 14:29
- #
Перепрошую, «жартівник», але мені здається що Алеша саме той, хто читає текст не уважно. Написано, що в ПЗ є недолік по інформуванню клієнта, а саме доступна кнопка «Відправити платіж» до того моменту, коли буде відображено сума комісії за платіж. І допоки комісія не розрахувалась, то написано «Комісії немає», хоча мало б писати «Зачекайте визначення комісії», а ще краще — кнопка «Відправити платіж» мала б бути доступною виключно після всіх розрахунків комісій тощо. Монобанк сам визнав на першому етапі, що це баг ПЗ і пообіцяв виправити недолік, але потім, мабуть, вирішив, що це не поганий привід для додаткового заробітку і, в результаті, нічого не зробив. Я ж поділився даною інформацією, щоб хтось випадково не попав у подібну ситуацією.
Мене дивує той факт, що кожен «жартівник» намагається якнайшвидше «полити» когось брудом і постає питання, це для того, щоб той кого «полили» став подібним на нього, чи просто для працівника банку — за честь відстоювати інтереси установи, чи в нього від ненависті до людей «горять очі» і він користується кожною нагодою, де є хоч мінімальна зачіпка?
Мене дивує той факт, що кожен «жартівник» намагається якнайшвидше «полити» когось брудом і постає питання, це для того, щоб той кого «полили» став подібним на нього, чи просто для працівника банку — за честь відстоювати інтереси установи, чи в нього від ненависті до людей «горять очі» і він користується кожною нагодою, де є хоч мінімальна зачіпка?
- +
- +1
-
- MorningSunshine
- 27 января 2022, 15:22
- #
Именно так. Идеальное определение интернета.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 41.96 | 42.3693 |
| EUR | 49.14 | 49.7389 |
| Все курсы банка | ||
Одним з неприємних моментів буле те, що при переведенні коштів з катки на картку було знято комісію з частини коштів, які використовувались з кредитної лінії. В цьому був винен і я і «мене».
Детальніше все було наступним чином.
Мені в терміновому порядку потрібно було перекинути 5000 грн з картки на картку, при чому з картки одного банку на інший. Я зайшов в додаток одного банку, там комісія (50 грн за переведення цієї суми), зайшов в додаток Монобанку, а там комісії немає. От думаю і супер! Але ж я мабуть, як і більшість користувачів не прочитав договір з банком, а надіявся на те, що програма в разі чого мене повідомить про комісію. Доступна сума тоді на рахунку була близько 3000грн, тобто інша частина йшла з кредитних коштів. Я вибрав перевести з картки на картку, вписав швидко суму 5000грн, додаток показав, що комісія відсутня і швидко натиснув відправити кошти. Отримав підтвердження про вдалий платіж і вже радію, що все так швидко і зручно. Аж раптом в історії бачу, що в мене знялась комісія 70грн. От думаю дурень, додаток іншого банку просив всього 50 грн, я цим не скористався, а тут з мене 70грн «збрили». Я давай писати в підтримку, на шо вони відповідають, що в договорі вписано 4% комісії з кредитних грошей (цього я не знав). Кажу ок, але ж чому мене додаток про це не повідомив, на що відповідають — такого не може бути, докажіть! Я беру свого колегу і демонструю те ж саме на відео, де скидую кредитні кошти, а комісія відсутні в додатку і відправляю повторно на розгляд питання. І тут виявляється, що якщо ти поспішаєш і всі операції виконуєш швидко, то на етапі переведення коштів система не вспіває швидко порахувати комісію (потрібно певний час) і пише, що комісія відсутня, і при цьому, кнопка «Відправити переказ» доступна весь цей час. Я ж говорю підтримці, що я допоміг вам знайти баг в системі, тому прошу повернути комісію, на що відповіли, що кошти не повернуть, а баг зареєструють для виправлення, а там все просто, поки не появилась сума комісії заблокуй кнопку Відправити і все, клієнти будуть не обмануті. Зареєстрували, але порахували, що банк втратить додатковий заробіток і тому по сьогоднішній день так і не виправили, хоча я не одноразово їм про це нагадував і писав коментарі в соц.просторах. Тому будьте обачливі! Я ж радий, що суму яку я переводив була не з 6-ма нулями))).
Але й був позитивний досвід.
Я купував сину велосипед розраховуючись картою (майже 7000грн). Купив, прийшов додому, відкрив додаток банку, історію, а мені пише — Переведіть оплату в «Розстрочку». Я ж собі «в умі» думаю про «Оплату частинами». Думаю і дійсно чому всю суму списувати з рахунку відразу, якщо можна по частинам за кілька місяців виплатити, тим більше, що вони рівні і я нічого не втрачаю. Натиснув перевести, мені відображає суму платежу та кількість платежів. Я довіряю додатку та думаю, що це в загальному має бути та сума, яку я заплатив відразу, а загальну суму, яку я сплачу в результаті в даному вікні не відображає. Я підтвердив дію і з мене зняло перший платіж і показало скільки ще платежів залишилось. Аж тут приходить наступний місяць, з мене автоматом знімається наступний платіж і мені відкриваються «чакри», що сума платежа помножена на кількість платежів — це ніфіга не та сума, яку я заплатив від самого початку, а більша, бо там закладено 2,9% розстрочки від загальної суми. В мене ж кошти власні на картці були, от думаю і лоханувся. Але я вирішив написати в банк і роз’яснити ситуацію. Написав, що на екрані не видно було комісії і тому зробив ці дії випадково, адже в мене були власні кошти і мені це не було обов’язковим. Банк пішов на зустріч — розірвав договір, повернув комісію за попередні місяці (хоча я вже був готовий за попередні місяці її втратити) і зняв повну вартість велосипеду. Таким чином я обійшовся без переплат.
Тому і добре, і погано, скрізь є «підводні камні» і часом власна неуважність. Але кнопку Відправити кошти потрібно заблокувати до появи комісії)))!!!
Всім бабла, ой добра!
При переказі коштів потрібно трохи часу для розрахунку комісії, додаток очікує відповідь від сервісу.
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом.
Постараємося надалі тільки радувати вас