Підтримка, включаючи допомогу її представника тут.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
Дуже цікава ситуація, коли працівник установи визнає описане у відгуку про банк…
І звісно шляхів зворотнього зв’язку до неї немає, принаймні на поверхні.
Я так розумію, за правильну відповідь ви маєте на увазі два з трьох повідомлень?
«, перепрошуємо за тривале очікування. Вас турбує Монобанк
Детально розібралися в цій ситуації, хотіли б вибачитися за некоректну інформацію яку надали раніше»,"
Хотіли б зазначити, що на разі кнопка вимкнення подвійної конвертації є тільки на гривневих картка, тобто на валютних картках її немає"
Взагалі, у відповіді, непогано було б вказувати відповідь замість неповного посилання на неї. Ви ж не вказали, яким саме каналом було надану вірну відповідь? Треба здогадуватися та перевіряти всі канали спілкування? А під це посилання підійшло три повідомлення, що з них відповідь не дуже зрозуміло. :)
І звісно шляхів зворотнього зв’язку до неї немає, принаймні на поверхні.
Я так розумію, за правильну відповідь ви маєте на увазі два з трьох повідомлень?
«, перепрошуємо за тривале очікування. Вас турбує Монобанк
Детально розібралися в цій ситуації, хотіли б вибачитися за некоректну інформацію яку надали раніше»,"
Хотіли б зазначити, що на разі кнопка вимкнення подвійної конвертації є тільки на гривневих картка, тобто на валютних картках її немає"
Взагалі, у відповіді, непогано було б вказувати відповідь замість неповного посилання на неї. Ви ж не вказали, яким саме каналом було надану вірну відповідь? Треба здогадуватися та перевіряти всі канали спілкування? А під це посилання підійшло три повідомлення, що з них відповідь не дуже зрозуміло. :)
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.05 | 41.4852 |
EUR | 45.05 | 45.8001 |
Все курсы банка |
Зараз майже всі співробітники можуть тільки поспілкуватися, не маючи уяви про предмет спілкування. Звісно про допомогу мова не йде.)))
Після мого відгуку про функціонал картки, відписався тутошній представник банку за подробицями. Написав що вони перечитають диалог.
На цьому все й завершилося. Три тижні ані повідомлення, чи змогли перечитати, чи буде якесь вирішення, чи навіть і не чекати чогось.
Всі діалоги перевірили та провели роботу зі співробітниками
08.12 о 20:25 вам надали правильну відповідь по ситуації, що виникла