Минфин - Курсы валют Украины

Установить

служба підтримки працює нестабільно

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
07412533 27 июня 2021, 11:35
Іноді служби підтримки може щось підказати дійсно класно і детально. А іноді вони роблять просто з мене дурника і типу так і треба.
От на приклад сьогодні закордонний товариш спитав «як тобі можна повернути гроші?». Я згадав за банку — кинув йому посилання. Він потикався-помикався. Отримав раз за разом «500 Невідома помилка».

Я написав у службу підтримки. Служба підтримки написала відписку — хай відправник сам пише. Ну кльово… думаю… зараз тепер треба пояснити що в україні є служба підтримки монобанка… і вони хочуть з ним спішкуватись. Нафіга, правда, не ясно. Ну тим не менше.

Думаю… а може бути таке, що в банку можна робити переказ тільки з українських карток. Спитав. Кажуть: «банку можна поповнити з карток інших українських банків». Питаю: «ТІЛЬКИ українських? «так. Алілуя!

Прошу: Додайте будь ласка валідацію картки, щоб це було видно в помилці, а не 500. Відповідь вбила: «У разі необхідності розробники вкажуть це у додатку». Тобто — в принципі, пофігу, що в людини може не бути цього додатку… що вона, ця, людина взагалі може не знати про існування монобанка… зато ми десь там щось напишем… якщо буде необхідність.
Валідація? Зрозумілі помилки? Відповідь СП:
>>>Можуть бути різні випадки, тому на разі помилки рекомендую звернутися до нас у підтримку, щоб ми змогли перевірити що саме не так

Тобто в принципі людина каже: наші інженери без дупля що в нас відбувається. Наші помилки цілковито непередбачувані і нелогічні. Окай. Виникає питання: так служба ж підтримки точно так само пише відписки — хай відправник звертається. бляха… він взагалі не клієнт вашого банка. 300 років ви йому треба до вас звертатись!

Далі служба підтримки вирішила з мене зробити дурника:
>>Як тільки ми отримали інформацію про те що поповнення йде із карти іноземного банку, ми одразу повідомили у чому саме проблема

Яку інформацію ти отримав, брехуне?! Ти мене просто послав пояснювати людині, що таке монобанк. Нащо йому це?! Що ти мені повідомив?! що ви без руля які у вас помилки?!

Далі чувак вирішив постібатись:
>>>Якщо треба отримати переказ з іншої країни у вас є можливість з вашої картки закордонного банку платіжної системи MasterCard або Visa поповнити карту Монобанк. Все дуже просто, ви можете поповнити картку в мобільному додатку обравши: Головне меню — Поповнити свою картку — З іншої картки. Або ж можете надіслати посилання для поповнення картки Монобанк відправнику, через мобільний додаток: Головне меню — Поповнити свою карту — За посиланням. А також можете зробити переказ використовуючи онлайн банкінг банку відправника.

Тобто варіянти:
1. Додати чужу карту до себе в моно і зняти скільки треба
2. Відіслати чуваку ще одне посилання яке дасть помилку 500
3. Зробити міжнародний переказ на село дідусю використовуючи онлайн банкінг відправника
monobank
Ответ банка
monobankua 27 июня 2021, 17:53
Ми завжди намагаємося надавати тільки якісний сервіс.
В першу чергу просимо вибачення за саму ситуацію, ми передали ваше звернення в службу підтримки на перевірку якості проведення діалогу і приймемо відповідні заходи.

Зараз є можливість з карти закордонного банку платіжної системи MasterCard або Visa поповнити карту монобанк. Головне меню — Поповнити свою карту — За посиланням і відправити посилання для поповнення карти відправнику
Комісія монобанк становить 1,8% від суми переказу. Звертаємо вашу увагу, що можлива додаткова комісія з боку закордонного банку, яким було видано карта.
Поповнити Банку за посиланням можна тільки з карти українського банку
Вибачте, що ми дещо розчарували вас. Ми постараємося більше вас не засмучувати.

Комментарии - 4

+
0
07412533
07412533
28 июня 2021, 4:35
#
>>Вибачте, що ми дещо розчарували вас. Ми постараємося більше вас не засмучувати.

Ви мене не розчарували. На жаль якщо потріпляєш «не на того оператора», тут єдиний альтернативний спосіб контакту.
Додайте, будь ласка, валідацію карти на старті. Щоб ситуацій із «невідомою помилкою» не виникало взагалі.
+
0
krv77
krv77
28 июня 2021, 9:12
#
Да уж.
еще бы 404 поймать — вообще весело было бы)
+
0
Jokets
Jokets
28 июня 2021, 12:30
#
Научитесь задавать правильно вопросы и получите правильный ответ.
+
0
07412533
07412533
28 марта 2023, 11:58
#
І яке ж має бути правильне питання після того як людина отримує 500 internal server error при спробі переказати мені кошти. Давайте. Шмаляйте. Я записую суперправильні питання.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.22 39.82
EUR 42.22 42.8908
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.22 39.82
EUR 42.22 42.8908
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / служба підтримки працює нестабільно