Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Проблема з поверненням коштів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Vasit 29 декабря 2020, 15:28
Добрий день. 03.08.2019р були придбані авіаквитки від МАУ. Оплата була карткою монобанку. У зв«язку с COVID-19 рейс не відбувся і білети були анульовані. Далі довга черга переписок і претензій до МАУ стосовно повернення коштів, і ось, 27 листопада 2020р мені приходить лист від МАУ у якому вказано: Повернення в розмірі… проведено на карту, за допомогою якої проводилася оплата.І вказано що це займає від 1 до 10 банківських днів. Також надано підтвердження з їхньої платіжної системи (скрін) Дочекавшись 10 банківських днів і так і не побачивши гроші на карті написав МАУ через фейсбук, де гроші, на що мені відповіли що гроші пішли і надали два банківських кода:»Банк може перевірити статус операції за кодом RRN … і ARN … Тоді написав у службу підтримки монобанку. Де спочатку мені сказали (в мене є переписка) що вони не можуть перевірити ці коди і прислали мені пуш повідомлення (якого я не просив) на оскарження платіжної операції у платіжній системі. Саме цікаве що оскаржувати вони пропонують мою оплату МАУ за рейс який не відбувся. Попри те, що я вже з МАУ все вияснив і вони надали інформацію що кошти повернули і надали ці коди міжбанківських операцій! А далі ще цікавіше. За те що вони будуть оскаржувати операцію (яку я не просив) вони ще з мене хочуть зняти 19 дол (з припискою — у разі програшу, де цілий перелік можливостей програшу, наприклад: недостатнього опису ситуації від клієнта і т. д) Задзвонивши на гарячу лінію моно (вважаючи, що з живою людиною буде продуктивніша розмова) відповіді на питання«навіщо вони пропонують оскаржувати операцію купівлі білета," я так і не отримав. Як від дівчинки-оператора, яка або впадала в ступор на це запитання, а потім і далі говорила як робот про пуш повідомлення яке я маю підтвердити, так і в хлопця-оператора, який так само не може пояснити до чого це оскарження. Єдине що добився звертанням на лінію, це те, що мені прислали офіційний лист зі своєю печаткою що вони не бачать гроші від МАУ. І можливо, тут ще можна було б мати питання до МАУ, але вийшло так що я купував білети в них ще, оплачуючи картою приватбанку. І саме дивне, що коли мені прийшов лист на повернення від МАУ на карту приватбанку, то гроші на карті вже були на наступний день. Тож питання до монобанку: Як приват гроші побачив і вони повернулись на карту (МАУ так само надали 2 міжбанківських коди) а Монобанк з 27 листопада гроші не бачить і ще нав»язує оскарження операції купівлі білетів (яку я владнав з МАУ поверненням коштів, вони ж не відмовлялись їх повернути, де логіка цього оскарження) за 19 дол.
monobank
Ответ банка
monobankua 30 декабря 2020, 17:40
В першу чергу просимо вибачення за саму ситуацію, ми уважно розбираємо такі звернення, що допомагає нам ставати краще.
Також хочемо повідомити, що на підставі перевірки роботи операторів, в разі виявлення порушень, ми застосовуємо управлінські рішення згідно з внутрішніми стандартами.
Нам дійсно дуже шкода, що виникла така ситуація.
Дії співробітників були некоректні і ми вже передали цю ситуацію і додатково проведемо бесіду з ними

За ARN нам вдалося знайти повернення від МАУ, на жаль сума зайшла не стандартним поверненням, тому не була зарахована на карту автоматично.
Сьогодні вночі очікуємо вже надходження на карту.
Також хотіли б повідомити, що при відкритті диспуту в такій ситуації, якщо торгова точка зробила повернення, це не є програшем.
Ще раз вибачте за те, що так вийшло. Ми постараємося більше не допускати подібних помилок. А в якості вибачення ми пропонуємо оформити вам іменну картку абсолютно безкоштовно. Сподіваємося на те, що ви дасте нам шанс і ми постараємося максимально згладити цей неприємний осад
Додатково написали вам в особисті повідомлення
Полезный комментарий
Vasit 31 декабря 2020, 9:11
Гроші повернули. Проблема вирішена.

Комментарии - 3

+
0
Dаrk Lite
Dаrk Lite
29 декабря 2020, 20:29
#
Тоже покупал билет в мае с моно кредитки… деньги не вернули… дали промокод (мне категорически отказались возвращать 200 баксов) но потом использовал промокод на другой рейс
+
0
Vasit
Vasit
30 декабря 2020, 11:39
#
Тут дещо інша ситуація, МАУ запевняють що гроші відправили, і надали скрін зі своєї платіжної системи, а також коди міжбанківських операцій, які були надіслані у переписці монобанку. На карту привата гроші прийшли, то ж незрозуміло чому не прийшли (як кажуть у монобанку) до них.
+
0
Vasit
Vasit
31 декабря 2020, 9:11
#
Полезный комментарий
Гроші повернули. Проблема вирішена.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41 41.4903
EUR 44.5 45.2407
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41 41.4903
EUR 44.5 45.2407
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Проблема з поверненням коштів