Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Монобанк безсоромно вводить клієнтів в оману та не виконує обіцянки.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
24 квітня оформила картку через мобільний додаток банку, впродовж декількох днів мені надходили смс повідомлення з проханням забрати картку у точці видачі. Потім 28 квітня меня зателефонував співробітник Банку та запитав: чому я ще не отримала картку? Я повідомила, що найближча точка видачі знаходиться далеко від мого населенного пункту: у м. Авдіївка та пояснила, що у зв’язку з великою відстанню та бойовими діями на лінії зіткнення я не зможу у найближчий час отримати картку.
Далі почалось саме «цікаве»: співробітник монобанку запропонував мені відправити картку «Новою поштою» на що я звісно погодилась. 03 травня я отримала цю картку та спробувала її активувати, але не вийшло. Спочатку мене водили за нос, начеб то, погана якість документів (нерозбірливе фото і т. д). Потім 06.05 мені додатково зателефонували та запропонували завершити процедуру оформлення картки, в мене знову не вийшло, оскільки документи працівники банку не змогли ідентифікувати, я запропонувала виконати відеозв'язок зі своїм паспортом. Після 13-денного «сервісу» мені повідомили, що активувати картку дистанційно я не зможу, окільки в мене не чиповані документи (відсутній ID-паспорт або закордонний нового зразку)
Шановні працівники Банку! В мене як у потенційного клієнта до Вас питання:
1. Чому таке некомпитентне ставлення до людей, які бажають з вами співпрацювати?
2. Чому ДВА різних працівника вашої фін.установи здіснюють завідомо неможливі операції? Спочатку консультують про можливість отримання картки поштою, відправляють її, а потім рекомендують звернутись до точки видачі, яка знаходиться у зоні бойових дій (у зв’язку із неможливістю здіснення верифікації)? Де логіка, де компетентність та лояльність до свої клієнтів?
3. Чому перед відправкою картки мене не попередили, що я її все одно не зможу активувати? На етапі оформлення картки я завантажила всі необхідні документи для розгляду та Банк прекрасно знав, що у мене звичайний / не чіпований паспорт.

Виходячи з вищенаведеного я вимагаю провести роз’яснювальну роботу з винними працывниками Банку та допомогти у вирішенні проблеми, оскільки наразі принципово не буду їхати до точки видачі.
monobank
Ответ банка
monobankua 7 мая 2021, 18:30
Нам дійсно дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією
Ми завжди намагаємося надавати тільки якісний сервіс. Ми передали всі комунікації на перевірку якості проведення діалогу і приймемо відповідні заходи.

Комментарии - 2

+
0
Toxa David
Toxa David
7 мая 2021, 9:07
#
«оскільки наразі принципово не буду їхати до точки видачі.» — на нет суда нет — Что ж делать! Вы знаете, добрейший человек не может дать более того, сколько позволяют его средства. Григорович. Два генерала. Если б я захотел исполнить все как следует, мне мало было бы и двадцати четырех часов в сутки.
6.3. Банк має право: 6.3.1. Відмовити Клієнту у випуску, активації, перевипуску або розблокуванні Платіжної картки, а також у наданні / відновленні Кредитного ліміту на свій розсуд і без вказівки причин.
+
0
Fantomas2020
Fantomas2020
25 мая 2021, 13:54
#
Если очень нужна активированная банковская карта монобанка, то можно найти способ её активировать, даже если нужно ехать «на край географии». Судя по всему, не очень то она Вам и нужна. Для активации банковской карты банк должен Вас идентифицировать в точке выдачи. Поэтому для меня понятны действия банка по отказу в активации банковской карты. Банк перестраховывается на случай возможных мошеннических действий. Мошенник теоретически может со смартфона выслать копию чужого паспорта и идентификационного номера, а далее, получив карту по Новой Почте, использовать её в своих «грязных» интересах от имени того, кто указан в паспорте.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.15 41.6493
EUR 44.85 45.4401
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.15 41.6493
EUR 44.85 45.4401
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Монобанк безсоромно вводить клієнтів в оману та не виконує обіцянки.