Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Компетентність служби підтримки?

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Ollcik 13 декабря 2020, 13:09
Користуюсь монобанком десь більше двох років. Все добре, мені все підходило. Раніше до служби підтримки зверталась тільки коли знаходила чужу карту і повідомляла про це. Але більш серйозне «знайомство» з підтримкою викликало дуже великі сумніви на рахунок компетентності. 27.11.20 зробила покупку в фізичному магазині чорною карткою. Все ок, повідомлення в додатку є, в чеку також «оплата». 08.12.20 приходить повідомлення о 6:58, що ця транзакція відмінена. Звертаюся до служби підтримки де Маргарита відповідає: «Так, дійсно бачу, що прийшла відміна від оплати за 27.11. Але, на жаль, підказати, чому саме так сталося, не маємо змоги, адже магазини при відміні оплати не попереджають нас про це. В даному випадку рекмоендую вам звернутися до магазину безпосередньо.» Звернулась у магазин, а до них кошти взагалі не поступали, банк не дозволив списання. Знову звертаюсь у підтримку моно, описую ситуацію і питаюсь чи можна повторити транзакцію. Цього разу вже Вадим вибачився, але «Нажаль ми не можемо провести цей платіж, вам потрібно уточнити у торгової точки як ви можете провести цей платіж». Знову звертаюсь до магазину. Дали реквізити, оплатила. Сьогодні 13.12.20 приходить сповіщення про списання коштів. Магазин і вартість та сама. Знову звертаюсь до служби підтримки, щоб розібратись що до чого і як мені повернути кошти. Надаю скріни про оплату за 27.11., довідку про оплату — повернення коштів, оплату за реквізитами 8.12. та списанням коштів за 13.12. Працівник служби Дмитро перепитав, чи я до цього зверталась у підтримку і написав «Справа у тому, що зараз відбулося списання, за регламентом Міжнародної платіжної системи. Це була не ваша помилка, вам не потрібно було повертати гроші, вони списалися б автоматично, якщо в цьому є потреба». Скинула скріни переписки де ні слова про це не сказано. Порекомендував звернутись в магазин і скинув в pdf форматі квитанцію, скрін якої я йому відправила раніше. Тобто мені потрібно знову контактувати з працівниками магазину, щоб розбиратись з поверненням коштів оскільки ні з першого, ні з другого разу мені нічого нормально не пояснили. Три працівника по факту дали різні відповіді. То проблема на їх стороні, вирішуй сама; та то проблема на нашій стороні, вирішуй сама; вони б самі списалось, але тепер звертайся в магазин, щоб забрати свої гроші. В даній ситуації не важливо, людина чи бот мені відповіли. Питання в інформації яку ви надаєте. Я впусту витратила пів дня, відривала інших людей від їхнього робочого процесу, бо мені не могли нормально пояснити. Це не «ми попередили власника картки і заблокували рахунок», це трошки інше.
monobank
Ответ банка
monobankua 13 декабря 2020, 14:02
В першу чергу просимо вибачення за саму ситуацію, ми передали ваше звернення в службу підтримки на перевірку якості проведення діалогу і приймемо відповідні заходи.

Коли ви робите покупку, то сума спочатку резервується на вашій картці.
Далі торгова організація надсилає запит на списання, і відбувається взаєморозрахунок.
Якщо торгова точка не надішле запит на списання протягом 11 днів з моменту покупки, сума автоматично повернеться на карту на 12 день.
Далі організація може надіслати підсумковий запит на взаєморозрахунок по наданій послузі
Банк не може відмовити у списанні у запобігання шахрайства
Таке списання може пройти повз інтернет ліміту, в мінус і навіть з заблокованої картки
При цьому якщо клієнт послугу не отримав, банк може виставити диспут для заперечування суми списання через платіжну систему.

Виходячи з інформації з вашого відгуку торгова точка надіслала запит на списання пізніше ніж протягом 12 днів

Комментарии - 1

+
0
Ollcik
Ollcik
14 декабря 2020, 16:22
#
В мене притензія тільки до тої інформації яку надавала служба підтримки. Проблема була з банком який їх обслуговує.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.15 41.6493
EUR 44.99 45.8001
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.15 41.6493
EUR 44.99 45.8001
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Компетентність служби підтримки?