Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Списали 18 тисяч гривень та відтягують chargeback

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
zlemore 16 июня 2021, 13:18
Зробила в середині травня покупку в магазині в Києві, оплатила карткою в POS терміналі, забрала товар. Більше нічого не купувала в магазині і взагалі поїхала в інше місто.
вночі в перших числах червня магазин вирішив в односторонньому порядку змінити замовлення та майже о 3-й ночі надіслав запит в монобанк на списання додаткових 18к з моєї картки, бо їм так захотілось.

Банк замість того, щоб відправити магазин в суд чи поліцію, вирішив самостійно провести списання 18 тисяч гривень. На картці на момент списання не було достатньої суми, тому мені видали кредитний ліміт на ту суму, якої не вистачило.

В результаті магазин на мені безпідставно нагрівся на 18 тисяч. Служба підтримки банку сказала звертатись в магазин за поверненням, магазин мене заблокував та я не можу ні додзвонитись, ні написати в підтримку.

Банк попросив почекати повернення від магазину в термін до 15 червня, магазин цього не зробив (камон, мене взагалі в ЧС закинули), а банк взагалі не спішить робити запит в mastercard на chargeback і лише відписує «зачекайте, з вами зв’яжуться колись».

Судячи із такої поведінки банка, я можу запросто знову опинитись в такій ситуації. Наприклад, піду кави купити, заплачу 20 гривень, а через 2 тижні кав’ярня вирішить заробити на мені і напише в банк, що я не одну чашку кави купила, а вгостила половину міста, попросять банк списати 20 тисяч, а банк замість того, щоб направити магазин в поліцію, щоб вони провели розслідування, спише з мене 20 тисяч гривень і люб’язно надасть кредитний ліміт на ту суму, якої не вистачить.
А потім буде казати «зверніться до торгової точки, вони списали, їм і віддавати, якщо не повернуть, то ми будемо писати в мастеркард, але не сьогодні і не завтра, ну ми з вами зв’яжемось».

В мене доволі логічне питання виникає: чому будь-хто може просто так списати з мене гроші безпідставно, а я мушу обдзвонювати банк, поліцію, магазин для повернення і сидіти без грошей невизначений час та ще й думати, як погасити виданий банком кредитний ліміт?

Шкода, що банк здійснює незаконні операції на користь магазинів і абсолютно ніяк не захищає права своїх клієнтів.
monobank
Ответ банка
monobankua 16 июня 2021, 15:47
Коли ви робите покупку, то сума спочатку резервується на вашій картці.
Далі торгова організація надсилає запит на списання, і відбувається взаєморозрахунок.
Буває що сума списання, яку надіслала торгова точка відрізняється від первинно зарезервованої.
Наприклад, через різницю курсів валют, або зміни в замовленні скасування / додавання товару.
Тоді списання від торгівлі пройде окремою операцією — оффлайн списання, а сума, що була спочатку зарезервована, повертається на рахунок в термін до 11 днів
Таким чином торгова організація може надіслати підсумковий запит на взаєморозрахунок по наданій послузі, а банк не може відмовити у списанні у запобігання шахрайства.
Таке списання може пройти повз інтернет ліміту, в мінус і навіть з заблокованої картки.
При цьому якщо клієнт послугу не отримав, банк може виставити диспут для заперечування суми списання через платіжну систему.
Наші колеги зв'яжуться з вами сьогодні, стосовно оспарювання списання

Комментарии - 2

+
+18
Jokets
Jokets
16 июня 2021, 13:59
#
Потому что так работает расчет картами на основе правил платежных систем. Согласно тех же правил чарджек прося сделать, после обращения даётся 15 на решение вопроса миром (это правило МПС) а уже потом потом банк отправляет документы к ним если деньги е вернули. -- «банк вместо того что бы отправить в суд или полицию» кого магазин? Вы вообще головой тронулись? Учите законы, учите правила и не пишите больше отзывы вообще если не знаете о чем говорите
+
0
aliwka3
aliwka3
16 июня 2021, 14:23
#
Банку что, делать нечего поддерживать магазины, а не своих клиентов? Есть правила платежных систем, любые процедуры возвратов и их регламенты описаны и согласованы. Они будут одинаковы во всех банках
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.85 42.3496
EUR 49.29 49.95
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.85 42.3496
EUR 49.29 49.95
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Списали 18 тисяч гривень та відтягують chargeback